29-11-2019, 02:42 PM
(29-11-2019, 11:48 AM)Citaro Έγραψε: To 052 χρειάζεται, όποια κι αν είναι τα προβλήματα που θα βρεί μπροστά του. Ένας επιβάτης που έχει προορισμό/αφετηρία κάποιο προάστιο πέριξ της γραμμής 3 του μετρό, μέχρι σήμερα κάνει απίστευτο αγώνα να προσεγγίσει τα ΚΤΕΛ. Λεωφορείο μέχρι το μετρό, αλλαγή στο Σύνταγμα, γραμμή 2 μέχρι Μεταξουργείο, ξανά αλλαγή ( ΧΩΡΙΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ και με πολύ κουβάλημα και περπάτημα) για να βρεί το 051. Λογική απόρροια, τα ΚΤΕΛ να είναι η μοναδική πύλη εισόδου της Αθήνας όπου ακόμη ανθίζουν τα ταξί.
Η οδός Μαρκόνι πράγματι είναι μπελάς - ειδικά το μεσημέρι ή όταν βρέχει. Σε κάθε περίπτωση όμως, η γραμμή αυτή θα φέρει ανάσα τις Κυριακές που είναι κακή η αλληλουχία μετεπιβιβάσεων. Δυστυχώς, έτσι όπως είναι τοποθετημένα τα ΚΤΕΛ και με τα οδικά έργα όπως έγιναν, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να τα προσεγγίσει το λεωφορείο τον Ελαιώνα.
Τα δρομολόγια βέβαια, όποια κι αν θα είναι, το μεσημέρι θα γίνονται μπάχαλο. Ειδικά Παρασκευή, θέλεις 10΄να βγείς από το φανάρι των ΚΤΕΛ και άλλα 20' στη Μαρκόνι. Συνεπώς, για κανένα δίωρο την ξεχνάμε τη γραμμή.
Πάμε τώρα στο 022/060. Δεν καταλαβαίνω τη λογική. Έχεις μια γραμμή εδώ και 40 χρόνια, που κάνει καλά τη δουλειά της (022) και συνδέει την Κυψέλη με το Κολωνάκι και με τέσσερα μεγάλα νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, ΝΙΜΙΤΣ, ΝΝΑ και μαιευτήριο "ΕΛΕΝΑ". Το να την "σπάσεις" στην Ακαδημίας δημιουργεί μόνο προβλήματα. Ο δήμος Αθηναίων δεν τελειώνει στην Ακαδημίας και έχει ανάγκη από διακεντρικές συνδέσεις.
Από την άλλη έχεις ένα 060 που κάνει άσκοπες βόλτες γύρω από τη Σόλωνος και τα Εξάρχεια. Ποιό ήταν το πρόβλημα να διατηρηθεί η γραμμή αυτή, με αφετηρία την Ακαδημίας, χωρίς να πειράξουν το 022; Με σταθερό ωράριο, ένα όχημα βγαίνει ανά 45'. Δεν θέλει και παραπάνω, η γραμμή είναι για την εξυπηρέτηση όσων δεν μπορούν να περπατήσουν τις έντονες ανωφέρειες. Οι 9 στους 10 πάνε με τα πόδια από Ασκληπιού ή από Κολωνάκι.
Τώρα, απ' ότι φαίνεται, θα μοιραστούν τα 6 οχήματα σε τριάδες. Τρία στο 022 , τρία στο 060. Θέλω να τους δώ όμως τις Κυριακές τί θα κάνουν. Μέχρι τώρα είχαμε 2 οχήματα στο 022 με συχνότητα 35'. Τώρα, θα μείνει από ένα όχημα να κόβει βόλτες με συχνότητες 45 - 50'. ....
Σίγουρα για όσους θέλουν τη γραμμή 3 θα είναι αρκετά βολικό ειδικά όσους είναι από το δυτικό άκρο της γραμμής (Αιγάλεω/Αγία Μαρίνα). Από την άλλη θα έπρεπε να υπάρχει και γραμμή Άγιος Αντώνιος-Κηφισός για όσους έρχονται από Περιστέρι, Πετρούπολη κλπ. και είτε πάνε Μεταξουργείο είτε Αγίους για αλλαγή με 420 (του 20λεπτου στην καλύτερη) και ειδικά τη στιγμή που είναι ο πιο κοντικός σταθμός μετρό στον Κηφισό (1,2 χλμ έναντι 1,5+ που απέχει ο Ελαιώνας). Το μόνο σίγουρο είναι προς το πάρον ότι πειράματα και αν κάνουν (που για το 052 καλώς το δοκιμάζουν) να μην διαλύσουν περαιτέρω το 051..
Εφόσον έσπασαν ως και τα 022/060 δεν βλέπω να ζουν για πολύ και οι υπόλοιπες διακεντρικές.. Για τα συγκεκριμένα βέβαια δεν μπορώ να πω ότι είμαι υπερ αλλά ούτε και κατά. Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι το 022 το έχουν ξεφτιλίσει όταν σε ώρες αιχμής Καθημερινή βαράει 45'-50' κενά και προφανώς με τέτοιες συχνότητες οι επιβάτες στρέφονται σε άλλες λύσεις. Ακόμα και σήμερα που είναι σχετικά καλά η δρομολόγηση έχει από Τέρμα 14:40 και επόμενο 15:20, ενώ στη συνέχεια είναι σχεδόν όλα μισάωρα. Το 060 από την άλλη είχε φτάσει προ ημερών να βγει Καθημερινή με 1 βάρδια και ωράριο 06:30-12:30.. Υπό αυτές τις συνθήκες ίσως είναι καλύτερα να έχεις ένα τοπικό για Ακαδημία αλλά με νορμαλ δρομολόγηση (έστω ανά 20') και όποιος θέλει να συνεχίσει προς Ομόνοια, Πολυτεχνείο, Κυψέλη να μετεπιβιβάζεται στα τρόλεϊ που είναι σχετικά τακτικά συνδυαστικά.