29-11-2019, 11:48 AM
(29-11-2019, 12:51 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο το 052 θα είναι η ταχύτερη πρόσβαση σε μετρό. Στην πράξη όμως αν κρίνουμε από την κίνηση της Μαρκόνι και τα φανάρια της Αθηνών και της Ιεράς Οδού είναι πολύ πιθανό να κάνει πολύ παραπάνω χρόνο να φτάσει Ελαιώνα από ότι να φτάσει το 051 Μεταξουργείο (σύνηθως κάνει 11'-13' στην αιχμή ενώ βράδια θέλει ακόμα και 7'-8' από Κηφισό για Μεταξουργείο).
Η λογική λέει ότι το 052 θα λειτουργήσει δοκιμαστικά και αν κρίνουμε από τις ώρες λειτουργίας μάλλον με 1 όχημα και 2 βάρδιες..
Στα υπόλοιπα με το 720 αποδεικνύεται ότι τα Κάτω Πατήσια δεν τα θέλει κανένας και όχι αδίκως βέβαια..
Το νέο 060 δεν είναι και άσχημη κίνηση με δεδομένο τα σημερινά 022 και 060 κυκλοφορούσαν μπάχαλο και με διαλυμένες δρομολογήσεις. Από την άλλη το νέο 022 επικαλύπτεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τα 2/4..
To 052 χρειάζεται, όποια κι αν είναι τα προβλήματα που θα βρεί μπροστά του. Ένας επιβάτης που έχει προορισμό/αφετηρία κάποιο προάστιο πέριξ της γραμμής 3 του μετρό, μέχρι σήμερα κάνει απίστευτο αγώνα να προσεγγίσει τα ΚΤΕΛ. Λεωφορείο μέχρι το μετρό, αλλαγή στο Σύνταγμα, γραμμή 2 μέχρι Μεταξουργείο, ξανά αλλαγή ( ΧΩΡΙΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ και με πολύ κουβάλημα και περπάτημα) για να βρεί το 051. Λογική απόρροια, τα ΚΤΕΛ να είναι η μοναδική πύλη εισόδου της Αθήνας όπου ακόμη ανθίζουν τα ταξί.
Η οδός Μαρκόνι πράγματι είναι μπελάς - ειδικά το μεσημέρι ή όταν βρέχει. Σε κάθε περίπτωση όμως, η γραμμή αυτή θα φέρει ανάσα τις Κυριακές που είναι κακή η αλληλουχία μετεπιβιβάσεων. Δυστυχώς, έτσι όπως είναι τοποθετημένα τα ΚΤΕΛ και με τα οδικά έργα όπως έγιναν, δεν υπάρχει κανένας άλλος τρόπος να τα προσεγγίσει το λεωφορείο τον Ελαιώνα.
Τα δρομολόγια βέβαια, όποια κι αν θα είναι, το μεσημέρι θα γίνονται μπάχαλο. Ειδικά Παρασκευή, θέλεις 10΄να βγείς από το φανάρι των ΚΤΕΛ και άλλα 20' στη Μαρκόνι. Συνεπώς, για κανένα δίωρο την ξεχνάμε τη γραμμή.
Πάμε τώρα στο 022/060. Δεν καταλαβαίνω τη λογική. Έχεις μια γραμμή εδώ και 40 χρόνια, που κάνει καλά τη δουλειά της (022) και συνδέει την Κυψέλη με το Κολωνάκι και με τέσσερα μεγάλα νοσοκομεία (Ευαγγελισμός, ΝΙΜΙΤΣ, ΝΝΑ και μαιευτήριο "ΕΛΕΝΑ". Το να την "σπάσεις" στην Ακαδημίας δημιουργεί μόνο προβλήματα. Ο δήμος Αθηναίων δεν τελειώνει στην Ακαδημίας και έχει ανάγκη από διακεντρικές συνδέσεις.
Από την άλλη έχεις ένα 060 που κάνει άσκοπες βόλτες γύρω από τη Σόλωνος και τα Εξάρχεια. Ποιό ήταν το πρόβλημα να διατηρηθεί η γραμμή αυτή, με αφετηρία την Ακαδημίας, χωρίς να πειράξουν το 022; Με σταθερό ωράριο, ένα όχημα βγαίνει ανά 45'. Δεν θέλει και παραπάνω, η γραμμή είναι για την εξυπηρέτηση όσων δεν μπορούν να περπατήσουν τις έντονες ανωφέρειες. Οι 9 στους 10 πάνε με τα πόδια από Ασκληπιού ή από Κολωνάκι.
Τώρα, απ' ότι φαίνεται, θα μοιραστούν τα 6 οχήματα σε τριάδες. Τρία στο 022 , τρία στο 060. Θέλω να τους δώ όμως τις Κυριακές τί θα κάνουν. Μέχρι τώρα είχαμε 2 οχήματα στο 022 με συχνότητα 35'. Τώρα, θα μείνει από ένα όχημα να κόβει βόλτες με συχνότητες 45 - 50'. ....