21-07-2019, 06:31 PM
(21-07-2019, 09:57 AM)pvuccino Έγραψε: "Υπήρχε παλιότερα σύνδεση Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, το 411 που λεγόταν [...] ήταν 12μετρο και όχι midi, αλλά και λόγω διαδρομής (έπρεπε να στρίψει προς Μελίσσια) δε διερχόταν από το κέντρο του Αμαρουσίου και το Σταθμό."
Κατ' αρχάς μπράβο που κάθεσαι και μοιράζεσαι αυτά που γνωρίζεις για τις παλιότερες διαδρομές και γραμμές, έχουν πάντα πολύ ενδιαφέρον όσα γράφεις, ειδικά τα "σεντόνια" για την ιστορική εξέλιξη των γραμμών (μαζί φυσικά με όσους συνεισέφεραν στον εμπλουτισμό τους).
Σύναψη:pvuccino "Οπότε ένα midi τοπικό θα ήταν ό,τι πρέπει για την περίπτωση, το πρόβλημα όμως είναι ότι όλοι ξέρουμε τις τραγικές συχνότητες που θα έδινε ο ΟΑΣΑ σε μια τοπική γραμμή στην παρούσα φάση και το πιθανότερο είναι ότι θα απαξιωθεί εντελώς και μετά θα κοπεί λόγω "έλλειψης επιβατικής κίνησης."
Η αρχική σκέψη που έκανα εδώ και αρκετά χρόνια είναι πως το ορθότερο είναι η δημιουργία τοπικής γραμμής. Ακριβώς όμως λόγω των όσων ανέφερες στην άνω παράθεση, δεν πιστεύω ότι θα λειτουργήσει σωστά. Οπότε σκέφτηκα ποια άλλη υπάρχουσα γραμμή θα μπορούσε να αναλάβει αυτό το ρόλο. Φυσικά είναι ορθό αυτό που λες για το Α8, ότι φτάνει ΟΑΚΑ γιατί εκεί μπορεί να κάνει τέρμα μετά το κέντρο του Αμαρουσίου, αλλά για αυτό έλεγα μήπως το επέκτειναν ως το Χαλάνδρι. Αφού κατεβαίνει που κατεβαίνει ως Δαχτυλίδι, ας δώσουμε νόημα σε αυτό το κενό τμήμα.
Η εύρεση αφετηρίας στο Χαλάνδρι επίσης είναι δύσκολη υπόθεση, εξ ου και η πρόταση "1(α)", δηλαδή για επιστροφή από Βασ.Γεωργίου Β' & Κηφισίας - επί της Β.Γεωργίου Β' μπορεί να βρεθεί χώρος στάθμευσης.
Η διέλευση 12μετρου, έχοντας πρόσφατες εικόνες από την περιοχή λόγω επαγγελματικών ραντεβού, πιστεύω θα είχε πρόβλημα στην Φραγκοκκλησιάς, αν όμως εφαρμόζονταν μέτρα περιορισμού (μιλάμε για 500μ. ως την Κηφισίας) το πρόβλημα θα λύνονταν.
Εν κατακλείδι το πρόβλημα είναι υλικοτεχνικό & ανθρώπινο. Είτε στη μία, είτε στην άλλη περίπτωση οι ελλείψεις θα είναι προφανείς. Φυσικά είναι ρεύμα της εποχής (και ορθώς) η midi-οποίηση των γραμμών για διέλευση πιο βαθιά στις γειτονιές, αλλά αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, δεν πιστεύω ότι θα ήταν καταστρεπτικό για τον "χαρακτήρα" του Α8 μια τέτοια επέκταση. Όπως προείπα, δεν είναι κλασικός κορμός, πιο πολύ τοπικές και μέσης απόστασης διαδρομές εξυπηρετεί. Σίγουρα όμως μια επιμήκυνσή του θα δημιουργήσει αρρυθμίες χωρίς ενίσχυσή του, εις βάρος της υπόλοιπης διαδρομής που (από ό,τι καταλαβαίνω - δεν το χρησιμοποιώ) εξυπηρετεί με μια "άλφα" αξιοπρέπεια.