21-06-2021, 10:39 PM
(21-06-2021, 10:03 PM)ecoj Έγραψε: Στην κατάσταση που είναι το 12 δεν είναι καθόλου σωστή ιδέα να κόψεις το Α13 που αυτή τη στιγμή μαζεύει τον κύριο όγκο κόσμου στον Κολωνό και στο Περιστέρι και μάλιστα έχει την υψηλότερη επιβατική κίνηση από οποιαδήποτε άλλη γραμμή στα Δυτικά προάστια. Αν μπορούσε το 12 να κατέβει στο 7λεπτο με 8λεπτο εγώ θα το συζήταγα αλλά στην κατάσταση που είναι τα τρόλει αυτή τη στιγμή τέτοιο σενάριο δεν παίζει οπότε η κατάργηση του Α13 αυτή τη στιγμή είναι λάθος. Πάντως και να κατάφερνες να ενισχύσεις πραγματικά το 12 και πάλι το Α13 θα κοβόταν στον Άγιο Αντώνιο όχι στην Ανθούπολη. Και μην ακούσω αστειότητες για νταλίκες γιατί και το 21 που ουσιαστικά έμεινε μόνο του στη Ράλλη, έχει μαξιμουμ 1-2 αρθρωτά την ημέρα με αποτέλεσμα να γίνεται χαμός σε 6000αρα και 7000αρα όταν το κομμάτι που το 21 είναι μόνο του έχει σαφώς λιγότερη κίνηση από τον Κολωνό.Το 803 υπάρχει πιθανότητα με την έλευση του μετρό στο Δημοτικό Θέατρο να κοπεί έως σταθμό Αιγάλεω. Το Β15 αν θυμάμαι καλά ήταν να το καταργήσουν στα τέλη του 19, αν και μπορεί να επεκταθεί το 821 στο Παλατάκι. Εκτός αυτου παρατηρείται μεγάλη έλειψη αρθρωτών οχημάτων κυρίως στα τρόλεϊ. Έχω ερωτηματικά να δω τι αλλαγές μπορεί να γίνει κατά την επέκταση του μετρό σε Δημοτικό θέατρο, Γλυφάδα, Κηπούπολη και Λιόσια. Επίσης θα έλεγα με την έλευση του τραμ στον Πειραιά θα ήταν δυνατή η διακοπή λειτουργίας της 130 καθώς σε μεγάλο τμήμα της κινείται το τραμ με καλύτερη συχνότητα
Για το Γ12 το πιο σωστό θα ήταν να είχε κοπεί Στ. Αττικής και να συνέχιζε το Β12 κέντρο αλλά αφού τα έκαναν ανάποδα για να βγαίνει το Β12 με τη Ζωφριά σαν μία γραμμή ας μείνει ως έχει.
Το Β15 λειτουργεί ενισχυτικά στο Α15 κυρίως τις ώρες αιχμής (δηλαδή το πρωί) και ειδικά όταν λειτουργούν οι σχολές που γίνεται χαμός. Δεν είναι λάθος να έχει δύο οχήματα να ενισχύουν εκεί που υπάρχει πρόβλημα την ώρα αιχμής. Με την ίδια λογική φτιάχτηκε το τρόλει 7 πχ που ουσιαστικά είναι σαν μισό 11 ή κομμάτι του 5. Σε κάθε περίπτωση το Α15 έχει φορτωθεί και αρκετό κόσμο του πρώην Γ16 που πλέον κατεβαίνει πριν το 866 στρίψει στην Κύπου οπότε η Αθηνών δεν σηκώνει περισσότερο κόψιμο από όσο έχει ήδη υποστεί στα χρόνια της κρίσης. Στο Δάσος υπάρχει και το 803 που μάλιστα προσφέρει και αξιόλογη σύνδεση σε μέσο σταθερής τροχιάς και το προτιμάει κάποιος κόσμος αλλά η συχνότητα στο μισάωρο δεν βοηθάει.