Θέλω να ανοίξω και άλλη μια "πληγή"..... και αυτή έχει να κάνει με τα Express.....
Μιλάω για το Ε22. Εδώ έχω να προτείνω 4 λύσεις:
1) Πύκνωση των δρομολογίων (φαντάζει αδύνατο βέβαια, λόγω έλλειψης οχημάτων)
2) Αλλαγή διαδρομής: Αφετηρία γίνεται ο σταθμός Μετρό του Ελληνικού (όοοοοοοοοοποτε γίνει), συνέχεια στην Λ. Βουλιαγμένης, και στα Πηγαδάκια αριστερά Αθηνάς και συνέχεια ως έχει. Παράλληλα, επαναφορά του Ε2. Εδώ επίσης "ξαλαφρώνει" κάπως το 171.
3) Ξανά αφετηρία ο σταθμός του Ελληνικού. Πέρασμα από Πλατεία Γλυφάδας μέσω Σάκη Καράγιωργα, αριστερά Πλατεία Γλυφάδας, συνέχεια ως έχει. Στην ουσία είναι μια "χρυσή τομή" για όλες τις περιοχές, αφού η παραλιακή ζώνη μέχρι τη Γλυφάδα εξυπηρετείται με Α1/Α2/Β2/101/247 κλπ
4) Σπάσιμο της υπάρχουσας γραμμής στη Βάρκιζα (όχι στη Βούλα σαν Ε2, διότι αυτό στην πράξη σημαίνει ότι "σβήνουμε" σχεδόν από τον συγκοινωνιακό χάρτη Πηγαδάκια-Βουλιαγμένη-ένα μέρος της Βάρκιζας). Ακόμα επέκταση του 330 από Αγ. Μαρίνα ως τη Σαρωνίδα. Πιστεύω ότι η τελευταία λύση είναι η πλέον πρακτική, για τους εξής λόγους
- Οι επιβάτες της Σαρωνίδας δεν χρειάζονται 1.5 ώρα να φτάσουν Αθήνα.
- Η γραμμή γίνεται πιο ευέλικτη
- Τα ελλιπέστατα για τα δεδομένα της γραμμής δρομολόγια θα επαρκούν.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι τι θα γίνει με το ειδικό εισιτήριο της Σαρωνίδας στην περίπτωση αυτή.
Μιλάω για το Ε22. Εδώ έχω να προτείνω 4 λύσεις:
1) Πύκνωση των δρομολογίων (φαντάζει αδύνατο βέβαια, λόγω έλλειψης οχημάτων)
2) Αλλαγή διαδρομής: Αφετηρία γίνεται ο σταθμός Μετρό του Ελληνικού (όοοοοοοοοοποτε γίνει), συνέχεια στην Λ. Βουλιαγμένης, και στα Πηγαδάκια αριστερά Αθηνάς και συνέχεια ως έχει. Παράλληλα, επαναφορά του Ε2. Εδώ επίσης "ξαλαφρώνει" κάπως το 171.
3) Ξανά αφετηρία ο σταθμός του Ελληνικού. Πέρασμα από Πλατεία Γλυφάδας μέσω Σάκη Καράγιωργα, αριστερά Πλατεία Γλυφάδας, συνέχεια ως έχει. Στην ουσία είναι μια "χρυσή τομή" για όλες τις περιοχές, αφού η παραλιακή ζώνη μέχρι τη Γλυφάδα εξυπηρετείται με Α1/Α2/Β2/101/247 κλπ
4) Σπάσιμο της υπάρχουσας γραμμής στη Βάρκιζα (όχι στη Βούλα σαν Ε2, διότι αυτό στην πράξη σημαίνει ότι "σβήνουμε" σχεδόν από τον συγκοινωνιακό χάρτη Πηγαδάκια-Βουλιαγμένη-ένα μέρος της Βάρκιζας). Ακόμα επέκταση του 330 από Αγ. Μαρίνα ως τη Σαρωνίδα. Πιστεύω ότι η τελευταία λύση είναι η πλέον πρακτική, για τους εξής λόγους
- Οι επιβάτες της Σαρωνίδας δεν χρειάζονται 1.5 ώρα να φτάσουν Αθήνα.
- Η γραμμή γίνεται πιο ευέλικτη
- Τα ελλιπέστατα για τα δεδομένα της γραμμής δρομολόγια θα επαρκούν.
Το μόνο που δεν ξέρω είναι τι θα γίνει με το ειδικό εισιτήριο της Σαρωνίδας στην περίπτωση αυτή.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)