29-01-2020, 08:53 PM
(25-01-2020, 05:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: Για να τα λέμε όλα κάπου δεν έχουν και άδικο οι κάτοικοι. Από εκεί που είχαν μια γραμμή που σε πάει απευθείας στο μετρό έστω και αραιή πλέον ξέμειναν με ένα τοπικό για Προαστιακό (ο οποίος έτσι όπως λειτουργεί προς Αθήνα είναι σαν να μην υπάρχει χωρίς κάποια ιδιαίτερη βελτίωση στη συχνότητα - πρωινή αιχμή με 45' (!) κενό, επιπλέον περιπορεία για να φτάσει στον Προαστιακό αφού η Ζωφριά είναι κάτω από την Αττική Οδό, επιπλέον αναμονή για το Β12 που δεν βελτιώθηκε η συχνότητά του και με πληρότητες απαράδεκτες ή χειρότερα να μένει κόσμος έξω και άρα επιπλέον αναμονή.Ναι, όμως αυτή η λογική έχει βάση μόνο με την ισχύουσα κατάρρευση που επικρατεί. Αν είναι έτσι, και οι κάτοικοι της Λίμνης με ένα 712 κάθε μία ώρα και μετεπιβίβαση στον -έρημο πια- Κορμό, να ζητήσουν να κατέβει και το 712 στην Αττική. Έχει παρατραβηξει το αστείο με την Ζωφριά, την στιγμή που έχει ήδη την Ελευσίνα (με 20λεπτα στην αιχμή και διέλευση από τον Προαστιακό είναι μια χαρά), να φτάνουμε στο σημείο να συζητάμε να γίνει η κορμός γραμμή (Β12) τοπική στο μετρό για να συντονίζεται με μια γραμμή των 15 ατόμων! Όταν κανονικά πρέπει σε όλη την Λιοσίων από τις 3 Γέφυρες και κάτω να μείνουν μόνο οι 2 κορμοί (Β12, Α10) και άντε η Πετρούπολη έως την Πλ.Αττικής.
Υπό αυτές τις συνθήκες ίσως είναι καλύτερα να δουλέψουν ως συγκρότημα από Αττική μπας και υπάρξει κάποια καλύτερη συχνότητα στη Χασιάς, έστω και αν αυτό γίνεται μόνο και μόνο για να βρουν βάρδιες για το κατέβασμα του 711. Και κανονικά θα έπρεπε να κατεβάσουν ξανά και τα 701/4 Αττική όπως παλιά αφού στο 701 ο επιβάτης δεν κερδίζει τίποτα χρονικά από Ανθούπολη (πόσο μάλλον ως 705 που επιβαρύνεται...) και το 704 εδώ και 5 χρόνια το έχουν παρατήσει χωρίς σύνδεση με Μετρό. Ειδικά στην περίπτωση του 704 με το Β12 είχαν κοινή διαδρομή μέχρι 5η Χασιάς και σίγουρα βοηθούσε έστω και λίγο καθότι και τότε το Β12 κυριώς με 12μετρα και με παρόμοια δρομολόγια αλλά δεν επικρατούσε το τωρινό χάλι.
Όσο για τα Α/Β11 και Γ12 που έμειναν απείραχτα είναι απορίας άξιο ειδικά όταν σπάσανε 022 και 732 για να κερδίσουν βάρδιες...
Για το 704, από την πρώτη στιγμή που βγήκε αυτή η ανεκδιήγητη απόφαση, είπαμε πως δεν νοείται να τερματίζει τοπική γραμμή στο πουθενά. Όλα τα τοπικά, πρέπει να γυρνάνε στα Κάτω Πατήσια, για να μειωθεί και ο χρόνος διαδρομής και η βραδυπορεία των οχημάτων στην Λιοσίων της μιας λωρίδας ανά κατεύθυνση, μαζί με τα 701,747 φυσικά.
(26-01-2020, 02:23 AM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Δεν ρωτώ προβοκατόρικα, απλά δεν έχω συγκεκριμένη άποψη για αυτό, οπότε γιατί τις θεωρείς παρωχημένες & ποιες είναι οι ανάγκες σήμερα του Χαλανδρίου; Δεδομένου ότι είναι χωμένο με στενούς δρόμους, με αρκετούς σταθμούς μετρό στην περιφέρειά του, αλλά κανένα στο κέντρο του και ότι αναγκαστικά για κέντρο οι κάτοικοι/εργαζόμενοι εκεί θα χρησιμοποιήσουν λίγο-πολύ Κηφισίας ή/και Μεσογείων.Το β' σκέλος του post σου, είναι η απάντηση σε αυτό που ρωτάς!
Δεν έχει απομείνει επιβατικό κοινό να χρησιμοποιεί τον κορμό τρόλεϋ από το κέντρο της Αθήνας για το Χαλάνδρι. Πλέον, οι ανάγκες είναι είτε από τους γειτονικούς σταθμούς του Δήμου προς το Χαλάνδρι, είτε πάνω στους κεντρικούς άξονες του.
Συνεπώς, με την ύπαρξη αφενός του Α7 για όλη την διαδρομή Κέντρο - Αλεξάνδρας - Κηφισίας και του 10 για την ανάγκη Μετρό (Πανόρμου) - Κηφισίας -Χαλάνδρι, και αφετέρου των Τ.ΧΑΛ (450/51/60/61), του 402, του 421 κτλ για την μετακίνηση από το Μετρό στο κέντρο του Χαλανδρίου και στους γειτονικούς του δήμους, παύει να υπάρχει η ανάγκη των γραμμών 18/19 ως κορμών (όπως ήταν προ μετρό τα Α6/Β6 με τις αφετηρίες των Τ.ΧΑΛ στην Μεσολογγίου).
Πλέον, λειτουργούν καθαρά ενισχυτικά στο κομμάτι Αλεξάνδρας - Αμπελόκηποι και Αμπελόκηποι - Κηφισίας, οι δε αναχωρήσεις από το βασικό κομμάτι εξυπηρέτησης τους μαρτυρούν τον ρόλο τους (αναχώρηση από ΣΤ.ΧΑΛ του 19 10 λεπτά πριν από το 18, με αποτέλεσμα να κατεβαίνουν μαζί όλη την Κηφισίας..)
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''