16-09-2010, 01:06 PM
Περίπου το ίδιο θα πρότεινα κι εγώ. Το Α9 και το Β9 να ενοποιηθούν σε μία γραμμή μέχρι Κάτω Κηφισιά, που όμως να σταματήσει να χώνεται στα στενά της Κάτω Κηφισιάς, και την περιοχή αυτή να καλύψει μια νέα τοπική γραμμή. Η Λυκόβρυση όμως δεν πιστεύω ότι είναι η καλλίτερη λύση για τερματικό σημείο κορμού, καθώς το Β9 συνδέεται στην Κάτω Κηφισιά με γραμμές προς Αδάμες (522/523) και Θρακομακεδόνες (504), με κάποια όχι ασήμαντα νούμερα μετεπιβίβασης, και αυτή η δυνατότητα θα χαθεί αν περικοπεί μέχρι Λυκόβρυση. Επίσης, οι τοπικές γραμμές στην περιοχή της Κάτω Κηφισιάς θα μπορούσαν να συνδυαστούν με κατάργηση του Β7 και ενσωμάτωση των δρομολογίων του στο Α7, και την κάλυψη του υπόλοιπου τμήματος από μια τοπική γραμμή.