07-12-2009, 05:50 PM
Πολύ στενοχωρήθηκα για το Ε7 παρόλο που δε ζω πια στην Αθήνα. Ήταν ο πιο γρήγορος τρόπος να ανεβοκατέβεις την Κηφισίας,
κάποιες φορές ίσως πιο πολύ και από το αυτοκίνητο αν λάβουμε υπόψη λεωφορειόδρομους και παρκάρισμα. Το χρησιμοποιούσα πολύ
συχνά μέχρι το 2006 ιδίως επιστρέφοντας από το Πανεπιστήμιο: εσωτερικό μέχρι την πύλη στην Ούλωφ Πάλμε, ποδαράκια μέχρι τη
συμβολή Μιχαλακοπούλου-Βασ. Σοφίας και μετά αν ήμουν τυχερός (είχα μαζί μου τυπωμένα τα δρομολόγια!) μέσα σε λίγα λεπτά
ερχόταν το Ε7 και ανέβαινα γρήγορα και άνετα στην Κηφισιά. Μάλιστα το Ε7 είναι ο λόγος που συμπάθησα τα VanHool και στη μνήμη
μου θα μείνουν παράλληλα χαραγμένες οι ευτυχισμένες στιγμές επιστροφής από Αθήνα στην Κηφισιά με αυτά όπως και τα παλιότερα
Magirus σε 538/539. Βέβαια έχω φάει και ήττες κυρίως με χαμένα δρομολόγια του Ε7 και ενώ είχα αφήσει κάμποσα 550. Πολύ πιο
συχνά όμως άφηνα ένα 550 το οποίο αργά ή γρήγορα προσπερνούσαμε μετά με το Ε7.
Τεσπα, δε θα μου λείψει κιόλας ιδίως τώρα πια που έβαζαν τα αντιπαθητικά Ν2.
κάποιες φορές ίσως πιο πολύ και από το αυτοκίνητο αν λάβουμε υπόψη λεωφορειόδρομους και παρκάρισμα. Το χρησιμοποιούσα πολύ
συχνά μέχρι το 2006 ιδίως επιστρέφοντας από το Πανεπιστήμιο: εσωτερικό μέχρι την πύλη στην Ούλωφ Πάλμε, ποδαράκια μέχρι τη
συμβολή Μιχαλακοπούλου-Βασ. Σοφίας και μετά αν ήμουν τυχερός (είχα μαζί μου τυπωμένα τα δρομολόγια!) μέσα σε λίγα λεπτά
ερχόταν το Ε7 και ανέβαινα γρήγορα και άνετα στην Κηφισιά. Μάλιστα το Ε7 είναι ο λόγος που συμπάθησα τα VanHool και στη μνήμη
μου θα μείνουν παράλληλα χαραγμένες οι ευτυχισμένες στιγμές επιστροφής από Αθήνα στην Κηφισιά με αυτά όπως και τα παλιότερα
Magirus σε 538/539. Βέβαια έχω φάει και ήττες κυρίως με χαμένα δρομολόγια του Ε7 και ενώ είχα αφήσει κάμποσα 550. Πολύ πιο
συχνά όμως άφηνα ένα 550 το οποίο αργά ή γρήγορα προσπερνούσαμε μετά με το Ε7.
Τεσπα, δε θα μου λείψει κιόλας ιδίως τώρα πια που έβαζαν τα αντιπαθητικά Ν2.