07-12-2009, 05:30 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 07-12-2009, 05:40 PM από N1Ellinikou.)
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α2/Β2/Ε22:
Δημιουργούνται στην θέση τους οι εξείς γραμμές:
2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Βούλα (κορμός)
Ε2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Σαρωνίδα (περιορισμένων στάσεων)
Υπάρχει μόνο μία γραμμή-κορμός, η οποία με δεδομένη την ύπαρξη του τραμ και της γραμμής 2 του Μετρό τελειώνει στον υποαπασχολούμενο (χρησιμοποιείται σήμερα μόνο από την 910) σταθμό λεωφορείων στο Φιξ, αποφεύγοντας το κέντρο και τις καθυστερήσεις που η διέλευση από αυτό προκαλεί. Στο άλλο άκρο επεκτείνεται προς Βουλιαγμένη, με τέρμα στην ακτή Ε.Ο.Τ. ή στην Λίμνη. Διέρχεται
Η Β2 καταργείται εντελώς καθώς απλά παραλληλίζει σχεδόν εξ' ολοκλήρου άλλες γραμμές, με τις στάσεις της στο τμήμα που διαφοροποιείται από την νυν Α2 και μελλοντική 2, να καλύπτει το Ε2 (τμήμα της Συγγρού νότια της Λεωφ. Αμφιθέας, και τμήμα της Παραλιακής από Δέλτα Φαλήρου μέχρι Λεωφ. Αμφιθέας)
Η Ε2 αντικαθιστά την Ε22. Διέρχεται μέσω Δέλτα Φαλήρου και Παραλιακής, και έχει και αυτή αφετηρία τον σταθμό Συγγρού-Φιξ. Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πολύ περιορισμένες μέχρι και την Βουλιαγμένη, από εκεί και κάτω κανονικά.
Καθεμία από τις γραμμές έχει συχνότητα ανά 15 λεπτά, δίδοντας λεωφορείο ανά 7-8 λεπτά τις ώρες αιχμής.
Καλη προταση μονο που θα προτεινα το εξης:
να υπαρχει το 2Α ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΒΟΥΛΑ (ΜΕΣΩ ΑΜΦΙΘΕΑΣ) και το 2Β ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΣΤ.ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (ΜΕΣΩ Λ.ΑΛΙΜΟΥ)
Καλο θα ηταν να διατηρηθει ενας κορμος στην αναπτυσσομενη Λεωφορο Αλιμου αλλα και στο κομματι της Συγγρου απο Αμφιθεας εως Δελτα Φαληρου. Με αλλα λογια ειναι σαν να διατηρουμε τα σημερινα Α/Β2 αλλα με πιο καλα ωραρια και συχνοτητες.
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α4/Β4
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Επίσης, το Α4 έχει ένα σημαντικό μέρος κοινό με το Β1, που ως τοπικό 151 θα μπορεί να έχει αυξημένη συχνότητα, αλλά και με το 154 που ξεκίνησε ως Γ4 και μετά έγινε τροφοδοτικό.
Η σκέψη μου είναι να καταργηθεί το Α4, ενώ το Β4 να έχει παρόμοια προσαρμογή όπως το Γ4, και να μετατραπεί σε τοπική γραμμή με αφετηρία τον σταθμό Αγίου Δημητρίου, ή ως κυκλική μέχρι τον σταθμό Ηλιούπολης.
153: Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Άνω Ελληνικό
Ενναλακτικά, με δεδομένο ότι το Β4 έχει κοινό τμήμα με το 101 (είναι ίδια ανατολικά της Λεωφ. Βουλιαγμένης), μπορεί το 101 να κοπεί μέχρι το Δυτικό Αεροδρόμιο κατά τα πρότυπα του Β1, και να έχει πυκνότερα δρομολόγια, οπότε το Β4 καταργείται και αυτό τελείως σαν αυτόνομη γραμμή. Έτσι υπάρχει μία γραμμή αντί δύο, αλλά με όμοια συχνότητα δρομολογίων.
Το Β4 ειναι μια γραμμη παρωδια. Το καλυτερο θα ηταν οριστικο κοψιμο, μιας και οι κατοικοι των Σουρμενων και Αργυρουπολης (περιοχες οπου διερχεται σημερα) θα εχουν πλεον προσβαση με τα ποδια σε σταθμους μετρο. Τωρα οσον αφορα το 101 θα επρεπε να υπαρχει μια γραμμη που να συνδεει τον Πειραια με ενα μεγαλο τμημα της Λ.Βουλιαγμενης και οχι με συνοικιες. Κατι δηλαδη σαν κορμος Πειραιας-Βουλιαγμενης.
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών.
Σημειωση! Το μετρο θα τερματιζει στη συμβολη Λ.Βουλιαγμενης και Ιασωνιδου και οχι στον ανατολικο αεροσταθμο!