12-01-2019, 12:53 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 12-01-2019, 12:55 AM από GeorgIrisbus. Edited 2 times in total.)
Δημιουργήθηκαν πολλά προβλήματα με αυτό που έγινε για την δημιουργία του 326.
Το ένα είναι αυτό που λες MrVanHool με το 322,323 και την σημαντική μείωση στην συχνότητα δρομολογίων, εξάλλου μην ξεχνάμε ότι δεν είχαν και τα συχνά δρομολόγια οπότε τώρα έγιναν με συχνότητες φαντάσματος.
Το δεύτερο είναι ότι δεν έχει δημιουργηθεί χώρος για την αφετηρία του 326 με αποτέλεσμα να βλέπεις το όχημα να κάθεται μια στο μοναστήρι της Παλαιοπαναγιάς, μια στο τέλος της γέφυρας της Αττικής Οδού, μια στις Εργατικες Κατοικίες, μια πριν την γέφυρα γενικά όπου βρει ο οδηγός να σταματήσει.
Άλλο πρόβλημα είναι ότι πιστεύω δεν έγινε πραγματική μελέτη για τον πραγματικό χρόνο διαδρομής που θέλει το 326 και έτσι το βλέπεις να κάθεται 25 με 30 λεπτά σίγουρα μεταξύ κάθε δρομολογίου (στα χνάρια του 324 και αυτό) .
Τέλος πάντων το έχω στείλει άπειρες φορές στον ΟΑΣΑ και θα συνεχίσω να το λέω δεν χρειάζεται το 326 αλλά και ούτε και να μείνουν έτσι τα 322,323 αυτό που χρειάζεται είναι τροποποίηση του 304 ώστε να διέρχεται από τον σταθμό Κάντζας μέσω των οδών Λεονταρίου, Παπαγγελάκη, αριστερά Παλαιοπαναγιάς, αριστερά Μπελου συνέχεια κανονικά. Ο χρόνος διαδρομής υπάρχει και επαρκεί για να γίνει αυτό.
Το ένα είναι αυτό που λες MrVanHool με το 322,323 και την σημαντική μείωση στην συχνότητα δρομολογίων, εξάλλου μην ξεχνάμε ότι δεν είχαν και τα συχνά δρομολόγια οπότε τώρα έγιναν με συχνότητες φαντάσματος.
Το δεύτερο είναι ότι δεν έχει δημιουργηθεί χώρος για την αφετηρία του 326 με αποτέλεσμα να βλέπεις το όχημα να κάθεται μια στο μοναστήρι της Παλαιοπαναγιάς, μια στο τέλος της γέφυρας της Αττικής Οδού, μια στις Εργατικες Κατοικίες, μια πριν την γέφυρα γενικά όπου βρει ο οδηγός να σταματήσει.
Άλλο πρόβλημα είναι ότι πιστεύω δεν έγινε πραγματική μελέτη για τον πραγματικό χρόνο διαδρομής που θέλει το 326 και έτσι το βλέπεις να κάθεται 25 με 30 λεπτά σίγουρα μεταξύ κάθε δρομολογίου (στα χνάρια του 324 και αυτό) .
Τέλος πάντων το έχω στείλει άπειρες φορές στον ΟΑΣΑ και θα συνεχίσω να το λέω δεν χρειάζεται το 326 αλλά και ούτε και να μείνουν έτσι τα 322,323 αυτό που χρειάζεται είναι τροποποίηση του 304 ώστε να διέρχεται από τον σταθμό Κάντζας μέσω των οδών Λεονταρίου, Παπαγγελάκη, αριστερά Παλαιοπαναγιάς, αριστερά Μπελου συνέχεια κανονικά. Ο χρόνος διαδρομής υπάρχει και επαρκεί για να γίνει αυτό.