03-01-2019, 01:19 PM
(01-01-2019, 03:22 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Και ναι, το τόπικ του 2019 για τις γραμμές είναι εδώ (ενωμένο δυνατό). Το αντίστοιχο τόπικ του 2018 έχει κλειδωθεί και μπορεί κανείς να το δει και απο εδώ:
Νέες Γραμμές / Τροποποιήσεις / Καταργήσεις Γραμμών - 2018
Αυτή η χρονιά θα έχει ενδιαφέρον, αν λάβουμε υπόψιν τις εξαγγελίες περί "εξορθολογισμού" των γραμμών στην Λ. Κηφισίας, όπου τα δημοσιεύματα στον τύπο μίλαγαν για την ύπαρξη 17 (!) γραμμών που κινούνται επί της ως άνω λεωφόρου. Επίσης υπάρχουν οι φήμες που κυκλοφόρησαν σε ομάδες του facebook περί ολικής κατάργησης 18, μερικής κατάργησης διαδρομής 1 και 15 ("Μοσχάτο-Πλ. Καραϊσκάκη" και "Ελ. Βενιζέλου-Δικαστήρια-Ιπποκράτους" αντίστοιχα) και επέκτασης 12 (Περιστέρι-Πετράλωνα). Τέλος, ενδιαφέρον θα έχει να δούμε εαν τα ΚΤΕΛ Αττικής, όταν κοπούν μέχρι τους πλησιέστερους σταθμούς μετρό, θα ενταχθούν στην αρίθμηση του ΟΑΣΑ. Δύσκολο μεν, αλλά ποτέ δε ξέρεις!
Και πάλι, καλή Χρονιά!
Πού τις βρήκαν τις ... 17 γραμμές στην Κηφισίας ; Μήπως μέτρησαν τις πρώτες δέκα στους Αμπελοκήπους και τις άλλες στην Κηφισιά; Έλεος δηλαδή. Τώρα, όσο για τα τρόλλεϋ : Το 18 όντως δεν έχει λόγο ύπαρξης, καθώς είναι αραιό και τυχαίνει συχνά να πηγαίνει "καρότσα" με το 10.
Από την άλλη, η επέκταση του 19 προς τον Στ. Χαλανδρίου είναι - επιεικώς - αποτυχημένη καθώς αφ' ενός δεν έχει ζήτηση και αφ' ετέρου η σύνδεση Χαλάνδρι - Στ. Χαλανδρίου εξυπηρετείται σε νορμάλ συχνότητα από τα λεωφορεία της Πεντέλης. Δύο είναι οι λύσεις που - προσωπικά - θεωρώ ως αποδοτικές : α) αποξήλωση της υποδομής Στ. Χαλανδρίου - Χαλάνδρι και τερματισμός στην Πλ. Χαλανδρίου. β) αλλαγή της διαδρομής και κατεύθυνση προς Πλ. Αγ. Παρασκευής (ίδια με το 421), ώστε να υπάρχει καλύτερη σύνδεση του Χαλανδρίου με τον πιό κοντινό σταθμό.
Τέλος, οι γραμμές 1 και 15 θέλουν συγχώνευση και όχι σαλαμοποίηση : Αντί να έχουμε μια γραμμή Μοσχάτο - Πλ. Καραϊσκάκη και μια άλλη Πολύγωνο - Ιπποκράτους, γιατί δεν ενώνονται σε μια γραμμή "Μοσχάτο - Ζάππειο - Ελ. Βενιζέλου (Πολύγωνο)" ;