14-10-2010, 10:05 AM
Δεν διαφωνώ ότι κάτι πρέπει να γίνει με το Ε22 γιατί είναι μια πολύ μακροσκελής γραμμή με τις επακόλουθες καθυστερήσεις.
Η δική μου άποψη είναι να:
1) Όπως είπε και ο Cmegas, δύο τοπικές γραμμές από Κορωπί και Ελληνικό προς Σαρωνίδα. Η πρώτη είναι η επέκταση της 330 από την Αγία Μαρίνα, και η δεύτερη μια τοπική γραμμή από το Ελληνικό. Επειδή όμως, απ' ότι φαίνεται, ο σταθμός του Μετρό δεν είναι και το καταλληλότερο σημείο για να γίνει αφετηρία επί της Λεωφ. Βουλιαγμένης (από άποψης χώρου), θα πρότεινα αυτή να είναι στο αμαξοστάσιο Ελληνικού. Όσον αφορά το ειδικό εισιτήριο, να ισχύει και για τις δύο γραμμές (330 και νέα γραμμή Ελληνικό-Σαρωνίδα) από την Αγ. Μαρίνα και κάτω.
2) Επαναφορά του Ε2, μέσω Λεωφ. Βουλιαγμένης με τέρμα την Βουλιαγμένη.
3) Αλλαγή της Γ1 τους θερινούς μήνες, με αφετηρία τον σταθμό Φαλήρου (να μην μπαίνει Πειραιά) και τέρμα την Σαρωνίδα, με δρομολόγηση των ανοικτών διώρωφων λεωφορείων.
Η δική μου άποψη είναι να:
1) Όπως είπε και ο Cmegas, δύο τοπικές γραμμές από Κορωπί και Ελληνικό προς Σαρωνίδα. Η πρώτη είναι η επέκταση της 330 από την Αγία Μαρίνα, και η δεύτερη μια τοπική γραμμή από το Ελληνικό. Επειδή όμως, απ' ότι φαίνεται, ο σταθμός του Μετρό δεν είναι και το καταλληλότερο σημείο για να γίνει αφετηρία επί της Λεωφ. Βουλιαγμένης (από άποψης χώρου), θα πρότεινα αυτή να είναι στο αμαξοστάσιο Ελληνικού. Όσον αφορά το ειδικό εισιτήριο, να ισχύει και για τις δύο γραμμές (330 και νέα γραμμή Ελληνικό-Σαρωνίδα) από την Αγ. Μαρίνα και κάτω.
2) Επαναφορά του Ε2, μέσω Λεωφ. Βουλιαγμένης με τέρμα την Βουλιαγμένη.
3) Αλλαγή της Γ1 τους θερινούς μήνες, με αφετηρία τον σταθμό Φαλήρου (να μην μπαίνει Πειραιά) και τέρμα την Σαρωνίδα, με δρομολόγηση των ανοικτών διώρωφων λεωφορείων.