02-08-2019, 12:42 AM
(02-08-2019, 12:29 AM)Achilleas-Lykavittos Έγραψε: Έπειτα, στις μελέτες ανάπτυξης Τραμ υπήρχε ως πρόταση η γραμμή Σταθμός Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Γουδή. Μπορεί να πεις ότι δεν θα γίνει ποτέ, εδώ δεν προχωράνε άλλες και άλλες που έχουν προτεραιότητα. Αλλά δεν είναι τυχαίο που κάποιοι συγκοινωνιολόγοι το πρότειναν. Κάποιες ροές και μάλιστα δυνητικές βλέπουν. Και είναι πρόταση που δεν ήταν στο άπω μέλλον, ήταν στις επεκτάσεις μετά από αυτές σε Πειραιά και προς Πατησίων. Μπορεί να κάνω και λάθος, απλά αυτό είναι το υπόβαθρο της σκέψης μου.
Βγαίνω λίγο off topic, αλλά έχει ενδιαφέρον, οπότε το συνεχίζουμε
Το τραμ Στ. Λαρίσης - Αλεξάνδρας - Γουδή - Πολυτεχνιούπολη - Πανεπιστημιούπολη - Στ. Καισαριανή ακούγεται λίγο παράξενο άλλα έχει πάρα πολύ νόημα. Είχε σχεδιαστεί για να ενώνει οριζόντια την Αλεξάνδρας (η οποία από μόνη της έχει αποδεδειγμένη ζήτηση) με τους σταθμούς της γραμμής 2 (Στ Λαρίσης), 1 (Στ. Βικτώρια), 4 (Στ. Αλεξάνδρας) 3 (Στ. Αμπελόκηποι), τα νοσοκομεία στο Γουδή και τροφοδότηση με ΜΣΤ των 2 University Campus της Αθήνας και κατάληξη στην Πλ. Αγ. Νικολάου στα σύνορα Αθήνας - Καισαριανής (Γραμμή 4 Στ. Καισαριανή). Είναι ένας άξονας ο οποίος δεν θα έχει επιβάτες από Στ. Λαρίσης για Καισαριανή, αλλά έχει μεγάλο όγκο τοπικών μετακινήσεων, οι οποίες δεν είναι οικονομικά αποδοτικές να γίνονται με λεωφορεία (ιδιαίτερα στη Λ. Αλεξάνδρας). Αν γινόταν θα λειτουργούσε κάτι σαν επιφανειακή συνδετήρια γραμμή μετρό, με τις γύρω κοντινές περιοχές.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608