29-11-2019, 12:45 AM
(28-11-2019, 10:22 PM)Larioupol Έγραψε: Μπορώ να πω οτι αυτες οι αλλαγες ειναι πολυ σωστές. Εχω εναν ενδοιασμό για το ποσο αξιόπιστη θα ειναι τελικα η γραμμη 052, καθώς θα λειτουργεί 07:00-21:00 και , ειδικα αν δεν εχει συχνα δρομολόγια, δε θα επιλεχθεί απο τους επιβάτες πιθανότατα.
Ερώτηση: Ειναι σίγουρα η οδός Μαρκονι κατάλληλη για αποβίβαση και επιβίβαση μετέπειτα των επιβατών? Δεδομένο οτι η πλειοψηφία των επιβατών θα εχει βαλίτσες, αυτο σημαίνει οτι το λεωφορείο θα παραμείνει στη σταση για 2-4 λεπτα, κατι που μπορεί να δημιουργήσει τρελο μποτιλιάρισμα στην οδό. Εκτος βέβαια αν δημιουργηθεί ειδικός χωρος για σταση του λεωφορείου
Τα έχουν βάλει με τις διακεντρικές γραμμές, δεν εξηγείται αλλιώς... Δε θεωρώ σωστές τις αλλαγές σε 022 και 060 διότι το Κολωνάκι χάνει την απευθείας σύνδεσή του με Κυψέλη, Πατησίων, Πολυτεχνείο, Κάνιγγος, Ζ. Πηγή ανά 15'-20' στην αιχμή. Και το 022 δεν έφτανε ποτέ άδειο στη πλατεία, καθώς μάζευε αρκετό κόσμο, ιδίως από Κάνιγγος. Τώρα, θα εξυπηρετείται μόνο από ένα λεωφορείο, το οποίο θα ξεκινά από Ακαδημία με συχνότητες... τραγικές. Ένα όχημα θα επανδρώσει το νέο 060 (να είστε σίγουροι) οπότε το λιγότερο 40'-50' στην αιχμή. Παράλληλα, γεμίζει η Ακαδημία ξανά με αφετηρίες (όχι κορμών όμως όπως θα έπρεπε), ενώ χάνεται το σημερινό ΤΕ του 022, το οποίο είναι αρκετά άνετο για midi λεωφορεία. Τέλος, καθ' όλο το μήκος της Σόλωνος θα διέρχεται μόνο το 224, αφού φρόντισαν να "πετάξουν" όλα τ' άλλα στην ήδη κορεσμένη Πανεπιστημίου. Το να σπας γραμμές σε κομμάτια, αποκόπτωντας κοντινές συνοικίες μεταξύ τους, εξαναγκάζοντας έτσι το επιβατικό κοινό σε άνευ λόγου μετεπιβάσεις δεν είναι μεταρρύθμιση, αλλά ξεκάθαρος παραγκωνισμός των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ειδικά δε στην περίπτωση του Κολωνακίου, πλέον κανείς δε θα κάτσει να περιμένει το 060 στην Ακαδημία. Ποδαράτο πλέον, εν ανάγκη ταξί. Και μην ακούσω απο κάποιον να λέει πως "στο Κολωνάκι τα λεωφορεία πάνε άδεια" διότι θα τον καλέσω σε αυτοψία αύριο κιόλας, τελευταία ημέρα καθημερινής πριν την αλλαγή.
Το 052 αδιάφορο μου περνάει. Ήδη, πολλά ΚΤΕΛ κατά την άφιξή τους στον αστικό ιστό της Αθήνας αποβιβάζουν πρώτα στον Ελαιώνα μέσω Καβάλας-Μαρκόνι-Ιεράς Οδού-Λ. Κηφισού και μετά καταλήγουν στον σταθμό. Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά τις ώρες αιχμής στην Μαρκόνι και στον Κηφισό γίνεται ο κακός χαμός από κίνηση, οπότε μάλλον το 051 θα συνεχίσει να είναι η πιο γρήγορη λύση για κάποιον σταθμό ΜΣΤ... Τώρα, εάν τα ΚΤΕΛ σκοπεύουν να κόψουν την περιπορεία από τον Ελαιώνα και να "πετάξουν" τους επιβάτες τους στο 052 κατά την άφιξή τους στον Κηφισό, τότε ορθώς το ζήτησαν και μάλιστα θα μιλάμε για έξυπνη κίνηση από πλευράς τους. Εάν όχι, μάλλον τζάμπα λεωφορεία θα περιφέρονται και θα χάνονται στη κίνηση...