Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
(21-07-2019, 09:57 AM)pvuccino Έγραψε: "Υπήρχε παλιότερα σύνδεση Αμαρουσίου-Χαλανδρίου, το 411 που λεγόταν [...] ήταν 12μετρο και όχι midi, αλλά και λόγω διαδρομής (έπρεπε να στρίψει προς Μελίσσια) δε διερχόταν από το κέντρο του Αμαρουσίου και το Σταθμό."

Κατ' αρχάς μπράβο που κάθεσαι και μοιράζεσαι αυτά που γνωρίζεις για τις παλιότερες διαδρομές και γραμμές, έχουν πάντα πολύ ενδιαφέρον όσα γράφεις, ειδικά τα "σεντόνια" για την ιστορική εξέλιξη των γραμμών (μαζί φυσικά με όσους συνεισέφεραν στον εμπλουτισμό τους).

Σύναψη:pvuccino "Οπότε ένα midi τοπικό θα ήταν ό,τι πρέπει για την περίπτωση, το πρόβλημα όμως είναι ότι όλοι ξέρουμε τις τραγικές συχνότητες που θα έδινε ο ΟΑΣΑ σε μια τοπική γραμμή στην παρούσα φάση και το πιθανότερο είναι ότι θα απαξιωθεί εντελώς και μετά θα κοπεί λόγω "έλλειψης επιβατικής κίνησης."

Η αρχική σκέψη που έκανα εδώ και αρκετά χρόνια είναι πως το ορθότερο είναι η δημιουργία τοπικής γραμμής. Ακριβώς όμως λόγω των όσων ανέφερες στην άνω παράθεση, δεν πιστεύω ότι θα λειτουργήσει σωστά. Οπότε σκέφτηκα ποια άλλη υπάρχουσα γραμμή θα μπορούσε να αναλάβει αυτό το ρόλο. Φυσικά είναι ορθό αυτό που λες για το Α8, ότι φτάνει ΟΑΚΑ γιατί εκεί μπορεί να κάνει τέρμα μετά το κέντρο του Αμαρουσίου, αλλά για αυτό έλεγα μήπως το επέκτειναν ως το Χαλάνδρι. Αφού κατεβαίνει που κατεβαίνει ως Δαχτυλίδι, ας δώσουμε νόημα σε αυτό το κενό τμήμα.
Η εύρεση αφετηρίας στο Χαλάνδρι επίσης είναι δύσκολη υπόθεση, εξ ου και η πρόταση "1(α)", δηλαδή για επιστροφή από Βασ.Γεωργίου Β' & Κηφισίας - επί της Β.Γεωργίου Β' μπορεί να βρεθεί χώρος στάθμευσης.
Η διέλευση 12μετρου, έχοντας πρόσφατες εικόνες από την περιοχή λόγω επαγγελματικών ραντεβού, πιστεύω θα είχε πρόβλημα στην Φραγκοκκλησιάς, αν όμως εφαρμόζονταν μέτρα περιορισμού (μιλάμε για 500μ. ως την Κηφισίας) το πρόβλημα θα λύνονταν.

Εν κατακλείδι το πρόβλημα είναι υλικοτεχνικό & ανθρώπινο. Είτε στη μία, είτε στην άλλη περίπτωση οι ελλείψεις θα είναι προφανείς. Φυσικά είναι ρεύμα της εποχής (και ορθώς) η midi-οποίηση των γραμμών για διέλευση πιο βαθιά στις γειτονιές, αλλά αν κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό, δεν πιστεύω ότι θα ήταν καταστρεπτικό για τον "χαρακτήρα" του Α8 μια τέτοια επέκταση. Όπως προείπα, δεν είναι κλασικός κορμός, πιο πολύ τοπικές και μέσης απόστασης διαδρομές εξυπηρετεί. Σίγουρα όμως μια επιμήκυνσή του θα δημιουργήσει αρρυθμίες χωρίς ενίσχυσή του, εις βάρος της υπόλοιπης διαδρομής που (από ό,τι καταλαβαίνω - δεν το χρησιμοποιώ) εξυπηρετεί με μια "άλφα" αξιοπρέπεια.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από Achilleas-Lykavittos - 21-07-2019, 06:31 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.552 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.680 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.587 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.719 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.403 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.646 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.769 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.299 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.361 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 40 Επισκέπτης (ες)