15-10-2019, 05:34 AM
(15-10-2019, 01:24 AM)georgio Έγραψε: Το Β2 εντωμεταξύ είχε 4 οχήματα το πρωι όσα έστελναν και πριν...τι εξοικονόμηση δηλαδή ε΄γινε;
Επίσης τα 214/732 δεν παραείχαν πολλά οχήματα; Πόσα λιγότερα είχαν σε σχέση με το παλιο 732;;
Τέλος αυτή την Ανάβυσσο γαιτί την κρατάνε ακόμα;;
Για μένα και η Σαρωνίδα πρέπει να έχει ανα 1 ώρα δρομολόγια και τα υπόλοιπα να τερματίζουν Βάρκιζα όπως το 122Θ
Έτσι είναι. Το 732 είχε κανονικά 16 αμάξια εκ των οποίων συνηθως έξω ήταν τα 14. Τωρα εχει 8 λεωφορεια το νεο 732 και 7 το 214. Βεβαια ειδικά στο 214 είναι επιθυμητή εως και αναγκαία η οποια αύξηση δρομολογίων.
Απ όσο γνωρίζουμε έπονται και αλλες αλλαγές. Δεν θεωρω ομως προτεραιότητα να κοπούν δρομολόγια από τη Σαρωνίδα (που ήδη εχει κομμένες βαρδιες και βαραει 45λεπτα Καθημερινη).
Πιστεύω στις επόμενες φασεις έρχεται τοπικοποιηση Γ12 (δεν θα απεκλεια και κανά Α13) και διχοτομηση και αλλων διακεντρικων. Επίσης δεν θα έβλαπτε να παρουν ποδι κατι 024, 306, 800, 827/8 (ισως και το 101) τα οποία με τις συχνότητες που εχουν δεν εχουν νόημα πλεον.