31-05-2021, 08:51 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 01-06-2021, 04:35 PM από oasagr123. Edited 1 time in total.)
Επίσης χρήσιμη θα ήταν η δημιουργία μιας γραμμής Γλυφάδα-Κηφισιά είτε 570 είτε Ε70(EXPRESS)
Διαδρομή προς Κηφισιά: Αφετηρία Γλυφάδας(140)-Διαδόχου Παύλου-Λ.Ποσειδώνος-Ν.Ζέρβα-Ανδρέα Παπανδρέου-Γούναρη-Λ.Κύπρου-Αργυρουπόλεως-Ηρ.Πολυτεχνείου-Λ.Ελ.Βενιζέλου-Λ.Αλίμου Κατεχάκη-Λ.Π.Κανελλοπούλου-Κατεχάκη-Λ.Κηφισίας-Τέρμα Πλ.Πλατάνου
Διαδρομή προς Γλυφάδα: Τέρμα Πλ.Πλατάνου-Λ.Κηφισίας-Κατεχάκη-Λ.Π.Κανελλοπούλου-Λ.Αλίμου Κατεχάκη-Λ.Ελ.Βενιζέλου-Ηρ.Πολυτεχνείου-Αργυρουπόλεως-Λ.Κύπρου-Γούναρη-Ανδ.Παπανδρέου-Γρ.Λαμπράκη-Λ.Ποσειδώνος-Αφετηρία
Λόγω της μεγάλης διαδρομής αν κανει στάση παντού θα είναι τεράστιος ο χρόνος διαδρομής οπότε:
1) Από Αφετηρία(Γλυφ.) μέχρι Λ.Ελ.Βενιζέλου(στο ύψος της Λ.Καρέα) κανονικά στάσεις στις υπάρχουσες
2) Λ.Αλίμου Κατεχάκη καμία στάση εκτός από την πύλη της Πολυτεχνειούπολης όπου προτείνω ίδρυση στάσης
3)Λ.Π.Κανελλοπούλου, Κατεχάκη κανονικά στάση στις υπάρχουσες
4) Στην Κηφισίας express διέλευση με στάσεις μόνο Κατεχακη,Φάρος,Αγ.Βαρβάρα,Σερρών,Σίδερα,Υγεία,Ολ.Στάδιο,Χειμάρρας,Κανατάδικα,Διαστ.Μελισσίων,ΚΑΤ,Ζηρίνειο,Πλάτανος
Απαντήστε μου αν πιστευετε ότι πρέπει να κανει ακόμα λιγότερες στάσεις
Έτσι: έχουμε άμεση σύνδεση Νοτίων-Βορείων προαστίων, σύνδεση των Τοπικών Γλυφάδας με τα Τοπικά Ζηρινείου/Κηφισιάς,γρήγορη σύνδεση Παραλιακής με Κηφισίας-Κατεχάκη, εξυπηρέτηση της Πολυτεχνειούπολης.
Πλ.Γλυφάδας-Πλ.Πλατάνου: 1) Α3-Μετρό-Ηλεκτρικός= 1,5 ώρα
2) Α1-550=2 ώρες
3) Α2-Α7= 2 ώρες και 10 λεπτά
Με λίγα λόγια η σύνδεση Γλυφάδα-Κηφισιά είναι κακή.
570/Ε70= περίπου 55-60 λεπτά
Διαδρομή προς Κηφισιά: Αφετηρία Γλυφάδας(140)-Διαδόχου Παύλου-Λ.Ποσειδώνος-Ν.Ζέρβα-Ανδρέα Παπανδρέου-Γούναρη-Λ.Κύπρου-Αργυρουπόλεως-Ηρ.Πολυτεχνείου-Λ.Ελ.Βενιζέλου-Λ.Αλίμου Κατεχάκη-Λ.Π.Κανελλοπούλου-Κατεχάκη-Λ.Κηφισίας-Τέρμα Πλ.Πλατάνου
Διαδρομή προς Γλυφάδα: Τέρμα Πλ.Πλατάνου-Λ.Κηφισίας-Κατεχάκη-Λ.Π.Κανελλοπούλου-Λ.Αλίμου Κατεχάκη-Λ.Ελ.Βενιζέλου-Ηρ.Πολυτεχνείου-Αργυρουπόλεως-Λ.Κύπρου-Γούναρη-Ανδ.Παπανδρέου-Γρ.Λαμπράκη-Λ.Ποσειδώνος-Αφετηρία
Λόγω της μεγάλης διαδρομής αν κανει στάση παντού θα είναι τεράστιος ο χρόνος διαδρομής οπότε:
1) Από Αφετηρία(Γλυφ.) μέχρι Λ.Ελ.Βενιζέλου(στο ύψος της Λ.Καρέα) κανονικά στάσεις στις υπάρχουσες
2) Λ.Αλίμου Κατεχάκη καμία στάση εκτός από την πύλη της Πολυτεχνειούπολης όπου προτείνω ίδρυση στάσης
3)Λ.Π.Κανελλοπούλου, Κατεχάκη κανονικά στάση στις υπάρχουσες
4) Στην Κηφισίας express διέλευση με στάσεις μόνο Κατεχακη,Φάρος,Αγ.Βαρβάρα,Σερρών,Σίδερα,Υγεία,Ολ.Στάδιο,Χειμάρρας,Κανατάδικα,Διαστ.Μελισσίων,ΚΑΤ,Ζηρίνειο,Πλάτανος
Απαντήστε μου αν πιστευετε ότι πρέπει να κανει ακόμα λιγότερες στάσεις
Έτσι: έχουμε άμεση σύνδεση Νοτίων-Βορείων προαστίων, σύνδεση των Τοπικών Γλυφάδας με τα Τοπικά Ζηρινείου/Κηφισιάς,γρήγορη σύνδεση Παραλιακής με Κηφισίας-Κατεχάκη, εξυπηρέτηση της Πολυτεχνειούπολης.
Πλ.Γλυφάδας-Πλ.Πλατάνου: 1) Α3-Μετρό-Ηλεκτρικός= 1,5 ώρα
2) Α1-550=2 ώρες
3) Α2-Α7= 2 ώρες και 10 λεπτά
Με λίγα λόγια η σύνδεση Γλυφάδα-Κηφισιά είναι κακή.
570/Ε70= περίπου 55-60 λεπτά