14-10-2010, 07:29 PM
(14-10-2010, 01:59 PM)panos81 Έγραψε: Δεν έχει και το Α/Σ Βοτανικού βάρδιες στα Α7/Β7; Τα ΜΒ Ο405Ν2 που κυκλοφορούν τώρα αντικατέστησαν κυρίως τα Van Hool A300 και λιγότερο τα Neoplan N4016.
Βεβαίως ανέκαθεν στο Α7/Β7 κυκλοφορούσαν ΜΒΟ405Ν2, όμως παλαιότερα ήταν από το Α/Σ Π. Ράλλη, που λειτουργούσαν σαν ενιαίο κύκλωμα με τα αρθρωτά Volvo B7LA και Β10Μ. Την θέση των Volvo B10M και MB O405N2 στην Ράλλη έχουν πάρει τώρα τα Solaris Urbino 18.
Πάντως πολλές φορές (επειδή χρησιμοποιώ συχνά τα Α7/Β7) παρατηρώ ότι τα αρθρωτά συνήθως είναι "πιο γεμάτα" από τα 12μετρα, ήτοι μεταφέρουν πιο πολύ κόσμο σε σχέση με την χωρητικότητά τους.
Η χρησιμοποίηση 12μετρων και 18μετρων λεωφορείων στην ίδια γραμμή είναι εντελώς παράλογη. Φανταζόμουν οτι οφείλεται στην έλλειψη αρθρωτών λεωφορείων και οτι με τον ερχομό των Solaris το πρόβλημα θα λυνόταν, αλλά φευ.....
Τώρα για αυτή την παρατήρηση που κάνεις, υποθέτω οτι επειδή το Α/Β7 διέρχεται απο πολλές περιοχές και εξυπηρετεί επιβάτες και από άλλα δρομολόγια, αν δουν να έρχεται αρθρωτό μπαίνουν μέσα σκεφτόμενοι οτι θα πάνε πιο άνετα, ενώ αν έρθει 12μετρο σκέφτονται οτι θα στριμωχτούν και περιμένουν άλλο λεωφορείο....