14-10-2019, 02:17 PM
Βλέποντας τη σημερινή δρομολόγηση φαίνεται ότι σχεδόν όλες οι τροποποιημένες γραμμές βγήκαν σήμερα κομπλέ.
Επί των δρομολογίων πιο συγκεκριμένα:
Στα 211/054/214/732 αραίωση τις Καθημερινές επίσημα, στην πράξη πύκνωση αφού εδώ και πάρα πολύ καιρό είχαν αρκετές κομμένες βάρδιες (στο 054 ήταν μόνιμα κομμένο ως και το τελευταίο από Περισσό..). Σημαντική βελτίωση την Κυριακή ειδικά στο 214 που τουλάχιστον επίσημα έχει μπόλικα 15λεπτα!
Στο 164 κόπηκε 1 αμάξι (2 βάρδιες) τυπικά αλλά στην πράξη σχεδόν πάντα έλειπαν αυτές οι 2 βάρδιες και είχε το βράδυ ακόμα και 50λεπτα..
Το 409 πλέον με 2 αμάξια ανά 20' αλλά νομίζω η υπάρχουσα επιβατική κίνηση καλύπτεται ικανοποιητικά.
Από κομμένες βάρδιες που ξαναβγήκαν πέρα από μια απογευματινή του 021, μια απογευματινή του Α5 (πλέον μετά το μεσημέρι κομπλέ) και άλλη μια απογευματινή του 242 (κομπλέ πλήρως εδώ και σήμερα το πρωί είχε και ενισχυτικό την #597) δεν εντόπισα να ξαναβγήκε κάποια άλλη.
Το 711 κράτησε ένα όχημα άνα 20'-25' ανάλογα με την ώρα (Renault πλέον, αναμενόμενο) με αρκετά βελτιωμένες συχνότητες σε σχέση με πριν που είχε 45λεπτα..
Στο Β12 προστέθηκαν οι βάρδιες του 713 με ελάχιστη βελτίωση. Mε -1 όχημα (2 βάρδιες ήταν) με -1 παραμένει.
Σε Β15 και 803 παρότι δεν εφαρμόστηκαν οι αρχικές τροποποιήσεις του ΟΑΣΑ οι βάρδιες κόπηκαν και πλέον το Β15 είναι με 2 αμάξια το πρωί και 1 μετά το μεσημέρι ενώ το 803 έχει πλέον στην καλύτερη 45λεπτα. Και το Α15 συνεχίζει να έχει κομμένο αμάξι.. Στην πράξη στο Χαιδάρι παρότι υπήρξε παρέμβαση δεν κέρδισε κάτι ουσιαστικά.
Επί των δρομολογίων πιο συγκεκριμένα:
Στα 211/054/214/732 αραίωση τις Καθημερινές επίσημα, στην πράξη πύκνωση αφού εδώ και πάρα πολύ καιρό είχαν αρκετές κομμένες βάρδιες (στο 054 ήταν μόνιμα κομμένο ως και το τελευταίο από Περισσό..). Σημαντική βελτίωση την Κυριακή ειδικά στο 214 που τουλάχιστον επίσημα έχει μπόλικα 15λεπτα!
Στο 164 κόπηκε 1 αμάξι (2 βάρδιες) τυπικά αλλά στην πράξη σχεδόν πάντα έλειπαν αυτές οι 2 βάρδιες και είχε το βράδυ ακόμα και 50λεπτα..
Το 409 πλέον με 2 αμάξια ανά 20' αλλά νομίζω η υπάρχουσα επιβατική κίνηση καλύπτεται ικανοποιητικά.
Από κομμένες βάρδιες που ξαναβγήκαν πέρα από μια απογευματινή του 021, μια απογευματινή του Α5 (πλέον μετά το μεσημέρι κομπλέ) και άλλη μια απογευματινή του 242 (κομπλέ πλήρως εδώ και σήμερα το πρωί είχε και ενισχυτικό την #597) δεν εντόπισα να ξαναβγήκε κάποια άλλη.
Το 711 κράτησε ένα όχημα άνα 20'-25' ανάλογα με την ώρα (Renault πλέον, αναμενόμενο) με αρκετά βελτιωμένες συχνότητες σε σχέση με πριν που είχε 45λεπτα..
Στο Β12 προστέθηκαν οι βάρδιες του 713 με ελάχιστη βελτίωση. Mε -1 όχημα (2 βάρδιες ήταν) με -1 παραμένει.
Σε Β15 και 803 παρότι δεν εφαρμόστηκαν οι αρχικές τροποποιήσεις του ΟΑΣΑ οι βάρδιες κόπηκαν και πλέον το Β15 είναι με 2 αμάξια το πρωί και 1 μετά το μεσημέρι ενώ το 803 έχει πλέον στην καλύτερη 45λεπτα. Και το Α15 συνεχίζει να έχει κομμένο αμάξι.. Στην πράξη στο Χαιδάρι παρότι υπήρξε παρέμβαση δεν κέρδισε κάτι ουσιαστικά.