30-01-2020, 12:05 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-01-2020, 01:28 PM από N1Ellinikou. Edited 2 times in total.)
(29-01-2020, 08:53 PM)MrVanHool Έγραψε: Έχει παρατραβηξει το αστείο με την Ζωφριά
Ως γνωστό, η περιφέρεια της Αττικής κατοικείται από Αρβανίτες, οι οποίοι (από συστάσεως του Ελληνικού Κράτους) έχουν τη ... δική τους αντίληψη για το "κοινό όφελος" και τους ... δικούς τους τρόπους να επιβάλλουν τις απαιτήσεις τους. Μην απορούμε λοιπόν με κάτι τέτοια.
(29-01-2020, 08:53 PM)MrVanHool Έγραψε: Συνεπώς, με την ύπαρξη αφενός του Α7 για όλη την διαδρομή Κέντρο - Αλεξάνδρας - Κηφισίας και του 10 για την ανάγκη Μετρό (Πανόρμου) - Κηφισίας -Χαλάνδρι, και αφετέρου των Τ.ΧΑΛ (450/51/60/61), του 402, του 421 κτλ για την μετακίνηση από το Μετρό στο κέντρο του Χαλανδρίου και στους γειτονικούς του δήμους, παύει να υπάρχει η ανάγκη των γραμμών 18/19 ως κορμών (όπως ήταν προ μετρό τα Α6/Β6 με τις αφετηρίες των Τ.ΧΑΛ στην Μεσολογγίου).
Πλέον, λειτουργούν καθαρά ενισχυτικά στο κομμάτι Αλεξάνδρας - Αμπελόκηποι και Αμπελόκηποι - Κηφισίας, οι δε αναχωρήσεις από το βασικό κομμάτι εξυπηρέτησης τους μαρτυρούν τον ρόλο τους (αναχώρηση από ΣΤ.ΧΑΛ του 19 10 λεπτά πριν από το 18, με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν μαζί όλη την Κηφισίας..)
Το πρόβλημα με το Χαλάνδρι είναι πολυεπίπεδο.
- Έχει πέντε σταθμούς μετρό στα όρια του και κανέναν εκεί που πρέπει (στο κέντρο του)
- Έχει ένα σωρό γραμμές που προσεγγίζουν κάποιο σταθμό μετρό, αλλά είναι όλες σκόρπιες, αραιές και απο διαφορετικά σημεία.
- Έχει άχρηστες και απαρχαιωμένες συνδέσεις προς εγκατειλημμένα σημεία της Αθήνας (Μουσείο) και δεν έχει καμία σύνδεση προς όμορα κέντρα μαζικής επισκεψιμότητας (Golden Hall, Avenue, άνοδος Κηφισίας προς ΟΤΕ και τα πέριξ αυτών νοσοκομεία).
Το πρώτο πρόβλημα δεν λύνεται και θα πρέπει να ζήσουμε με την άστοχη σχεδίαση του μετρό. Πάμε όμως στα άλλα :
Θες να πας προς Χαλάνδρι ερχόμενος από Αθήνα (γενικά). Μπαίνεις στο μετρό και έχεις τις εξής επιλογές
α) να βγείς "Αμπελοκήπους" και να φας μισάωρο μέχρι να έρθει 18/19.
β) να βγείς "Πανόρμου" και να περπατήσεις προς Κηφισίας για να πάρεις 10/18/19. Κίνδυνος μποτιλιαρίσματος και αργοπορίας σε όλο το μήκος της διαδρομής.
γ) να βγείς "Κατεχάκη" και να περιμένεις μισή ώρα το 402.
δ) να βγείς "Αγ. Παρασκευή" και να έχουν κόψει βάρδια στο 421 (τρώς σαραντάλεπτο)
ε) να βγείς "Χαλάνδρι" και να περιμένεις την αναχώρηση 450/460/19. Αναμονή στανταράκι μέχρι 20λεπτο και χάσιμο χρόνου λόγω περιπορείας.
Κοινώς, απ' όπου και να πας, έχεις πρόβλημα και όχι λύση. Στην επιστροφή είναι πάλι μπερδεμένα τα πράγματα. Άμα πας στην κεντρική στάση Πλ. Χαλανδρίου, δεν περνάει το 421 και το 19Β, ενώ το 10 ξεκινάει πιό μπροστά και το 18 πιό πίσω. Συνεπώς παίζεις με τις πιθανότητες. Αμα πας στη στάση επί της Βασ. Γεωργίου περιμένεις 421/19Β που έχουν την πιό γρήγορη πρόσβαση στο μετρό αλλά περνάνε όποτε θυμηθούν. Οι "μυημένοι" πάνε στην παρακάτω στάση επί της 25ης Μαρτίου, όπου περνάνε όλα. Αλλά και πάλι θέλει περπάτημα και "ανορθόδοξο τρόπο".
Το τελευταίο (και σημαντικό) πρόβλημα είναι ότι το Χαλάνδρι ΔΕΝ συνδέεται με την άνοδο της Κηφισίας, αν και όμορο. Μπορεί πριν 25 χρόνια που σχεδιάστηκαν οι κορμοί Α/Β6 να μην υπήρχε ανάγκη (η Κηφισίας είχε μόνο ενδιαφέρον για τους εργαζόμενους πέριξ του ΟΤΕ και ... για τα "Αηδονάκια"), σήμερα όμως έχει γίνει κοσμογονία. Δεν είναι δυνατόν να μην μπορείς να προσεγγίσεις με ΜΜΜ από την Πλατεία Χαλανδρίου, το Golden, το Avenue , το δαχτυλίδι ΟΤΕ, τη Νερατζιώτισσα με το Mall. Πάρα πολύ σημαντικά εμπορικά κέντρα, που υποκαθιστούν το κέντρο της Αθήνας ως αγορά.
Δεν συζητάω για τους εργαζόμενους, αυτοί ούτως ή άλλως μόνο με ΙΧ μπορούν να φτάασουν στην Κηφισίας καθώς τα 550 και Α7 είναι ανέκδοτα.
[edit mod: συγχώνευση δημοσιεύσεων]