21-06-2021, 11:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 21-06-2021, 11:22 PM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Νομίζω πως κόψιμο του 803 στο Αιγάλεω ή στο Κρατικό Νίκαιας είχε προτείνει ο ίδιος ο ΟΑΣΑ στο δήμο Χαιδαρίου πριν 2-3 χρόνια με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση και την καλύτερη συχνότητα αφού τότε έφτανε τα 50λεπτα καθημερινές, αλλά σαν λύση δεν προχώρησε. Πάντως δεν είναι κακό σαν ιδέα με την προυπόθεση να έχει καλή συχνότητα.
Το 821 θα μπορούσε να πάει στο Παλατάκι αλλά δεν χρειάζεται καθώς ο λόγος ύπαρξης του Β15 δεν είναι το Παλατάκι και 0,5 επιβάτες που έχει εκεί, αλλά η Αθηνών και τα ΤΕΙ. Ο ΟΑΣΑ είχε προσπαθήσει να καταργήσει το Β15 τουλάχιστον 2 φορές αλλά υπάρχουν αντιδράσεις και από το δήμο Χαιδαρίου και από άλλού.
Μετρό σε Κηπούπολη, Γλυφάδα και Λιόσια θα πάει σε καμιά 15αρια χρόνια οπότε μέχρι τότε έχουμε καιρό...
Το 821 θα μπορούσε να πάει στο Παλατάκι αλλά δεν χρειάζεται καθώς ο λόγος ύπαρξης του Β15 δεν είναι το Παλατάκι και 0,5 επιβάτες που έχει εκεί, αλλά η Αθηνών και τα ΤΕΙ. Ο ΟΑΣΑ είχε προσπαθήσει να καταργήσει το Β15 τουλάχιστον 2 φορές αλλά υπάρχουν αντιδράσεις και από το δήμο Χαιδαρίου και από άλλού.
Μετρό σε Κηπούπολη, Γλυφάδα και Λιόσια θα πάει σε καμιά 15αρια χρόνια οπότε μέχρι τότε έχουμε καιρό...