08-01-2019, 05:45 PM
(08-01-2019, 03:59 PM)vard_57 Έγραψε: Καλησπέρα, ως Θεσσαλονικιός,μου κάνει εντύπωση πως κάθε χρόνο στα λεωφορεία της ΟΣΥ (στις γραμμές) γίνονται τόσες πολλές αλλαγές. Εδώ οι πιο πρόσφατες αλλαγές ήταν με την κατάργηση 78 και 78Ν και ίδρυση Χ1 και Ν1 (πλέον 01Χ και 01Ν [...]) και κατάργηση 2, 3, 8 με δημιουργία 2Κ και 3Κ. Τόσο εύκολα αλλάζουν οι απαιτήσεις για τις εξυπηρετούμενες γραμμές ή έχει και κάνει και με άλλους παράγοντες;
Έχει να κάνει με 3 βασικούς παράγοντες:
1) έλλειψη οχημάτων και οδηγών που συγχωνεύει και καταργεί γραμμές
2) επέκταση του μετρό και άμεσες ή ετεροχρονισμένες τροποποιήσεις
3) ρουσφέτια σε δήμους / το υπουργείο και άλλους φορείς που δημιουργεί συνήθως νέες γραμμές
Το 2019 θα έχουμε 3 νέους σταθμούς μετρό και την επέκταση του τραμ από τη μέση του πουθενά (Ν. Φάληρο / ΣΕΦ) στο κέντρο του Πειραιά, οπότε αυτά τα 2 γεγονότα θα αλλάξουν αρκετές γραμμές στον Πειραιά και τα Δυτικά Προάστια. Επίσης λόγω εκλογών έχουν φτιαχτεί ήδη 2-3 γραμμές το 2018, φτιάχτηκε νέα γραμμή (326) που περιμένουμε να δρομολογηθεί μέσα στις μέρες και δεν έχω ιδέα τι άλλη γραμμή θα σχεδιάσουν.
Στον ΟΑΣΘ απ' ότι παρατηρώ, εκτός από τα 2Κ και 3Κ που είναι όντως νέες γραμμες (τα Χ1 - Ν1 ή όπως αλλιως ονομάσουν τα 78ρια δεν είναι ουσιαστική αλλαγή), πρέπει να έχετε και άλλες αλλαγές που ίσως κρύβονται στο γεγονός των συγκροτημάτων γραμμών που έχει ο ΟΑΣΘ. Αν για παράδειγμα το 87ρι που κοιτούσα τις προάλλες έχει 15 παραλλαγές, ανάλογα με τα χωριά που εξυπηρετεί. Ως εκ τούτου αν φτιαχτεί το 87Κ, για τον ΟΑΣΘ δεν θα φανεί σαν ίδρυση γραμμής, αλλά ως μια ακόμα παραλλαγή.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
![rifle rifle](https://leoforeia.gr/forum/images/smilies/rifle.gif)