03-02-2020, 09:59 PM
(29-01-2020, 08:53 PM)MrVanHool Έγραψε: Ναι, όμως αυτή η λογική έχει βάση μόνο με την ισχύουσα κατάρρευση που επικρατεί. Αν είναι έτσι, και οι κάτοικοι της Λίμνης με ένα 712 κάθε μία ώρα και μετεπιβίβαση στον -έρημο πια- Κορμό, να ζητήσουν να κατέβει και το 712 στην Αττική. Έχει παρατραβηξει το αστείο με την Ζωφριά, την στιγμή που έχει ήδη την Ελευσίνα (με 20λεπτα στην αιχμή και διέλευση από τον Προαστιακό είναι μια χαρά), να φτάνουμε στο σημείο να συζητάμε να γίνει η κορμός γραμμή (Β12) τοπική στο μετρό για να συντονίζεται με μια γραμμή των 15 ατόμων! Όταν κανονικά πρέπει σε όλη την Λιοσίων από τις 3 Γέφυρες και κάτω να μείνουν μόνο οι 2 κορμοί (Β12, Α10) και άντε η Πετρούπολη έως την Πλ.Αττικής.
Για το 704, από την πρώτη στιγμή που βγήκε αυτή η ανεκδιήγητη απόφαση, είπαμε πως δεν νοείται να τερματίζει τοπική γραμμή στο πουθενά. Όλα τα τοπικά, πρέπει να γυρνάνε στα Κάτω Πατήσια, για να μειωθεί και ο χρόνος διαδρομής και η βραδυπορεία των οχημάτων στην Λιοσίων της μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση, μαζί με τα 701,747 φυσικά.
Οι όποιες παρατηρήσεις που κάνω αναφέρονται στις εκάστοτε υπάρχουσες συνθήκες. Το Β12 καταρχάς θα έπρεπε να δρομολογείται κομπλε κάτι που πέραν των πρώτων εβδομάδων μετά τις αλλαγές σταμάτησε να συμβαίνει.
Έχεις δίκιο ότι με την λογική αυτή κανονικά και το 712 θα έπρεπε να φτάνει σε μετρό, το ίδιο και τα υπόλοιπα τοπικά. Η μόνη διαφορά του 711 είναι ότι για να προσεγγίσει τον Προαστιακό πάει αντίθετα κάνοντας κύκλο και υπάρχει, έστω και μικρή, επιπλέον επιβάρυνση πέραν της μετεπιβίβασης. Γι αυτό και ως ένα βαθμό δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι στο ότι η αλλαγή που έγινε σίγουρα αύξησε τον χρόνο μετακίνησης από Ζωφριά ενώ ταυτόχρονα δεν υπήρξε καμιά απολύτως βελτίωση στο Β12 (αντίθετα χειροτέρεψε). Τα 878-9 που αναφέρεις πλέον έχουν στην καλύτερη 25λεπτα ενώ σχεδόν πάντα λείπει βάρδια και έχουν κενά 1 ώρας.
Το παραπάνω πρόβλημα βέβαια υπάρχει και σε πολλές άλλες περιπτώσεις με διπλές μετεπιβιβάσεις βλ. Τοπικά Ελευσίνας, Ασπροπύργου, Καραβου. Ακόμα και τώρα που το Β12 φτάνει Κέντρο η πλειοψηφία στην Αττική κατεβαίνει, το ίδιο συνέβαινε και με τα Α/Β10 όταν έφταναν έστω Βάθη.
Με τα σημερινά δεδομένα το να αφήσεις στη Λιοσίων μόνο τα Α/Β10, Β12 και Α/Β11 είναι ανέφικτο χωρίς δυνατότητα πύκνωσης δρομολογίων και νταλίκες δεν υπάρχουν ούτε για αστείο. Επίσης, ένα ακόμα δεδομένο που πρέπει να προσμετρηθεί για τα 701/4 είναι ότι χρονικά ο επιβάτης δεν κερδίζει τίποτα από τα Κάτω Πατήσια, οι περισσότεροι επιβάτες των γραμμών που διέρχονται από Αττική κατευθύνονται προς τη γραμμή 2 για μετεπιβίβαση ούτως ή άλλως και η γραμμή 1 με τα σημερινά δρομολόγιά της δουλεύει συχνά με απαράδεκτες πληρότητες και δεν έχει περιθώρια να αναλάβει άλλο επιβατικό φόρτο. Όλα τα παραπάνω φάνηκαν και με το 720 άλλωστε πρόσφατα. Θεωρώ καλύτερα να ξανακατεβαίναν κανονικά Αττική ώστε να αποκτήσουν ξανά σωστή σύνδεση με μετρό, παραπλέυρως να ενισχυθεί με μερικές παραπάνω διελεύσεις η Λιοσίων (που όλες οι γραμμές της πλέον είναι σημαντικά αραιωμένες) και να απαλλαγούμε από το 705.