30-09-2020, 05:46 PM
(30-09-2020, 04:53 PM)MrVanHool Έγραψε: Παράλληλα, δεν αναφέραμε ότι από αύριο Πέμπτη 1/10, επανέρχεται η σύνδεση Πειραιά - Νεάπολης με το "846 Νεάπολη - Στ.Νίκαιας - Πειραιάς (κυκλική)".
Να θυμίσω πως τώρα θα είναι όλα ασυντονιστα μαζί σε διέλευσεις από Νεάπολη, 28ης Οκτωβρίου και Γεμελου, ενώ η πρότασή μου ήταν να διατηρηθεί για αρχή το 846 ως είχε (από Γεμελου/Γρεβενών) με τα μισά δρομολόγια να τερματίζουν ως τοπικό 852 στον Στ.Νίκαιας. Έτσι ο άξονας της 28ης Οκτωβρίου θα έμενε μόνο στο 814 (με διέλευση ιδανικώς από τον Στ.Νίκαιας) και το Πειραιάς - Στ.Νίκαιας από το 846 (αν έκρινε η πράξη ότι ήταν απαραίτητο), 810 και 830 (χωρίς 827/8, 831 και 900)..
Ουσιαστικά επαναφέρεται το 846 όπως ήταν πριν το άνοιγμα των σταθμών του μετρό (ορθώς) και κόβεται το κομμάτι της 28ης Οκτωβρίου. Λύση του στυλ τα μισά τοπικά τα άλλα μισά Πειραιά στην πράξη δεν θα δούλευε καθώς θα ήταν αδύνατος ο συντονισμός στην επιστροφή. Άλλωστε το 846 αποτελεί την πιο ευθεία σύνδεση Νίκαιας με Πειραιά και εφόσον το μετρό δεν έχει φτάσει Πειραιά είναι λάθος να κόβονται από τώρα τα ακτινικά και να υποχρεώνεται ο κόσμος σε μετεπιβίβαση σε λεωφορεία με συχνότητες της πλάκας, που ισχύει και για το 809.
Για τα υπόλοιπα 827/8, 800 και 900 θέλουν κόψιμο και τα αμάξια τους να ενισχύσουν τα 814, 846, 909.