13-10-2019, 12:19 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 13-10-2019, 12:23 AM από ecoj. Edited 2 times in total.)
Βέβαια πιστεύω ότι κάποια στιγμή μελλοντικά θα καταργηθεί. Με αυτήν μέθοδο δεν είναι δεδομένο ότι θα μπορείς να το κρατήσεις για πάντα όπως παράδειγμα το 165 που είχε επιβληθεί με παρόμοιο τρόπο.
Τώρα η ίδια η γραμμή, επιμένω, θα έπρεπε να έχει λογική κοντού Α15 και όχι ανεξάρτητης γραμμής που έχει τώρα. Δηλαδή να ενισχύει τις ώρες αιχμής το κομμάτι με τον περισσότερο κόσμο δηλαδή το Στ. Λαρίσης - ΤΕΙ. Σαββατοκύριακο δεν χρειάζεται καθόλου. Προφανώς η διαδρομή μέχρι τέρμα από τη στιγμή που θα στρίψει στη Φαβιέρου είναι εντελώς περιττή (φαίνεται και στο ότι είναι άδειο μόνιμα από κείνο το σημείο) κι γι' αυτό αυτά που λέει ο δήμος είναι μ@λακίες αλλά δεν έχει αλλού να αράξει εκεί και η διαδρομή μέχρι το τέρμα είναι μικρή έτσι κι αλλιώς.
Το 803 έπρεπε να γίνει τοπικό στο Αιγάλεω με μια ανθρώπινη συχνότητα όμως και όχι ένα όχημα να πηγαινοέρχεται μόνο του. Αυτά που λένε ότι θα χανόταν η σύνδεση με Πειραιά αγγίζουν τα όρια της πρόκλησης με δεδομένο ότι οι περισσότερες συνοικίες δεν έχουν άμεση σύνδεση με τον Πειραιά αλλά με μέσο που οδηγεί σε αυτό δηλαδή το μετρό!
Τώρα η ίδια η γραμμή, επιμένω, θα έπρεπε να έχει λογική κοντού Α15 και όχι ανεξάρτητης γραμμής που έχει τώρα. Δηλαδή να ενισχύει τις ώρες αιχμής το κομμάτι με τον περισσότερο κόσμο δηλαδή το Στ. Λαρίσης - ΤΕΙ. Σαββατοκύριακο δεν χρειάζεται καθόλου. Προφανώς η διαδρομή μέχρι τέρμα από τη στιγμή που θα στρίψει στη Φαβιέρου είναι εντελώς περιττή (φαίνεται και στο ότι είναι άδειο μόνιμα από κείνο το σημείο) κι γι' αυτό αυτά που λέει ο δήμος είναι μ@λακίες αλλά δεν έχει αλλού να αράξει εκεί και η διαδρομή μέχρι το τέρμα είναι μικρή έτσι κι αλλιώς.
Το 803 έπρεπε να γίνει τοπικό στο Αιγάλεω με μια ανθρώπινη συχνότητα όμως και όχι ένα όχημα να πηγαινοέρχεται μόνο του. Αυτά που λένε ότι θα χανόταν η σύνδεση με Πειραιά αγγίζουν τα όρια της πρόκλησης με δεδομένο ότι οι περισσότερες συνοικίες δεν έχουν άμεση σύνδεση με τον Πειραιά αλλά με μέσο που οδηγεί σε αυτό δηλαδή το μετρό!