07-12-2009, 03:10 PM
(07-12-2009, 10:56 AM)panos81 Έγραψε: Α9/Β9/Γ9/6 τρόλλεϊ
Πάλι τρεις γραμμές "κορμοί" με μεγάλο κοινό μέρος διαδρομής, αλλά που στην κατάληξή τους χώνονται σε συνοικιακούς δρόμους και χάνουν σε αξιοπιστία, αντίθετα με την αρχική ιδέα του συστήματος των κορμών. Μαζί τους, το τρόλλεϊ αρ. 6 φτάνει και αυτό με κοινή διαδρομή μέχρι το κέντρο της Νέας Φιλαδέλφειας. Το Γ9 είναι χρήσιμο στην κάθοδο καθώς εξυπηρετεί περιοχές προς τον Κόκκινο Μύλο και συνεχίζει για Μενίδι, αλλά στην άνοδο προσπερνά την Νέα Χαλκηδόνα που δεν καλύπτεται επαρκώς. Το Α9 μπαίνει σε μια αραιοκατοικημένη περιοχή της Μεταμόρφωσης, όπου και το τέρμα του, αφήνοντας την Λυκόβρυση και την Κάτω Κηφισιά μόνο με το αραιό (για κορμό) Β9. Εδώ η σκέψη μου είναι να υπάρχει ο κορμός σε δύο παραλλαγές, μία γραμμή θερμικού λεωφορείου προς Κάτω Κηφισιά και το τρόλλεϊ προς Κόκκινο Μύλο που εντάσσεται στο δίκτυο των κορμών. Το κομματάκι του Α9 στην Μεταμόρφωση ενσωματώνεται σε κάποια τοπική γραμμή, ενώ το Γ9 γίνεται επίσης τροφοδοτικό μέχρι Άνω Πατήσια και εξυπηρετεί την Νέα Χαλκηδόνα και στην άνοδο. Άρα:
9Α: Χαλκοκονδύλη - Κάτω Κηφισιά (κορμός 1η παραλλαγή με θερμικά λεωφορεία)
9Β Ιπποκράτους - Νέα Φιλαδέλφεια - Κόκκινος Μύλος (κορμός 2η παραλλαγή με τρόλλεϊ - πρώην αρ. 6)
619: Σταθμός Άνω Πατησίων - Κόκκινος Μύλος - Αχαρνές (τοπικό - αντικαταστάτης του σημερινού Γ9)
Συμφωνώ κι εγώ στην κατάργηση του Α9 και στην πύκνωση του Β9. Έτσι όπως έχει σήμερα η κατάσταση έρχονται δυο-δυο προς Αθήνα. Συν τοις άλλοις το κομμάτι του Α9 στην βιομηχανική περιοχή της Μεταμόρφωσης δεν το έχω δει ποτέ να έχει πολύ κόσμο, συνήθως 2-3 άτομα έχει ή και κανένα.
Το Γ9 πιστεύω ότι δεν χρειάζεται ακόμα και σήμερα να περνά μέσα από την Χαλκηδόνα. Όσες φορές το έχω χρησιμοποιήσει ελάχιστοι επιβιβάζονται σε αυτό το κομμάτι και οι περισσότεροι κατεβαίνουν στην στάση πριν στρίψει στην Τρυπιά, στην επόμενη, στον Ιωνικό (και συνήθως πάνε προς την πλατεία της Φιλαδέλφειας) και στον Σκλαβενίτη της Αχαρνών. Εξάλλου από την Δεκελείας περνούν αρκετές γραμμές, ποιός θα πάρει το Γ9 στην κάθοδο το οποίο μπορεί να καθυστερήσει, να κλειστεί σε κάποιο στενό ή να έρθει γεμάτο;