29-11-2019, 12:51 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 29-11-2019, 12:52 AM από mercedes elbo. Edited 1 time in total.)
(28-11-2019, 10:22 PM)Larioupol Έγραψε: Μπορώ να πω οτι αυτες οι αλλαγες ειναι πολυ σωστές. Εχω εναν ενδοιασμό για το ποσο αξιόπιστη θα ειναι τελικα η γραμμη 052, καθώς θα λειτουργεί 07:00-21:00 και , ειδικα αν δεν εχει συχνα δρομολόγια, δε θα επιλεχθεί απο τους επιβάτες πιθανότατα.
Ερώτηση: Ειναι σίγουρα η οδός Μαρκονι κατάλληλη για αποβίβαση και επιβίβαση μετέπειτα των επιβατών? Δεδομένο οτι η πλειοψηφία των επιβατών θα εχει βαλίτσες, αυτο σημαίνει οτι το λεωφορείο θα παραμείνει στη σταση για 2-4 λεπτα, κατι που μπορεί να δημιουργήσει τρελο μποτιλιάρισμα στην οδό. Εκτος βέβαια αν δημιουργηθεί ειδικός χωρος για σταση του λεωφορείου
Σε εντελώς θεωρητικό επίπεδο το 052 θα είναι η ταχύτερη πρόσβαση σε μετρό. Στην πράξη όμως αν κρίνουμε από την κίνηση της Μαρκόνι και τα φανάρια της Αθηνών και της Ιεράς Οδού είναι πολύ πιθανό να κάνει πολύ παραπάνω χρόνο να φτάσει Ελαιώνα από ότι να φτάσει το 051 Μεταξουργείο (σύνηθως κάνει 11'-13' στην αιχμή ενώ βράδια θέλει ακόμα και 7'-8' από Κηφισό για Μεταξουργείο).
Η λογική λέει ότι το 052 θα λειτουργήσει δοκιμαστικά και αν κρίνουμε από τις ώρες λειτουργίας μάλλον με 1 όχημα και 2 βάρδιες..
Στα υπόλοιπα με το 720 αποδεικνύεται ότι τα Κάτω Πατήσια δεν τα θέλει κανένας και όχι αδίκως βέβαια..
Το νέο 060 δεν είναι και άσχημη κίνηση με δεδομένο τα σημερινά 022 και 060 κυκλοφορούσαν μπάχαλο και με διαλυμένες δρομολογήσεις. Από την άλλη το νέο 022 επικαλύπτεται σχεδόν εξ ολοκλήρου από τα 2/4..