(14-10-2010, 07:29 PM)antonis Έγραψε: Η χρησιμοποίηση 12μετρων και 18μετρων λεωφορείων στην ίδια γραμμή είναι εντελώς παράλογη. Φανταζόμουν οτι οφείλεται στην έλλειψη αρθρωτών λεωφορείων και οτι με τον ερχομό των Solaris το πρόβλημα θα λυνόταν, αλλά φευ.....
Τώρα για αυτή την παρατήρηση που κάνεις, υποθέτω οτι επειδή το Α/Β7 διέρχεται απο πολλές περιοχές και εξυπηρετεί επιβάτες και από άλλα δρομολόγια, αν δουν να έρχεται αρθρωτό μπαίνουν μέσα σκεφτόμενοι οτι θα πάνε πιο άνετα, ενώ αν έρθει 12μετρο σκέφτονται οτι θα στριμωχτούν και περιμένουν άλλο λεωφορείο....
Ένα λογικό σενάριο για τα 12μετρα θα ήταν να μπαίνουν βραδινές ώρες, ή Σαββατοκύριακα. Αλλά η χρήση τους καθημερινές, και μάλιστα σε ώρες αιχμής είναι τελείως παράλογη. Και δυστυχώς το φαινόμενο αυτό δεν συναντάται μόνο στα Α/Β7, αλλά επίσης σε Β2-Β4-Β9 και σε άλλους κορμούς που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή.
Εντάξει, κάποια 12μετρα σε Α8-Β8-Β1-Γ1 τα δέχομαι, αλλά μέχρι εκεί!
Υ.Γ. Δίνω μόνο ένα "παραθυράκι", για ένα post που διάβασα πριν από λίγο. Διάβασα ότι πολλές σόμπες είναι ακινητοποιημένες λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Ελπίζω να είναι αυτή η εξήγηση (τουλάχιστον όσον αφορά τα 12μετρα σε ώρες αιχμής)
Η λογική εξήγηση στα 12μετρα θα ήταν να μπαίνουν νυχτερινές ώρες, ή Σαββατοκύριακα. Αλλά η χρήση τους καθημερινές, και μάλιστα σε ώρες αιχμής είναι τελείως παράλογη.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)