Αξιολόγηση Θέματος:
  • 31 Ψήφοι - 2.97 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Κορμοί / Express
#29
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α2/Β2/Ε22:
Δημιουργούνται στην θέση τους οι εξείς γραμμές:
2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Βούλα (κορμός)
Ε2: Στ. Συγγρού-Φιξ - Σαρωνίδα (περιορισμένων στάσεων)

Υπάρχει μόνο μία γραμμή-κορμός, η οποία με δεδομένη την ύπαρξη του τραμ και της γραμμής 2 του Μετρό τελειώνει στον υποαπασχολούμενο (χρησιμοποιείται σήμερα μόνο από την 910) σταθμό λεωφορείων στο Φιξ, αποφεύγοντας το κέντρο και τις καθυστερήσεις που η διέλευση από αυτό προκαλεί. Στο άλλο άκρο επεκτείνεται προς Βουλιαγμένη, με τέρμα στην ακτή Ε.Ο.Τ. ή στην Λίμνη. Διέρχεται
Η Β2 καταργείται εντελώς καθώς απλά παραλληλίζει σχεδόν εξ' ολοκλήρου άλλες γραμμές, με τις στάσεις της στο τμήμα που διαφοροποιείται από την νυν Α2 και μελλοντική 2, να καλύπτει το Ε2 (τμήμα της Συγγρού νότια της Λεωφ. Αμφιθέας, και τμήμα της Παραλιακής από Δέλτα Φαλήρου μέχρι Λεωφ. Αμφιθέας)
Η Ε2 αντικαθιστά την Ε22. Διέρχεται μέσω Δέλτα Φαλήρου και Παραλιακής, και έχει και αυτή αφετηρία τον σταθμό Συγγρού-Φιξ. Οι ενδιάμεσες στάσεις είναι πολύ περιορισμένες μέχρι και την Βουλιαγμένη, από εκεί και κάτω κανονικά.
Καθεμία από τις γραμμές έχει συχνότητα ανά 15 λεπτά, δίδοντας λεωφορείο ανά 7-8 λεπτά τις ώρες αιχμής.

Καλη προταση μονο που θα προτεινα το εξης:
να υπαρχει το 2Α ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΒΟΥΛΑ (ΜΕΣΩ ΑΜΦΙΘΕΑΣ) και το 2Β ΣΤ.ΣΥΓΓΡΟΥ ΦΙΞ-ΣΤ.ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ (ΜΕΣΩ Λ.ΑΛΙΜΟΥ)
Καλο θα ηταν να διατηρηθει ενας κορμος στην αναπτυσσομενη Λεωφορο Αλιμου αλλα και στο κομματι της Συγγρου απο Αμφιθεας εως Δελτα Φαληρου. Με αλλα λογια ειναι σαν να διατηρουμε τα σημερινα Α/Β2 αλλα με πιο καλα ωραρια και συχνοτητες.
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α4/Β4
Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών. Επίσης, το Α4 έχει ένα σημαντικό μέρος κοινό με το Β1, που ως τοπικό 151 θα μπορεί να έχει αυξημένη συχνότητα, αλλά και με το 154 που ξεκίνησε ως Γ4 και μετά έγινε τροφοδοτικό.
Η σκέψη μου είναι να καταργηθεί το Α4, ενώ το Β4 να έχει παρόμοια προσαρμογή όπως το Γ4, και να μετατραπεί σε τοπική γραμμή με αφετηρία τον σταθμό Αγίου Δημητρίου, ή ως κυκλική μέχρι τον σταθμό Ηλιούπολης.
153: Σταθμός Αγίου Δημητρίου - Άνω Ελληνικό
Ενναλακτικά, με δεδομένο ότι το Β4 έχει κοινό τμήμα με το 101 (είναι ίδια ανατολικά της Λεωφ. Βουλιαγμένης), μπορεί το 101 να κοπεί μέχρι το Δυτικό Αεροδρόμιο κατά τα πρότυπα του Β1, και να έχει πυκνότερα δρομολόγια, οπότε το Β4 καταργείται και αυτό τελείως σαν αυτόνομη γραμμή. Έτσι υπάρχει μία γραμμή αντί δύο, αλλά με όμοια συχνότητα δρομολογίων.

Το Β4 ειναι μια γραμμη παρωδια. Το καλυτερο θα ηταν οριστικο κοψιμο, μιας και οι κατοικοι των Σουρμενων και Αργυρουπολης (περιοχες οπου διερχεται σημερα) θα εχουν πλεον προσβαση με τα ποδια σε σταθμους μετρο. Τωρα οσον αφορα το 101 θα επρεπε να υπαρχει μια γραμμη που να συνδεει τον Πειραια με ενα μεγαλο τμημα της Λ.Βουλιαγμενης και οχι με συνοικιες. Κατι δηλαδη σαν κορμος Πειραιας-Βουλιαγμενης.
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Με την λειτουργία της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό μέχρι τον ανατολικό αεροσταθμό του παλιού αεροδρομίου Ελληνικού, το Μετρό θα απορροφήσει μεγάλο μέρος της κίνησης των δύο γραμμών.

Σημειωση! Το μετρο θα τερματιζει στη συμβολη Λ.Βουλιαγμενης και Ιασωνιδου και οχι στον ανατολικο αεροσταθμο!
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 12:38 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 14-11-2009, 06:52 PM
[Χωρίς Θέμα] - από TMantzas - 14-11-2009, 06:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 03:07 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 04:40 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Citaro - 20-11-2009, 07:04 PM
RE: - από Mercedes O405N2 - 20-11-2009, 08:45 PM
RE: - από Citaro - 22-11-2009, 11:59 AM
RE: - από Mercedes O405N2 - 22-11-2009, 03:31 PM
RE: - από abc - 20-11-2009, 09:00 PM
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 29-11-2009, 05:59 PM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 10:56 AM
RE: - από Giannis - 07-12-2009, 03:10 PM
RE: - από N1Ellinikou - 07-12-2009, 05:30 PM
RE: - από panos81 - 07-12-2009, 09:49 PM
RE: - από Citaro - 11-12-2009, 01:15 AM
[Χωρίς Θέμα] - από panos81 - 07-12-2009, 09:52 AM
[Χωρίς Θέμα] - από N1Ellinikou - 11-12-2009, 03:56 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 8 Cmaniac 169 218.563 02-11-2024, 12:36 AM
Τελευταία Δημοσίευση: SniperB12
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 2 Cmaniac 269 407.692 11-10-2024, 03:45 PM
Τελευταία Δημοσίευση: 214 Mercedes-Benz O405N
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 7 Cmaniac 64 98.591 03-10-2024, 01:24 AM
Τελευταία Δημοσίευση: ecoj
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 4 Cmaniac 49 75.860 17-06-2024, 02:48 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Leon377
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 3 Cmaniac 42 68.720 15-07-2023, 11:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Larioupol
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 1 Cmaniac 273 393.405 16-04-2023, 02:41 AM
Τελευταία Δημοσίευση: panos44
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 0 Cmaniac 116 174.653 05-03-2023, 02:49 PM
Τελευταία Δημοσίευση: abc
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 5 Cmaniac 80 88.769 18-01-2023, 06:04 PM
Τελευταία Δημοσίευση: sgkatsos
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Λεωφορειακών Γραμμών - Τομέας 6 Cmaniac 46 67.299 11-11-2022, 01:51 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MitsosDaBest
  Προτάσεις Αναδιάταξης / Βελτιστοποίησης Γραμμών Τρόλεϊ cmegas 168 188.373 19-10-2021, 09:47 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 34 Επισκέπτης (ες)