04-08-2021, 09:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 04-08-2021, 09:46 PM από ecoj. Edited 1 time in total.)
(04-08-2021, 09:00 PM)mercedes elbo Έγραψε: Στο Β9 τα τελευταία χρόνια σχεδόν πάντα έμπαιναν 12μετρα. Το Α7 όμως να δρομολογείται μόνιμα και αποκλειστικά με 12μετρα (και μάλιστα δίπορτα) είναι κάτι πρωτόγνωρο. Ακόμα και 12 χρόνια πίσω πριν έρθουν τα Solaris, δρομολογούταν και Volvo σταθερά και με αρκετά καλύτερα δρομολόγια τότε. Όχι με κενά ακόμα και 1 ώρας που είχε σήμερα..Αυτό που λέω είναι ότι ανέκαθεν το Α7 δεν ήταν αδιαπραγμάτευτα νταλικογραμμή (όπως πχ το 550) και έτσι ανάλογα τις διαθεσιμότητες μπορούσες να δεις και 12μετρα καθημερινά άλλες φορές περισσότερο και άλλες λιγότερο και άλλες σχεδόν καθόλου ανάλογα τις διαθεσιμότητες της Ράλλη αλλά και του Ελληνικού παλιότερα ενώ είχε υπάρξει και ένα σύντομο φεγγάρι που δύο βάρδιες τη μέρα στο Α7 έβγαιναν από Λιόσια. Πάντως Αύγουστο μήνα να είναι υπό κατάρευση το Α7 και οι υπόλοιπες γραμμές της Ράλλη είχε ήδη αρχίσει να γίνεται από το 2017 και μάλιστα σε μεγαλύτερη διάσταση από ότι τώρα.
Πριν 12 χρόνια μπορεί να είχαν έρθει τα Solaris αλλά σχεδόν όλες οι Volvo και οι GN ζούσαν. Σκέψουν πόσες περισσότερες γραμμές είχαν τότε νταλίκες σε σχέση με τώρα που μάλιστα έχουν δωθεί και γραμμές στα κτελ...
(04-08-2021, 09:19 PM)Man Lion\s city Έγραψε: Γενικά πάντα υπήρχαν τέτοια προβλήματα, πόσο μάλλον τώρα με τον καύσωνα. Η λάθος διαχείριση που έχει κάνει ο οργανισμός γενικότερα, έχει συζητηθεί πολλές φορές εδώ. Όμως ακόμα και με αυτή την κατάσταση, ένα πλάνο θα βοηθούσε πολύ (όπως είχε μέχρι πριν λίγο ο Βοτανικός)Απλά πιθανόν να έχει και ο Βοτανικός πολλές βλάβες με αποτέλεσμα να γίνεται μπάχαλο η δρομολόγηση που σημαίνει ότι και να σχεδιάσουν ένα πλάνο μετά από λίγο δεν θα τηρείται λόγω βλαβών. Και πάλι τραγικό βέβαια να στέλενεις τρίπορτα στο 052 και το Χ93 και την ίδια στιγμή να έχεις πνίξει στα δίπορτα το 813 και το 224 όπως είχαν κάνει πριν κάποιες μέρες.
Για παράδειγμα στην Ράλλη, θα έπρεπε να βγάζει ότι νταλίκα έχει με σειρά προτεραιότητας αεροδρόμιο (Solaris) και μετά 703, 843, Α2, 550, Α/Β10 και στο τέλος τα Α1, Α7, Β9. Ότι λείπει από Α7, Β9 να το δανείζεται από τον Βοτανικό. Το Β2 να το βγάζει με τα δικά της 12m Solaris (6 οχήματα θέλει, 8 έχει) και αν έχει βλάβες με δανεικά από Βοτανικό.
Ο Βοτανικός στην Ράλλη να δίνει μόνο Ν2 (η οτιδήποτε άλλο 3πορτο). Τα υπόλοιπα 3πορτα με σειρά προτεραιότητας σε 224, 051, 813 κλπ και τα 2πορτα πρώτα σε Χ93, 052, 821 κλπ
Αντίστοιχα το ίδιο η Ανθούσα με τα Crossway. Ποιες γραμμές σηκώνουν τα 2πορτα? Τα Τοπικά Χαλανδρίου, 302, 402, 409, 411, 416, 651, 653? Ας δίνει όσα μπορεί εκεί και τα Ν1/Ν2 να δρομολογούνται στο κέντρο.
Προφανώς και η κατάσταση είναι τραγική, όμως με ένα καλύτερο πλάνο δρομολόγησης δεν θα υπήρχαν τόσα θέματα...