04-07-2020, 05:37 PM
Αν δεν βγει τη Δευτέρα διευκρινιστική ανακοίνωση με τις αναλυτικές αλλαγές, το αλαλούμ τοπικά εκεί θα ξεπεράσει κάθε προηγούμενο. Μήπως ετοιμάζεται κάποια "αποκλειστικότητα" - ξαφνικά - σε κάποιο site (αφού δεν δημοσιεύτηκε τίποτα επίσημα από τον ΟΑΣΑ);
Για τα Β/Γ18 εδώ μέσα μοιράζονταν κόλυβα από καιρό, όλοι ξέραμε-φοβόμασταν ότι δεν θα τη γλίτωνε το Γ18 - όχι τόσο αυτό καθ' αυτό, όσο ότι δεν θα υπήρχε αξιοπρεπής λύση για τη Γρ.Λαμπράκη και τις τοπικές κινήσεις των όμορων περιοχών διέλευσης μεγαλύτερων αποστάσεων. Αυτά ήταν τα αναμενόμενα. Μετά, από ό,τι καταλαβαίνω, αφού δεν διέρχομαι και πολύ συχνά από τις επηρεαζόμενες περιοχές, υπάρχουν αρκετά μπερδεμένες αλλαγές, χωρίς ξεκάθαρο πλαίσιο, όχι μόνο για το όλο τοπικό πλέγμα, αλλά και για την προσέγγιση γραμμών στους νέους σταθμούς.
Εντωμεταξύ, είχα μια ελπίδα πως θα μπορούσαν να μετατρέψουν την 800 σε μια εξπρές σύνδεση του Πειραιά με τον Στ.Νίκαια και τη Νεάπολη να συνδέεται με κατάλληλες τροποποιήσεις, αλλά αντιθέτως το μπέρδεψαν τελείως με το 900, που είναι σχεδόν 800.
Από την ανακοίνωση του ΟΑΣΑ που έχει βγει ως τώρα, καταλαβαίνω ότι πρεμούρα τους ήταν να αναδείξουν τη σύνδεση με το Μετρό, λίγο πολύ όπως τους βολεύει - πουλάει άλλωστε κάτι τέτοιο. Τα ουσιώδη αν είναι σε κάποιο αρχείο pdf, αναμένοντας τη δημοσίευση, τυχεροί θα είμαστε... Τέλος, παρ' ότι είναι σωστό να υπάρχει αξιολόγηση των όποιων αλλαγών γίνονται και με κατάλληλες παρεμβάσεις, αν χρειάζονται, να διορθώνονται τα λάθη, η αναφορά στο συγκεκριμένο δελτίο τύπου, μάλλον υποδηλώνει έλλειψη σιγουριάς. Θα το πάνε σαν τον Περίπατο, βλέποντας και κάνοντας.
Για τα Β/Γ18 εδώ μέσα μοιράζονταν κόλυβα από καιρό, όλοι ξέραμε-φοβόμασταν ότι δεν θα τη γλίτωνε το Γ18 - όχι τόσο αυτό καθ' αυτό, όσο ότι δεν θα υπήρχε αξιοπρεπής λύση για τη Γρ.Λαμπράκη και τις τοπικές κινήσεις των όμορων περιοχών διέλευσης μεγαλύτερων αποστάσεων. Αυτά ήταν τα αναμενόμενα. Μετά, από ό,τι καταλαβαίνω, αφού δεν διέρχομαι και πολύ συχνά από τις επηρεαζόμενες περιοχές, υπάρχουν αρκετά μπερδεμένες αλλαγές, χωρίς ξεκάθαρο πλαίσιο, όχι μόνο για το όλο τοπικό πλέγμα, αλλά και για την προσέγγιση γραμμών στους νέους σταθμούς.
Εντωμεταξύ, είχα μια ελπίδα πως θα μπορούσαν να μετατρέψουν την 800 σε μια εξπρές σύνδεση του Πειραιά με τον Στ.Νίκαια και τη Νεάπολη να συνδέεται με κατάλληλες τροποποιήσεις, αλλά αντιθέτως το μπέρδεψαν τελείως με το 900, που είναι σχεδόν 800.
Από την ανακοίνωση του ΟΑΣΑ που έχει βγει ως τώρα, καταλαβαίνω ότι πρεμούρα τους ήταν να αναδείξουν τη σύνδεση με το Μετρό, λίγο πολύ όπως τους βολεύει - πουλάει άλλωστε κάτι τέτοιο. Τα ουσιώδη αν είναι σε κάποιο αρχείο pdf, αναμένοντας τη δημοσίευση, τυχεροί θα είμαστε... Τέλος, παρ' ότι είναι σωστό να υπάρχει αξιολόγηση των όποιων αλλαγών γίνονται και με κατάλληλες παρεμβάσεις, αν χρειάζονται, να διορθώνονται τα λάθη, η αναφορά στο συγκεκριμένο δελτίο τύπου, μάλλον υποδηλώνει έλλειψη σιγουριάς. Θα το πάνε σαν τον Περίπατο, βλέποντας και κάνοντας.