28-02-2020, 03:45 AM
(27-02-2020, 09:31 PM)MrVanHool Έγραψε: Τα σύρματα των Πετραλώνων (22/23) και τα έκτακτα/υπηρεσιακά πέριξ της Καραϊσκάκη/Αττικής ξηλώθηκαν;
Δεν βρίσκω νόημα να διατηρηθεί μια γραμμή επειδή υπάρχει σύρμα, όπως ομοίως και το κομμάτι των Πετραλώνων της 15. Άλλαξαν τα πράγματα, δεν χρειάζεται πλέον, καταργείται. Το οικονομικό, θα μπορούσαμε να το σκεφτούμε και σε πολλές άλλες περιπτώσεις σαν ανασταλτικό παράγοντα, όπως το να μην υπάρχουν οχήματα σε γραμμές και ο κόσμος να απομακρύνεται από την συγκοινωνία για να διατηρείται ένα φάντασμα 19!
Ρουσφέτι δεν το λες ακριβώς, ξεσηκωμός της τότε Τοπικής Αυτοδιοίκησης ήταν, για να φύγουν οι Αφετηρίες από το κέντρο του Χαλανδρίου (που στην περίπτωση των 18/19, 447, αλλά και 10 δεν έχουν άδικο), και έτσι μόνο το 19 κατέληξε στον Στ.Χαλανδρίου που ήλπιζαν ότι θα πιάσει, ενώ η πρόταση του 18 να καταλήξει στην Πλ.Αγ.Παρασκευής, δεν έγινε ποτέ πράξη.
Εγώ είμαι κάθετος σε γραμμές μπαλώματα. Λίγο για την Αλεξάνδρας, λίγο για την Κηφισίας, λίγο για το Χαλάνδρι και στο τέλος από εξυπηρέτηση μηδέν, γιατί επικαλυπτεται από άλλα και η πραγματικότητα της ανυπαρξίας οχημάτων/οδηγών το οδηγεί σε φυσική περιστολή δρομολογίων και μηδενική επιβατική πληρότητα. Η δε επιβατική σύνδεση για άνοδο Κηφισίας δεν δικαιολογεί την ύπαρξη γραμμής. Ας μας περίσσευαν 100 οχήματα, κι ας λειτουργούσε ενισχυτικά...
Δυστυχώς στο δίκτυο των τρόλεϊ με την πάροδο των ετών έχουν γίνει πολλές επεκτάσεις δικτύου χωρίς αντίκρυσμα. Εκτός από τα 18/19 αν κάποια στιγμή αποφασίστει να κοπούν τμήματα γραμμών που έχουν χαμηλή κίνηση (που αν ήταν λεωφορεία θεωρώ θα είχε γίνει πολλά χρόνια πριν) πρέπει επίσης να πάρουν πόδι κάτι 1 από Μοσχάτο (για να μην πω ολική κατάργηση), 2 από Καισαριανή και ίσως και τα 24/25 ολοκληρωτικά.
Για το Χαλάνδρι που είναι το θέμα συζήτησης σύμφωνοι να κοπούν τα 18/19, ειδικά έτσι όπως έχουν καταντήσει πλέον, αλλά εφόσον το 10 θα παραμείνει ως η βασική σύνδεση του κέντρου του Χαλανδρίου πρέπει να προσεχθεί και να ενισχυθεί. Το ίδιο βέβαια πρέπει να γίνει και με το 421 που το έχουν καταντήσει αηδία δρομολογιακά..