13-02-2020, 02:38 AM
(11-02-2020, 07:56 PM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, καταλαβαίνω κι εγώ άλλωστε σε ρεαλιστική βάση μιλάω, βασισμένη σε έναν ευρύτερο συγκοινωνιακό ανασχεδιασμό.
Η χρονική επιβάρυνση του "κύκλου" του 711 είναι εντελώς αμελητέα, αν σκεφτούμε ότι σε άλλες περιπτώσεις που δεν υπάρχει δρόμος γίνονται αντίστοιχες περιπορειες, και ότι ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης του δρομολογίου είναι 20 λεπτά, άρα από την Γέφυρα της Αυλωνιτη έως τον Προαστιακό, πάνω από 3 λεπτά δεν είναι σίγουρα.
Σε ό,τι αφορά την επιβάρυνση του ήδη κορεσμένου Β12, μπορώ να αναφέρω επίσης το Α12, που κόπηκε ομοίως, άρα στιβαχτηκαν κι αυτοί..
Τέλος, η Ζωφρια δεν νομίζω πως έχει περισσότερο κόσμο από μια Ελευσίνα (όση συχνότητα και αν φτάνει, κακώς) και ένα τοπικό για τον Προαστιακό (και δεν προσμετρω και το 736!) Αντίθετα, υπάρχουν πολλές περιοχές που έχουν πολύ περισσότερο - ακόμα και του Δήμου Φυλής.
Η Λιοσίων σηκώνεται άψογα με τις 3 γραμμές (εκ των οποίων η μία έχει ήδη νταλίκες). Εδώ σηκώνεται η Λενορμαν και η Αχαρνών με μικρά που έχουν πολύ περισσότερο λαο. Η Λιοσίων από τις Γέφυρες και κάτω έχει και τον Άγιο Νικόλαο σε 7-10 λεπτά περπατηματος επίσης. Οποιαδηποτε σπαταλη οχημάτων στο κορεσμενο κομμάτι της Λιοσίων, απλά αυξάνει τον χρόνο διαδρομής.
Το παράδειγμα του 720 είναι ατυχές, γιατί μιλάμε για μια γραμμή βύσμα που διατηρήθηκε ως είχε μέχρι το 2019, με ένα ρουσφετι 024 δίπλα επίσης και με τις προσπάθειες του τοπικού 720 παλαιότερα που γύρναγε άδειο. Το αν οι επιβάτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν μετά την γραμμή 2 αυτό είναι κάτι άλλο. Με αυτή την λογική να κατεβάσουμε και το 610 στο Σύνταγμα για να μην αλλάζουν δεύτερη γραμμή.
Εν κατακλείδι, σίγουρα όλα δεν είναι εφαρμόσιμα αύριο το πρωί. Αλλά επειδή το σύστημα έχει καταρρεύσει, με μπαλώματα δεν σώζεται, οπότε και ο,τι προτείνουμε καλό θα είναι να μην ενστερνίζεται την δημιουργηθεισα κατάσταση του ΟΑΣΑ απόλυτα, αλλά να έχει και συγκοινωνιακή βάση. Διαφορετικά, μπορούμε να αρχίσουμε να ζητάμε πίσω Γ9, 748 κτλ..
Και εγώ επισήμανα ότι δεν είναι μεγάλος κύκλος. Το ανέφερα ως ένα βαθμό γιατί έχει χρησιμοποιηθεί και σαν επιχείρημα προς τον ΟΑΣΑ για το 711. Σίγουρα όμως τις αντίδρασεις από κατοίκους δεν υπήρχε περίπτωση να τις γλιτώναμε αφού σε σχέση με την προηγούμενη κατάσταση “χειροτέρεψε” η εξυπηρέτηση της περιοχής. Το όλο θέμα βέβαια και για το 711 και για το Β12 και για τα υπόλοιπα τοπικά θα είχε λυθεί αν η υποδομή του Προαστιακού χρησιμοποιούταν όπως θα έπρεπε..
Για την Λιοσίων διαφωνώ. Στην Αχαρνών υπάρχουν περισσότεροι σταθμοί κοντά (Αγ. Ελευθέριος/Αγ. Νικόλαος), τα Κάτω Πατήσια είναι ακριβώς πάνω της, το Β9 ΚΑΘ το μισό είναι με νταλίκες/ΣΚ ολόκληρο, ακόμα και το 6 έχει μερικές κάθε μέρα και πάλι γίνεται χαμός. Στη Λένορμαν από την άλλη τα 12/Α13 ξεκινάνε από Αγ. Αντώνιο προς κέντρο συνήθως αρκετά χαλαρά από κόσμο και γεμίζουν κατά μήκος της. Στη Λιοσίων αντίθετα οι βασικές γραμμές (Α/Β10, Α/Β11, Β12) συχνά έρχονται ήδη γεμάτα ήδη από Ίλιον/Αγίους.
Στην υποθετική περίπτωση που πήγαιναν όλα τα υπόλοιπα Κάτω Πατήσια είναι βέβαιο ότι πέρα από τα κομμάτια αποκλειστικής εξυπηρέτησης οι υπόλοιποι που θα ήθελαν να πάνε 3 Γέφυρες/Αγίους/Ίλιον πάλι θα βγαίναν Αττική να περιμένουν και λόγω καλύτερων συχνοτήτων και λόγω προέλευσης κυριώς από τη γραμμή 2. Επίσης, κάτι ακόμα σημαντικό είναι ότι ο χρόνος Αγίους-Κ. Πατήσια και Αγίους-Στ. Αττικής είναι τις περισσότερες ώρες ο ίδιος, άντε να είναι 1’-2’ παραπάνω για Αττική, κάποιες λίγες ώρες μόνο υπάρχει επιβάρυνση για Αττική και αυτό συνήθως μόνο προς τη μια κατεύθυνση. Επίσης, κίνηση εκτός από τη Λιοσίων έχει αρκετή και γύρω από τα Κ. Πατήσια. Και μην ξεχνάμε το τρένο θέλει και 5’ επιπλέον για τη διαδρομή Κ.Πατήσια – Αττική.. Όσο για βύσματα εδώ κρατάνε ακόμα το Γ12 στη Μάρνη... Το 024 προφανώς θα έπρεπε να είχε καταργηθεί.