01-06-2021, 07:33 PM
(01-06-2021, 06:26 PM)antonis Έγραψε: Μόνο η διαδρομή Πλάτανος-Κατεχάκη είναι με φυσιολογικές συνθήκες 30 λεπτά με το λεωφορείο, αν κοπούν κάποιες στάσεις το κέρδος δεν θα είναι μεγάλο γιατί έτσι κι αλλιώς θα μπλέξει στην κίνηση και στα προπορευόμενα λεωφορεία, ενώ αναιρείται και ο χαρακτήρας της γραμμής, αφού σκοπός των λεωφορείων είναι να σταματούν εκεί που δεν σταματούν τα μέσα σταθερής τροχιάς. Στη συνέχεια, από Κατεχάκη μέχρι Γλυφάδα πρέπει να είναι τουλάχιστον 1 ώρα ( μόνο πάνω στον κόμβο της Κατεχάκη μπορεί να κάνει κανένα τέταρτο). Σύνολο 90 λεπτά, υπό φυσιολογικές συνθήκες πάντα.1) Γλυφάδα-Κατεχάκη(μέσω Ανδ.Παπανδρέου-Γούναρη) σύμφωνα με το Google Maps =31’ οπότε μαζί με τις στάσεις ας υπολογίσουμε περιπου 40’
Επιπλέον, τουλάχιστον το τμήμα Κηφισιά-Κατεχάκη καλύπτεται ήδη σε όλο του το μήκος από 2 γραμμές που πλέον έχουν ικανοποιητικές συχνότητες, χώρια τις υπόλοιπες που καλύπτουν ένα μέρος της. Για το υπόλοιπο τμήμα δεν έχω εικόνα της τοπικής συγκοινωνίας.
Επομένως, δεν βλέπω τι θα προσφέρει η γραμμή αυτή, παρά μόνον τι θα αφαιρέσει, δηλαδή οχήματα και οδηγούς από άλλες γραμμές που έχουν άμεση ανάγκη, κι όλα αυτά για να δημιουργηθεί μια γραμμή που ήδη καλύπτεται με υπάρχοντα μέσα πολύ πιο γρήγορα.
2) Οι συχνότητες στην Κατεχάκη δεν είναι και ικανοποιητικές και η γραμμή που πρότεινα δεν είχε σκοπό να εξυπηρετήσει την Κατεχάκη αλλά ίσως να βοηθούσε
3) Είπες ότι ο σκοπός των λεωφορείων είναι να σταματούν εκει που δεν σταματούν τα Μ.Σ.Τ. Σωστό αλλά στην Κηφισίας που πρότεινα να κοπούν στασεις δεν υπάρχει κάποιο μέσο σταθερής τροχιάς.