11-10-2019, 11:33 PM
Πέραν των αλλαγών που ανακοινώθηκαν, στο σχεδιασμό του ΟΑΣΑ περιλαμβάνονταν και η αναστολή λειτουργίας του Β15, με ταυτόχρονη ενίσχυση του Α15, καθώς και η μετατροπή σε 803 σε τροφοδοτική με διαδρομή έως τον Στ. Μετρό Αιγάλεω, όπως αποτυπώνεται σε επιστολή που έλαβε ο Δήμος Χαϊδαρίου και η οποία δημοσιοποιήθηκε από τοπική ιστοσελίδα: https://xaidarisimera.gr/wp-content/uplo...%CE%91.pdf
Της επιστολής του ΟΑΣΑ επακολούθησε απαντητική επιστολή του Δημάρχου Χαϊδαρίου, που ζητούσε την ανακληση του σχεδιασμού για τα Β15 και 803, όπερ κι εγένετο: https://xaidarisimera.gr/wp-content/uplo...%CE%91.pdf
Η δημοσιοποίηση της αλληλογραφίας μεταξύ ΟΑΣΑ και Δήμου Χαϊδαρίου αποδεικνύει ότι οι Δημοτικές Αρχές ήταν ενήμερες για τον σχεδιασμό αρκετές ημέρες πριν δημοσιοποιηθούν οι αποφάσεις στην "Διαύγεια" (αν κρίνουμε από τις ημερομηνίες που φέρουν οι αποφάσεις, κάποιοι πρέπει να γνώριζαν από τις αρχές Σεπτεμβρίου τι μέλει γενέσθαι με τις συγκοινωνίες της περιοχής τους) και τα "κροκοδείλια δάκρυα" από εκπροσώπους τους όπως στην περίπτωση του Δήμου Φυλής (συναντήθηκε με εκπροσώπους του ΟΑΣΑ μόλις την Τετάρτη 9/10 κι αφού είχε ανακοινωθεί και δια του Τύπου η τροποποίηση του 711) προκαλούν θυμηδία.
Της επιστολής του ΟΑΣΑ επακολούθησε απαντητική επιστολή του Δημάρχου Χαϊδαρίου, που ζητούσε την ανακληση του σχεδιασμού για τα Β15 και 803, όπερ κι εγένετο: https://xaidarisimera.gr/wp-content/uplo...%CE%91.pdf
Η δημοσιοποίηση της αλληλογραφίας μεταξύ ΟΑΣΑ και Δήμου Χαϊδαρίου αποδεικνύει ότι οι Δημοτικές Αρχές ήταν ενήμερες για τον σχεδιασμό αρκετές ημέρες πριν δημοσιοποιηθούν οι αποφάσεις στην "Διαύγεια" (αν κρίνουμε από τις ημερομηνίες που φέρουν οι αποφάσεις, κάποιοι πρέπει να γνώριζαν από τις αρχές Σεπτεμβρίου τι μέλει γενέσθαι με τις συγκοινωνίες της περιοχής τους) και τα "κροκοδείλια δάκρυα" από εκπροσώπους τους όπως στην περίπτωση του Δήμου Φυλής (συναντήθηκε με εκπροσώπους του ΟΑΣΑ μόλις την Τετάρτη 9/10 κι αφού είχε ανακοινωθεί και δια του Τύπου η τροποποίηση του 711) προκαλούν θυμηδία.