Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
Σε συζητήσεις με γνωστούς μου διαμένοντες στο Μαρούσι, μου ανέφεραν πως πρακτικά δεν υπάρχει σύνδεση μεταξύ Αμαρουσίου & Χαλανδρίου. Οι περισσότεροι δε, δεν το ανέφεραν για (ή μόνο για) τη νυχτερινή ζωή του Χαλανδρίου, αλλά γιατί ορισμένοι εργάζονται εκεί. Πράγματι, η πρόσβαση εκτός ΙΧ γίνεται με αλχημείες (τύπου προαστιακός + 447). Ενώ το Χαλάνδρι λεωφορειακά ενώνεται (όπως ενώνεται) με τις γειτονικές του περιοχές ανατολικά της Κηφισίας, με τις όμορες δυτικές του - όχι (πλην 421).

Από την όποια εμπειρία έχω, πιστεύω πως μια σύνδεση Αμαρουσίου & Χαλανδρίου θα βοηθούσε πολύ στη συνδεσιμότητα περισσότερων περιοχών και όχι μόνο αυτών των δύο, δεδομένου πως εκ της θέσεώς τους καθημερινά συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών και εργαζομένων. Ειδικά το Μαρούσι στέκεται σε επίκαιρο σημείο επί της Κηφισίας, ανάμεσα σε Κηφισιά, Πεύκη, Ηράκλειο, Χαλάνδρι. Ο Στ.Μαρούσι της Γραμμής 1 θα μπορούσε να αποτελεί το σημείο-κλειδί.

Αντί λοιπόν να φτιαχτεί μια τοπική γραμμή, νομίζω πως ήδη υπάρχει μία, που θα μπορούσε να λειτουργήσει προς αυτό το σκοπό - είναι η Α8. Το τελευταίο τμήμα της γραμμής μετά το κέντρο του Αμαρουσίου πρακτικά δεν έχει νόημα - οι περισσότεροι στην Κηφισίας κατεβαίνουν πολύ πιο κάτω και δεν τους βολεύει το Α8. Επίσης, διέρχεται από το Στ.Μαρούσι (το σημείο-κλειδί που ανέφερα πριν), συνεπώς θα υπάρχει εύκολη μετεπιβίβαση για επιβάτες από περισσότερες περιοχές (από Κηφισιά ως Ηράκλειο).

Ως προς τη διαδρομή, δεν έχω καταλήξει σε μία τελική, διότι η καθεμιά έχει και τα αρνητικά της. Ας δούμε τις επιλογές:
1. στο Δαχτυλίδι δεξιά Χειμάρρας - δεξιά Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - Βάρναλη - αριστερά Κολοκοτρώνη
και επιστροφή
(α) δεξιά Βασ.Γεωργίου Β' - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει
ή (β) από Κολοκτρώνη αριστερά Βασ.Γεωργίου Β - αριστερά Α.Παπανδρέου - Βάρναλη - Αμαρουσίου-Χαλανδρίου - αριστερά Φραγκοκκλησιάς - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει

2. στο Δαχτυλίδι ευθεία - Κηφισίας έξοδος Helexpo - Ριζαρείου - Μικράς Ασίας - αριστερά Βασ.Γεωργίου Β' - αριστερά Α.Παπανδρέου - αριστερά Κολοκοτρώνη - δεξιά Βασ.Γεωργίου Β' - δεξιά Κηφισίας - συνέχεια ως έχει.

Τα προβλήματα που αναφέρω είναι κυρίως στην κίνηση που μπορεί να συναντήσει σε διάφορα σημεία. Προσωπικά θα ήμουν πιο πολύ υπέρ της περίπτωσης "1(β)", καθώς εξυπηρετεί και τις εταιρείες στον Παράδεισο, όπου γίνεται ο χαμός από αυτοκίνητα, αλλά το Α8 θα πρέπει να κάνει τον κύκλο του κέντρο του Χαλανδρίου και θα πρέπει να βρεθεί χώρος στάθμευσης.
Στις περιπτώσεις "1(β)" & "2" μπορεί να δημιουργηθεί χώρος στάθμευσης στην Βασ.Γεωργίου Β'. Ωστόσο η περίπτωση 1(α) δεν θα εξυπηρετεί αντίστροφα την Αμαρουσίου-Χαλανδρίου (τις εταιρείες δηλαδή), ενώ η περίπτωση "2" θα μπλέκει με την κίνηση στην έξοδο στην Helexpo και στο κέντρο του Χαλανδρίου.

Σίγουρα το Α8 θα τραβήξει ακόμη περισσότερο & ίσως να μην είναι εφικτό τώρα με βάση τους ανθρώπινους και υλικούς πόρους της ΟΣΥ, αλλά έτσι κι αλλιώς πρόκειται για μια ιδιαίτερη περίπτωση κορμού, που εξυπηρετεί κοντινές μετακινήσεις μεταξύ των περιοχών - κανείς δεν παίνρει Α8 από πχ τα Πατήσια ή τον Περισσό για το Μαρούσι - με λίγα λόγια δεν θεωρώ ότι αλλοιώνεται ο χαρακτήρας του (όπως πχ το Β5 που μπαίνει Τσάκο).
Τέλος, μαζί με το 421 που συνδέει εγκάρσια το Χαλάνδρι με τη Ν.Ιωνία, πιστεύω ότι θα είχαν πολλαπλασιαστικά περισσότερα οφέλη.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express - από Achilleas-Lykavittos - 20-07-2019, 12:45 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.548 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.675 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.586 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.719 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.403 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.644 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.769 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.299 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.359 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 8 Επισκέπτης (ες)