30-09-2020, 04:53 PM
Παράλληλα, δεν αναφέραμε ότι από αύριο Πέμπτη 1/10, επανέρχεται η σύνδεση Πειραιά - Νεάπολης με το "846 Νεάπολη - Στ.Νίκαιας - Πειραιάς (κυκλική)".
Να θυμίσω πως τώρα θα είναι όλα ασυντονιστα μαζί σε διέλευσεις από Νεάπολη, 28ης Οκτωβρίου και Γεμελου, ενώ η πρότασή μου ήταν να διατηρηθεί για αρχή το 846 ως είχε (από Γεμελου/Γρεβενών) με τα μισά δρομολόγια να τερματίζουν ως τοπικό 852 στον Στ.Νίκαιας. Έτσι ο άξονας της 28ης Οκτωβρίου θα έμενε μόνο στο 814 (με διέλευση ιδανικώς από τον Στ.Νίκαιας) και το Πειραιάς - Στ.Νίκαιας από το 846 (αν έκρινε η πράξη ότι ήταν απαραίτητο), 810 και 830 (χωρίς 827/8, 831 και 900)..
Να θυμίσω πως τώρα θα είναι όλα ασυντονιστα μαζί σε διέλευσεις από Νεάπολη, 28ης Οκτωβρίου και Γεμελου, ενώ η πρότασή μου ήταν να διατηρηθεί για αρχή το 846 ως είχε (από Γεμελου/Γρεβενών) με τα μισά δρομολόγια να τερματίζουν ως τοπικό 852 στον Στ.Νίκαιας. Έτσι ο άξονας της 28ης Οκτωβρίου θα έμενε μόνο στο 814 (με διέλευση ιδανικώς από τον Στ.Νίκαιας) και το Πειραιάς - Στ.Νίκαιας από το 846 (αν έκρινε η πράξη ότι ήταν απαραίτητο), 810 και 830 (χωρίς 827/8, 831 και 900)..