25-01-2020, 05:58 PM
(24-01-2020, 09:57 PM)MrVanHool Έγραψε: Δεν το είχα παρατηρήσει, η αλήθεια είναι.
Πάντως, είτε έτσι, είτε αλλιώς, ο Κορμός Χαλανδρίου δεν έχει κανένα νόημα πια.
Δεν υπάρχουν λόγια! Και καλά το 711, έχουμε καταλάβει ότι έχουν λυσσάξει και πρήζουν τον ΟΑΣΑ (παρόλο που είναι απαράδεκτο που το ανέχεται ο ΟΑΣΑ)..
Το Β12, στα χνάρια του Α/Β10 θα γίνει Κορμός από την Αττική, και η Πετρούπολη ή ακόμα χειρότερα το Γ12 θα κατεβαίνουν Αθήνα; Τι διαβάζουμε;! Για να μην σχολιάσουμε το Τέρμα στην Πλατεία Αττικής..
Για να τα λέμε όλα κάπου δεν έχουν και άδικο οι κάτοικοι. Από εκεί που είχαν μια γραμμή που σε πάει απευθείας στο μετρό έστω και αραιή πλέον ξέμειναν με ένα τοπικό για Προαστιακό (ο οποίος έτσι όπως λειτουργεί προς Αθήνα είναι σαν να μην υπάρχει χωρίς κάποια ιδιαίτερη βελτίωση στη συχνότητα - πρωινή αιχμή με 45' (!) κενό, επιπλέον περιπορεία για να φτάσει στον Προαστιακό αφού η Ζωφριά είναι κάτω από την Αττική Οδό, επιπλέον αναμονή για το Β12 που δεν βελτιώθηκε η συχνότητά του και με πληρότητες απαράδεκτες ή χειρότερα να μένει κόσμος έξω και άρα επιπλέον αναμονή.
Υπό αυτές τις συνθήκες ίσως είναι καλύτερα να δουλέψουν ως συγκρότημα από Αττική μπας και υπάρξει κάποια καλύτερη συχνότητα στη Χασιάς, έστω και αν αυτό γίνεται μόνο και μόνο για να βρουν βάρδιες για το κατέβασμα του 711. Και κανονικά θα έπρεπε να κατεβάσουν ξανά και τα 701/4 Αττική όπως παλιά αφού στο 701 ο επιβάτης δεν κερδίζει τίποτα χρονικά από Ανθούπολη (πόσο μάλλον ως 705 που επιβαρύνεται...) και το 704 εδώ και 5 χρόνια το έχουν παρατήσει χωρίς σύνδεση με Μετρό. Ειδικά στην περίπτωση του 704 με το Β12 είχαν κοινή διαδρομή μέχρι 5η Χασιάς και σίγουρα βοηθούσε έστω και λίγο καθότι και τότε το Β12 κυριώς με 12μετρα και με παρόμοια δρομολόγια αλλά δεν επικρατούσε το τωρινό χάλι.
Όσο για τα Α/Β11 και Γ12 που έμειναν απείραχτα είναι απορίας άξιο ειδικά όταν σπάσανε 022 και 732 για να κερδίσουν βάρδιες...