08-10-2019, 02:07 PM
(08-10-2019, 01:07 PM)hellenicbus Έγραψε: Το Β2 εφόσον (κακώς) γίνεται τροφοδοτικό στο στ. Συγγρού Φιξ ίσως θα έπρεπε να αλλάξει αρίθμηση (133 που ήταν πριν γίνει κορμός ή 132) μιας και δεν θα είναι πλέον γραμμή - κορμός.
Ο Σταθμός Λαρίσης που έχουν αφετηρία το ΑΒ10 και το ΑΒ15 και η Πλατεία Βάθη που έχουν αφετηρία τα ΑΒ11 είναι πιο "Κέντρο" από το Φιξ;
(08-10-2019, 01:07 PM)hellenicbus Έγραψε: Επίσης πιστεύω θα μπορούσε η αφετηρία του, απ το δυτικό αεροδρόμιο, να μεταφερθεί στο στ. Αργυρούπολη και να κατεβαίνει από λεωφ. Λαμίας και Αλίμου συνεχίζοντας τη διαδρομή του στην παραλιακή. Μπορεί με κάτι τέτοιο να αυξηθεί ο χρόνος αναμονής αλλά ίσως μαζεύει περισσότερο κόσμο απ' ότι αν παραμείνει εκεί που είναι (εξάλλου στο δυτ. αεροδρόμιο πάει και το 109). Με μια τέτοια αλλαγή θα μπορούσε το 142 να αλλάξει διαδρομή και να αναλάβει το κομμάτι του 155 στην Αγ. Παρασκευή Ελληνικού και ένα μέρος του 101. Δηλ. Να πηγαίνει Λαμίας - Ιπποκράτους - Φιλελλήνων - Αλίμου - Κυθηρίων - Ιωνίας - Μυρτιδιωτίσσης - Κυθηρίων - Αλίμου - Λεωφ. Βουλιαγμένης - Αγ. Παρασκευής - Λαμίας - Θουκιδίδου - Τήνου και άφιξη στο στ. Αργυρούπολης. Έτσι θα εξυπηρετούνται αυτές οι συνοικίες με ένα όχημα και συχνότητα ανά 30' περίπου, και το 101 θα στρίβει απευθείας από Ιωνίας στη Θεομήτορος χωρίς να κάνει άσκοπα κύκλους μέσα στον Άλιμο.
Δηλαδή να πάρουμε μία γραμμή-κορμό από τους κεντρικούς οδικούς άξονες (Συγγρού - Παραλιακή) και να την τραβήξουμε μέσα στις γειτονιές για να εξυπηρετηθεί ποιος; Γιατί και το 101 στον κύκλο που κάνει (Ιωνίας - Μυρτιδιώτισσας - Κυθηρίων) σε κάθε δρομολόγιο διέρχεται σχεδόν express από τις οδούς αυτές. Εξάλλου στην προτεινόμενη διαδρομή εξυπηρετούν και τα 142 και Β1 που διευκολύνουν μετεπιβίβαση στο Β2.