Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#35
Α14/Β14
Οι γραμμές αυτές ούτως ή άλλως έχουν μετατραπεί σε τοπικές/τροφοδοτικές του Μετρό από τον σταθμό του Αγ. Αντωνίου (822, 823), οπότε δεν έχω κάτι να προσθέσω.

Α15/Β15/Ε15/Α16/Β16/Γ16/Ε16/Ε63
Και πάμε τώρα στην περιοχή που οριοθετείται νότια της Λεωφ. Αθηνών (Καβάλας) και δυτικά της Λεωφ. Κηφισού. Εδώ έγιναν γραμμές-κορμοί, όμως παράλληλα οι περισσότερες από τις περιοχές εδώ έχουν και απευθείας σύνδεση με τον Πειραιά. Για το Θριάσειο Πεδίο, υπήρχαν εξ' αρχής τρεις παραλλαγές, προς Ελευσίνα είτε μέσω Ιεράς Οδού είτε μέσω Λεωφ. Αθηνών, και για Ασπρόπυργο μέσω Λεωφ. Αθηνών. Όταν λειτούργησε η επέκταση της Γραμμής 3 του Μετρό για Αιγάλεω, η Γ16 (του Ασπροπύργου) άρχισε και αυτή να διέρχεται μέσω της Λεωφ. Αθηνών, αφήνοντας μόνο την Α16 μέσω Ιεράς Οδού.

Την Λεωφ. Αθηνών διατρέχουν και δύο γραμμές για Χαϊδάρι (Παλατάκι και Δάσος) που κατηγοριοποιούνται ως κορμοί, όμως παράλληλα υπάρχει και η 812 Πλ. Κουμουνδούρου - Χαϊδάρι, που είναι απλή κεντρική γραμμή.

Το Μετρό πρόκειται να επεκταθεί πέραν του Αιγάλεω, όμως αλλάζει πορεία, προς Νίκαια και Πειραιά, οπότε η Ιερά Οδός δεν καλύπτεται σιδηροδρομικά δυτικά του Χαϊδαρίου. Όσο κι αν κρίνεται αναγκαία η επαναλειτουργία της σιδηροδρομικής γραμμής που διατρέχει τα κέντρα Ασπροπύργου και Ελευσίνας, είναι μακριά από την Λεωφ. Καβάλας, η οποία πιστεύω ότι πρέπει να αποτελέσει την κύρια αρτηρία των λεωφορειακών γραμμών προς Θριάσειο Πεδίο, και να διατρέχεται μάλιστα και από γραμμή περιορισμένων στάσεων. Οι αφετηρίες των γραμμών να απομακρυνθούν από την επικίνδυνη (λόγω εγκληματικότητας) Πλατεία Κουμουνδούρου προς τον Σταθμό Μεταξουργείου και μελλοντικά τον Σταθμό Λαρίσσης, ενώ τα σημερινά Α15/Β15 που αντιγράφουν σε μεγάλο βαθμό τα Β16/Γ16 και μετά χώνονται σε γειτονιές του Χαϊδαρίου να αντικατασταθούν από υφιστάμενες τοπικές γραμμές, ήτοι το Α15 από τις 802 και 803 με πύκνωση των δρομολογίων τους, και το Β15 με μικρή παράκαμψη του 892, που επίσης πρέπει να πυκνώσει. Επίσης να καταργηθεί το υφιστάμενο Α16, και στην θέση του να γίνει 1 απλή τροφοδοτική γραμμή τύπου 866 προς Ελευσίνα, ενώ παράλληλα να υπάρχουν και δύο γραμμές περιορισμένων στάσεων, μία από Στ. Μεταξουργείου προς Ελευσίνα και μία από Στ. Αιγάλεω προς Μάνδρα. Η κορμός που διατρέχει την Λεωφ. Καβάλας προς Θριάσειο Πεδίο εξακολουθεί να έχει δύο διακλαδώσεις, προς Ελευσίνα και Ασπρόπυργο.

Έτσι δημιουργούνται οι γραμμές:
16Α: Στ. Μεταξουργείου - Ελευσίνα
16Β: Στ. Μεταξουργείου - Ασπρόπυργος - Σταθμός Θριασείου
Ε16: Στ. Μεταξουργείου - Ελευσίνα (περιορισμένων στάσεων)
Ε63: Στ. Μεταξουργείου - Μάνδρα (περιορισμένων στάσεων)
-----------
867: Στ. Αιγάλεω - Ελευσίνα μέσω Ιεράς Οδού


Α17/Β17
Άλλες δύο γραμμές-κορμοί που δεν προβλέπονταν στον αρχικό σχεδιασμό. Ήδη καλύπτονται από τροφοδοτικές προς τον σταθμό του Αιγάλεω, τις 806/807 που ακολουθούν την ίδια διαδρομή. Προτείνω την κατάργηση των Α17/Β17 και πύκνωση των 806/807, με μελλοντική μετακίνηση της αφετηρίας τους στον σταθμό του Χαϊδαρίου για να αποσυμφορηθεί το Αιγάλεω.
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
RE: Προτάσεις Αναδιάταξης - Βελτιστοποίησης Γραμμων ΕΘΕΛ - Κορμοί / Express - από panos81 - 09-12-2009, 03:54 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 297 450.971 25-11-2025, 12:44 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 47 79.080 08-05-2025, 01:40 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Crabman
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 82 104.218 11-04-2025, 02:05 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 173 217.548 19-02-2025, 01:12 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 67 111.822 28-01-2025, 02:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 255.415 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 462.209 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 86.218 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 197.108 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 76.471 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)