11-02-2020, 07:56 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 11-02-2020, 07:58 PM από MrVanHool. Edited 1 time in total.)
(03-02-2020, 09:59 PM)mercedes elbo Έγραψε: Οι όποιες παρατηρήσεις που κάνω αναφέρονται στις εκάστοτε υπάρχουσες συνθήκες. Το Β12 καταρχάς θα έπρεπε να δρομολογείται κομπλε κάτι που πέραν των πρώτων εβδομάδων μετά τις αλλαγές σταμάτησε να συμβαίνει.Ναι, καταλαβαίνω κι εγώ άλλωστε σε ρεαλιστική βάση μιλάω, βασισμένη σε έναν ευρύτερο συγκοινωνιακό ανασχεδιασμό.
Έχεις δίκιο ότι με την λογική αυτή κανονικά και το 712 θα έπρεπε να φτάνει σε μετρό, το ίδιο και τα υπόλοιπα τοπικά. Η μόνη διαφορά του 711 είναι ότι για να προσεγγίσει τον Προαστιακό πάει αντίθετα κάνοντας κύκλο και υπάρχει, έστω και μικρή, επιπλέον επιβάρυνση πέραν της μετεπιβίβασης. Γι αυτό και ως ένα βαθμό δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι στο ότι η αλλαγή που έγινε σίγουρα αύξησε τον χρόνο μετακίνησης από Ζωφριά ενώ ταυτόχρονα δεν υπήρξε καμιά απολύτως βελτίωση στο Β12 (αντίθετα χειροτέρεψε). Τα 878-9 που αναφέρεις πλέον έχουν στην καλύτερη 25λεπτα ενώ σχεδόν πάντα λείπει βάρδια και έχουν κενά 1 ώρας.
Το παραπάνω πρόβλημα βέβαια υπάρχει και σε πολλές άλλες περιπτώσεις με διπλές μετεπιβιβάσεις βλ. Τοπικά Ελευσίνας, Ασπροπύργου, Καραβου. Ακόμα και τώρα που το Β12 φτάνει Κέντρο η πλειοψηφία στην Αττική κατεβαίνει, το ίδιο συνέβαινε και με τα Α/Β10 όταν έφταναν έστω Βάθη.
Με τα σημερινά δεδομένα το να αφήσεις στη Λιοσίων μόνο τα Α/Β10, Β12 και Α/Β11 είναι ανέφικτο χωρίς δυνατότητα πύκνωσης δρομολογίων και νταλίκες δεν υπάρχουν ούτε για αστείο. Επίσης, ένα ακόμα δεδομένο που πρέπει να προσμετρηθεί για τα 701/4 είναι ότι χρονικά ο επιβάτης δεν κερδίζει τίποτα από τα Κάτω Πατήσια, οι περισσότεροι επιβάτες των γραμμών που διέρχονται από Αττική κατευθύνονται προς τη γραμμή 2 για μετεπιβίβαση ούτως ή άλλως και η γραμμή 1 με τα σημερινά δρομολόγιά της δουλεύει συχνά με απαράδεκτες πληρότητες και δεν έχει περιθώρια να αναλάβει άλλο επιβατικό φόρτο. Όλα τα παραπάνω φάνηκαν και με το 720 άλλωστε πρόσφατα. Θεωρώ καλύτερα να ξανακατεβαίναν κανονικά Αττική ώστε να αποκτήσουν ξανά σωστή σύνδεση με μετρό, παραπλέυρως να ενισχυθεί με μερικές παραπάνω διελεύσεις η Λιοσίων (που όλες οι γραμμές της πλέον είναι σημαντικά αραιωμένες) και να απαλλαγούμε από το 705.
Η χρονική επιβάρυνση του "κύκλου" του 711 είναι εντελώς αμελητέα, αν σκεφτούμε ότι σε άλλες περιπτώσεις που δεν υπάρχει δρόμος γίνονται αντίστοιχες περιπορειες, και ότι ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης του δρομολογίου είναι 20 λεπτά, άρα από την Γέφυρα της Αυλωνιτη έως τον Προαστιακό, πάνω από 3 λεπτά δεν είναι σίγουρα.
Σε ό,τι αφορά την επιβάρυνση του ήδη κορεσμένου Β12, μπορώ να αναφέρω επίσης το Α12, που κόπηκε ομοίως, άρα στιβαχτηκαν κι αυτοί..
Τέλος, η Ζωφρια δεν νομίζω πως έχει περισσότερο κόσμο από μια Ελευσίνα (όση συχνότητα και αν φτάνει, κακώς) και ένα τοπικό για τον Προαστιακό (και δεν προσμετρω και το 736!) Αντίθετα, υπάρχουν πολλές περιοχές που έχουν πολύ περισσότερο - ακόμα και του Δήμου Φυλής.
Η Λιοσίων σηκώνεται άψογα με τις 3 γραμμές (εκ των οποίων η μία έχει ήδη νταλίκες). Εδώ σηκώνεται η Λενορμαν και η Αχαρνών με μικρά που έχουν πολύ περισσότερο λαο. Η Λιοσίων από τις Γέφυρες και κάτω έχει και τον Άγιο Νικόλαο σε 7-10 λεπτά περπατηματος επίσης. Οποιαδηποτε σπαταλη οχημάτων στο κορεσμενο κομμάτι της Λιοσίων, απλά αυξάνει τον χρόνο διαδρομής.
Το παράδειγμα του 720 είναι ατυχές, γιατί μιλάμε για μια γραμμή βύσμα που διατηρήθηκε ως είχε μέχρι το 2019, με ένα ρουσφετι 024 δίπλα επίσης και με τις προσπάθειες του τοπικού 720 παλαιότερα που γύρναγε άδειο. Το αν οι επιβάτες θέλουν να χρησιμοποιήσουν μετά την γραμμή 2 αυτό είναι κάτι άλλο. Με αυτή την λογική να κατεβάσουμε και το 610 στο Σύνταγμα για να μην αλλάζουν δεύτερη γραμμή.
Εν κατακλείδι, σίγουρα όλα δεν είναι εφαρμόσιμα αύριο το πρωί. Αλλά επειδή το σύστημα έχει καταρρεύσει, με μπαλώματα δεν σώζεται, οπότε και ο,τι προτείνουμε καλό θα είναι να μην ενστερνίζεται την δημιουργηθεισα κατάσταση του ΟΑΣΑ απόλυτα, αλλά να έχει και συγκοινωνιακή βάση. Διαφορετικά, μπορούμε να αρχίσουμε να ζητάμε πίσω Γ9, 748 κτλ..