01-06-2021, 03:25 PM
(31-05-2021, 08:51 PM)oasagr123 Έγραψε: Επίσης χρήσιμη θα ήταν η δημιουργία μιας γραμμής Γλυφάδα-Κηφισιά είτε 570 είτε Ε70(EXPRESS)
Διαδρομή προς Κηφισιά: Αφετηρία Γλυφάδας(140)-Διαδόχου Παύλου-Λ.Ποσειδώνος-Ν.Ζέρβα-Ανδρέα Παπανδρέου-Γούναρη-Λ.Κύπρου-Αργυρουπόλεως-Ηρ.Πολυτεχνείου-Λ.Ελ.Βενιζέλου-Λ.Αλίμου Κατεχάκη-Λ.Π.Κανελλοπούλου-Κατεχάκη-Λ.Κηφισίας-Τέρμα Πλ.Πλατάνου
Διαδρομή προς Γλυφάδα: Τέρμα Πλ.Πλατάνου-Λ.Κηφισίας-Κατεχάκη-Λ.Π.Κανελλοπούλου-Λ.Αλίμου Κατεχάκη-Λ.Ελ.Βενιζέλου-Ηρ.Πολυτεχνείου-Αργυρουπόλεως-Λ.Κύπρου-Γούναρη-Ανδ.Παπανδρέου-Γρ.Λαμπράκη-Λ.Ποσειδώνος-Αφετηρία
Λόγω της μεγάλης διαδρομής αν κανει στάση παντού θα είναι τεράστιος ο χρόνος διαδρομής οπότε:
1) Από Αφετηρία(Γλυφ.) μέχρι Λ.Ελ.Βενιζέλου(στο ύψος της Λ.Καρέα) κανονικά στάσεις στις υπάρχουσες
2) Λ.Αλίμου Κατεχάκη καμία στάση εκτός από την πύλη της Πολυτεχνειούπολης όπου προτείνω ίδρυση στάσης
3)Λ.Π.Κανελλοπούλου, Κατεχάκη κανονικά στάση στις υπάρχουσες
4) Στην Κηφισίας express διέλευση με στάσεις μόνο Κατεχακη,Φάρος,Αγ.Βαρβάρα,Σερρών,Σίδερα,Υγεία,Ολ.Στάδιο,Χειμάρρας,Κανατάδικα,Διαστ.Μελισσίων,ΚΑΤ,Ζηρίνειο,Πλάτανος
Απαντήστε μου αν πιστευετε ότι πρέπει να κανει ακόμα λιγότερες στάσεις
Έτσι: έχουμε άμεση σύνδεση Νοτίων-Βορείων προαστίων, σύνδεση των Τοπικών Γλυφάδας με τα Τοπικά Ζηρινείου/Κηφισιάς,γρήγορη σύνδεση Παραλιακής με Κηφισίας-Κατεχάκη, εξυπηρέτηση της Πολυτεχνειούπολης.
Πλ.Γλυφάδας-Πλ.Πλατάνου: 1) Α3-Μετρό-Ηλεκτρικός= 1,5 ώρα
2) Α1-550=2 ώρες
3) Α2-Α7= 2 ώρες και 10 λεπτά
Με λίγα λόγια η σύνδεση Γλυφάδα-Κηφισιά είναι κακή.
570/Ε70= περίπου 45 λεπτά
Θεωρητικά θα μπορούσε άνετα να δημιουργηθεί τέτοια γραμμή, αλλά πρακτικά θα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα, όπως τα παρκαρισμένα στις πλατείες της Ηλιούπολης (ήδη το 237 δεινοπαθεί), το απίστευτα μεγάλο μποτιλιάρισμα στα τμήματα Ελ. Βενιζέλου-Λ. Αλίμου/Κατεχάκη, Λ. Κηφισίας, ιδίως στις ώρες αιχμής και στην τεράστια κλίση σε ένα μεγάλο τμήμα της Ελ. Βενιζέλου (η οποία αν συνδυαστεί κιόλας και με το μποτιλιάρισμα) είναι ένα μαρτύριο για κάθε οδηγό μιας και αμφιβάλλω αν ένα λεωφορείο στο δυναμικό του ΟΑΣΑ έχει την δυνατότητα να βγάλει εις πέρας αυτήν την ανηφόρα ή αν κάποιος οδηγός δεν θα κάνει άθελά του σφάλμα που μπορεί να αποβεί μοιραίο