22-06-2021, 12:04 AM
(21-06-2021, 10:09 PM)DimPapandreou Έγραψε: Φαντάζομαι δεν θα παθαίναν κάποιο πρόβλημα αν έκαναν κανά 2 μικροφτιαξίματα στις γραμμές που περνάν από Γαλάτσι: Να είναι πιο συχνά τα δρομολόγια και να μην υπάρχει μονοπώλιο στα μοντέλαΣυμφωνώ με την μονοτονία των αρθρωτών gn που υπάρχουν στο 608, αλλά άμα δεν αλλάξει αμαξοστάσιο ή το αμαξοστάσιο της Ανθούσας πάρει κάποιο άλλο τύπο αρθρωτών ( έχει μόνο mercedes gn), δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι. Το Σάββατο το βράδυ προς Αθήνα όντως υπάρχει πολυκοσμία στο 608(γεμίζει τίγκα ακόμα και στην αφετηρία του Γαλατσίου) διότι έχει συχνότητα κάθε 25!! Λεπτά. Στο 036 έχουν αρχίσει να μπαίνουν κάποια iris crossway(σπάνια) αλλά και περιστασιακά δρομολογούνται και ανθουσιωτικα Ν2. Στο 622 έχω την εντύπωση πως άμα έρθει το σύνολο των οχημάτων leasing, υπάρχει περίπτωση να δρομολογείται με 12μ Solaris ( εφόσον μείνει στην Ράλλη). Απλή υπόθεση είναι , όχι πληροφορία..
Το 036 είναι η σύνδεση στην ουσία των γαλατσιωτών και των κυψελιωτών με το μετρό της Πανόρμου και της Κατεχάκη. Κάθε πρωί, όποιος το παίρνει στην κατεύθυνση προς Πανόρμου τις καθημερινές, ''αγκαλιάζει'' ουσιαστικά ο ένας τον άλλον, ενώ στην άλλη πλευρά από Κατεχάκη, Γηροκομείο και κυρίως από Πανόρμου και μετά, είναι τίγκα (ή αρκετά γεμάτο στην καλύτερη των περιπτώσεων) όλη μέρα, εκτός εάν έχει ΜΟΛΙΣ περάσει από Πανόμου το 651, που η διαδρομή του μέχρι το τέρμα είναι η ίδια, άρα παίρνει όσους είναι για Ψυχικό. Δλδ το πήρα χθες το απόγευμα 8 παρά το βράδυ και μου φάνηκε αρκετά γεμάτο για Κυριακή σε τριήμερο Αγίου Πνεύματος τέτοια ώρα συν ότι όποτε το βλέπω τώρα τελευταία, έχει μόνο τα προπολεμικά το Ο405Ν (από τα μέσα του '90 υπάρχουν, ενώ τα άλλα που πήρε ο ΕΘΕΛ πάνω κάτω εκείνη την εποχή έχουν αποσυρθεί πάνω από 10 χρόνια τώρα...). Πιο παλία είχε κατά καιρούς τα irisbus (ιδίως το Agora S GNV, αλλά και το citelis σε κάποια φάση πριν από 5 χρόνια περίπου), αλλά ως επί το πλείστον είχε τα C97.405N. Φαντάζομαι δεν θα ήταν δύσκολο να μην έχουν για αυτήν την γραμμή όλη την ώρα τα Ο405Ν (ας είναι περισταστακά (π.χ. μέσα Αυγούστου, αργίες) και να έχουν μια ισσοροπία μεταξύ C97.405N, irisbus και μερικά από αυτά που πήρε πριν λίγο καιρό με leasing το αρμόδιο Υπουργείο, και κυρίως δεν θέλω συνέχεια να έχει αυτή η γραμμή τα Ο405Ν γιατί, λόγω ηλικίας, κάνουν και οι ρύποι πάρτι...
Στο 608, η συχνότητα είναι ΟΚ αλλά είναι πάντα τίγκα από μια φάση και μετά συν θα μπορούσαν να επιστρατεύσουν και τις ''φυσαρμόνικες'' της Solaris (μόνο εκείνες της ΈΛΒΟ-Mercedes έχει αυτή η γραμμή).
Στο 444, το λεωφορείο ''φάντασμα'', είναι με τα irisbus (ή το citelis ή το Agora S GNV), κανένα πρόβλημα με αυτό. αλλά όπως μαρτυρά το προσωνύμιο ''φάντασμα'', τα δρομολόγια είναι τα πιο αραία εκ των 4 γραμμών, άρα δεν βοηθάει και, δεν θα ήταν άσχημο μια επέκταση προς Νέα Φιλαδέλφεια, που μπορεί να γίνει πιο επιτακτική όταν ανοίξει και το γήπεδο της ΑΕΚ.
Στο 622, λίγο παραπάνω συχνότητα (αν και τώρα τελευταία βλέπω κατά καιρούς στην αφετηρία του Γαλατσίου, 2 οχηματα μαζί ή το 1 μόλις να φεύγει όταν το άλλο μόλις έρχεται) και, όπως γινόταν πιο παλιά, να επιστρατευτούν irisbus Agora S ή κανένα από τα καινούργια (εκτός από τα C97.405N που έχει σχεδόν πάντα) και αντί να πηγαίνει από Αγίας Γλυκερίας και προς Πλ. Κυψέλης, έτσι πάει ούτως ή άλλως το 036 να πάει όπως πάει το 608 (Λ. Γαλατσίου και μετά Πατησίων, θα απορροφήσει το 608 αρκετά).
Θα βοηθούσε πολύ σε περιπτώσεις όπως το περασμένο το Σάββατο το βραδάκι που στη στάση ''Παλιό Τέρμα'', στην κατεύθυνση προς Αθήνα), το 608, παρ' ότι στις πρώτες του στάσεις ακόμη, ήταν σχεδόν τίγκα και στην στάση ήταν πολλοί άνθρωποι (κυρίως νεαροί που βγήκαν έξω για να πάνε προς Κέντρο προφανώς), άρα φαντάζεστε το πόσο τίγκα θα ήταν το λεωφορείο αργότερα)