02-07-2020, 10:17 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 02-07-2020, 10:23 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
Από το blog του πιο μαχητικού συνδικαλιστή (που παρόλο που τιμωρήθηκε από την νέα εξουσία με εξορία γιατί ενοχλούσε, δεν το βάζει κάτω), μαθαίνουμε για την νέα μορφή του 820.
Με Αφετηρία στο Νεκρ.Αναστασεως, κοινή με τα 832/3 και διαδρομή ίδια με το 848, φτάνει μέχρι τον Στ.Νίκαιας ως κυκλικό. Προς Στ.Νίκαιας θα πηγαίνει απευθείας από Κων/πόλεως,ενώ στην επιστροφή θα φτάνει μέχρι το ΙΚΑ (γι'αυτό το "Δραπετσώνα" το έχουν στο τέλος - προφανώς καλυπτει κομμάτι και της Δημοτικής Συγκοινωνίας Κερατσινίου - Δραπετσώνας)
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στον πίνακα των νέων στάσεων που εμφανίζεται το "νεο841". Βάση πιθανοτήτων αφού επί ΕΑΣ ήταν "841 Αθήνα - Πέραμα Α", μάλλον το Β18 θα γίνει τοπικό μέχρι την Νίκαια, όπως είχαμε προβλέψει.
https://anexapar.wordpress.com/2020/07/0...%bf%ce%b4/
Με Αφετηρία στο Νεκρ.Αναστασεως, κοινή με τα 832/3 και διαδρομή ίδια με το 848, φτάνει μέχρι τον Στ.Νίκαιας ως κυκλικό. Προς Στ.Νίκαιας θα πηγαίνει απευθείας από Κων/πόλεως,ενώ στην επιστροφή θα φτάνει μέχρι το ΙΚΑ (γι'αυτό το "Δραπετσώνα" το έχουν στο τέλος - προφανώς καλυπτει κομμάτι και της Δημοτικής Συγκοινωνίας Κερατσινίου - Δραπετσώνας)
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στον πίνακα των νέων στάσεων που εμφανίζεται το "νεο841". Βάση πιθανοτήτων αφού επί ΕΑΣ ήταν "841 Αθήνα - Πέραμα Α", μάλλον το Β18 θα γίνει τοπικό μέχρι την Νίκαια, όπως είχαμε προβλέψει.
https://anexapar.wordpress.com/2020/07/0...%bf%ce%b4/