15-09-2010, 06:18 PM
Επαναφέρω λίγο το θέμα του Β9, μια και έχει καταργηθεί πλέον το 525... δεν είναι δυνατόν ολόκληρη η Κάτω Κηφισιά να καλύπτεται από έναν κορμό με συχνότητα 20+ λεπτά, και ένα 543 που αφ' ενός έχει κακή συχνότητα, αφ' ετέρου παρακάμπτει την κάτω Κηφισιά, καθώς περνάει από Όθωνος - Λύρα - Ελαιών. Εδώ έχω να προτείνω
1) Συγχώνευση Α9/Β9 (όπως διάβασα και παραπάνω σε μια πρόταση) έως τη Λυκόβρυση.
2) Από κει και πέρα, δημιουργία μιας τοπικής γραμμής, από τη Λυκόβρυση ως τη Νέα Κηφισιά, με συχνότητα 30'. Η διαδρομή θα είναι ίδια με του 543 μέχρι τον Σταθμό της Κηφισιάς, αλλά μετά θα συνεχίζει δεξιά Μάρκου Μπότσαρη, συνεχίζει Λύρα, Ελαιών, Ιλισίων, και από κει στο τέρμα Ν. Κηφισιάς. Στην δε επιστροφή, θα ακολουθείται η διαδρομή του σημερινού Β9.
1) Συγχώνευση Α9/Β9 (όπως διάβασα και παραπάνω σε μια πρόταση) έως τη Λυκόβρυση.
2) Από κει και πέρα, δημιουργία μιας τοπικής γραμμής, από τη Λυκόβρυση ως τη Νέα Κηφισιά, με συχνότητα 30'. Η διαδρομή θα είναι ίδια με του 543 μέχρι τον Σταθμό της Κηφισιάς, αλλά μετά θα συνεχίζει δεξιά Μάρκου Μπότσαρη, συνεχίζει Λύρα, Ελαιών, Ιλισίων, και από κει στο τέρμα Ν. Κηφισιάς. Στην δε επιστροφή, θα ακολουθείται η διαδρομή του σημερινού Β9.
114, 115, 149, 170, Ε22 (το Γ1 να 'ταν κι άλλο.........)