30-11-2019, 01:01 PM
Το κακό είναι πως ό,τι γίνεται, γίνεται εξαιτίας της τραγικής κατάστασης των συγκοινωνιών. Κάθε δελτίο τύπου του ΟΑΣΑ που περιλαμβάνει αλλαγές στο δίκτυο της ΟΣΥ πάει κάπως έτσι: "Οι αλλαγές αυτές γίνονται με γνώμονα τη βελτίωση της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού..."
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να γίνουν αλλαγές όχι με γνώνομα τη βελτίωση της εξυπηρέτησης; Προφανώς και γίνεται, άμα δεν έχεις σχέδιο και αποφασίζεις υπό τη δαμόκλειο σπάθη των ελλείψεων και των οικονομικών, αλλά το ερώτημα είναι ρητορικό. Δεν γίνεται ένας οργανισμός να πετάει τέτοιες αόριστες εκφράσεις, επιβεβαιώνοντας ο ίδιος εκ των προτέρων και τον λόγο και την ορθότητα και το αποτέλεσμα μιας απόφασης. Από τη στιγμή που τα υποστηρίζει, πρέπει να τα αποδεικνύει με επιχειρήματα, εξηγώντας γιατί προχωρά στην τάδε ενέργεια, κι ας είναι και με λάθη.
Αλλιώς βαφτίζεις το κουτσούρεμα τοπικοποίηση, το σαρδέλωμα μετεπιβίβαση και το άδειασμα του κέντρου από λεωφορεία συνδυασμένες μετακινήσεις. Σίγουρα δεν μπορεί να περνάνε τα πάντα από το κέντρο, αλλά δεν μπορεί να μην περνάει και τίποτα, έτσι όπως το πάνε. Γιατί και κόβουν τα διακεντρικά, αλλά και τα τοπικά του κέντρου και σαφώς αυτό επηρεάζει τους πιο ευάλωτους, διότι ξέρουμε ότι η Αθήνα είναι δύσκολη πόλη μορφολογικά και πολεοδομικά. Χώρια που είναι γνωστό πως η επιβατική κίνηση είναι ευθέως ανάλογη της συγκοινωνιακής προσφοράς. Αν προσφέρεις έστω καλές συχνότητες, θα έχει αύξηση χρήσης.
Επί της ουσίας και με βάση τα παραπάνω, κακώς πειράξαν το 022, αντίθετα το 060 ήθελε κάποια αναζωογόνηση. Για να έχει μια κάποια επιτυχία όμως πρέπει όντως να εξυπηρετεί το target group του, αλλά υπάρχει και κάτι πιο βασικό, που είχα αναφέρει σε άλλο topic. Μετά από ένα σημείο, στην περιοχή του περιφερειακού, είναι μια γραμμή ειδικού χαρακτήρα. Οι περισσότεροι κάτοικοι εκεί δεν έχουν οικονομικά ανάγκη τη συγκοινωνία και είναι εθισμένοι στο αυτοκίνητο. Ο Λυκαβηττός όμως είναι ένας πόλος έλξης. Τόσα χρόνια είχαν αφήσει μια τέτοια περιοχή, τόσο κοντά σε όλα τα άλλα σημεία ενδιαφέροντος του κέντρου, χωρίς συγκοινωνία. Και το θυμούνται τώρα το 060, για να κόψουν στην Ακαδημία το 022...
Τα υπόλοιπα τουλάχιστον μου φαίνονται σωστά. Το 052 έπρεπε να δοκιμαστεί και από παλιά κι ας αποτύχει, αν και δεν το νομίζω, ακόμη και αν κολλάει κατά διαστήματα στην Μαρκόνι. Το 720 καλώς το πάνε μέχρι Αττική, δεν υπάρχει λόγος για μια μικρή διαδρομή να μην προσφέρεται μια πιο αξιοπρεπής πρόσβαση σε ΜΣΤ δύο γραμμών, σε επιβάτες περιοχών με ελλιπέστερη συγκοινωνία.
Δηλαδή υπάρχει περίπτωση να γίνουν αλλαγές όχι με γνώνομα τη βελτίωση της εξυπηρέτησης; Προφανώς και γίνεται, άμα δεν έχεις σχέδιο και αποφασίζεις υπό τη δαμόκλειο σπάθη των ελλείψεων και των οικονομικών, αλλά το ερώτημα είναι ρητορικό. Δεν γίνεται ένας οργανισμός να πετάει τέτοιες αόριστες εκφράσεις, επιβεβαιώνοντας ο ίδιος εκ των προτέρων και τον λόγο και την ορθότητα και το αποτέλεσμα μιας απόφασης. Από τη στιγμή που τα υποστηρίζει, πρέπει να τα αποδεικνύει με επιχειρήματα, εξηγώντας γιατί προχωρά στην τάδε ενέργεια, κι ας είναι και με λάθη.
Αλλιώς βαφτίζεις το κουτσούρεμα τοπικοποίηση, το σαρδέλωμα μετεπιβίβαση και το άδειασμα του κέντρου από λεωφορεία συνδυασμένες μετακινήσεις. Σίγουρα δεν μπορεί να περνάνε τα πάντα από το κέντρο, αλλά δεν μπορεί να μην περνάει και τίποτα, έτσι όπως το πάνε. Γιατί και κόβουν τα διακεντρικά, αλλά και τα τοπικά του κέντρου και σαφώς αυτό επηρεάζει τους πιο ευάλωτους, διότι ξέρουμε ότι η Αθήνα είναι δύσκολη πόλη μορφολογικά και πολεοδομικά. Χώρια που είναι γνωστό πως η επιβατική κίνηση είναι ευθέως ανάλογη της συγκοινωνιακής προσφοράς. Αν προσφέρεις έστω καλές συχνότητες, θα έχει αύξηση χρήσης.
Επί της ουσίας και με βάση τα παραπάνω, κακώς πειράξαν το 022, αντίθετα το 060 ήθελε κάποια αναζωογόνηση. Για να έχει μια κάποια επιτυχία όμως πρέπει όντως να εξυπηρετεί το target group του, αλλά υπάρχει και κάτι πιο βασικό, που είχα αναφέρει σε άλλο topic. Μετά από ένα σημείο, στην περιοχή του περιφερειακού, είναι μια γραμμή ειδικού χαρακτήρα. Οι περισσότεροι κάτοικοι εκεί δεν έχουν οικονομικά ανάγκη τη συγκοινωνία και είναι εθισμένοι στο αυτοκίνητο. Ο Λυκαβηττός όμως είναι ένας πόλος έλξης. Τόσα χρόνια είχαν αφήσει μια τέτοια περιοχή, τόσο κοντά σε όλα τα άλλα σημεία ενδιαφέροντος του κέντρου, χωρίς συγκοινωνία. Και το θυμούνται τώρα το 060, για να κόψουν στην Ακαδημία το 022...
Τα υπόλοιπα τουλάχιστον μου φαίνονται σωστά. Το 052 έπρεπε να δοκιμαστεί και από παλιά κι ας αποτύχει, αν και δεν το νομίζω, ακόμη και αν κολλάει κατά διαστήματα στην Μαρκόνι. Το 720 καλώς το πάνε μέχρι Αττική, δεν υπάρχει λόγος για μια μικρή διαδρομή να μην προσφέρεται μια πιο αξιοπρεπής πρόσβαση σε ΜΣΤ δύο γραμμών, σε επιβάτες περιοχών με ελλιπέστερη συγκοινωνία.