23-10-2018, 02:32 AM
(23-10-2018, 12:03 AM)nikos1991 Έγραψε: Στο leoforeia.gr ένα μέλος προτείνει τη χρήση ΙΧ στο κέντρο της Αθήνας. Χαίρομαι που ζω μαζί σαςΝομίζω λέει ξεκάθαρα ότι για να πείσεις καποιον που χρησιμοποιεί αυτοκίνητο/ταξι να είναι καθημερινός χρήστης των ΜΜΜ θέλει σοβαρή συγκοινωνία. Κάτι το οποίο δεν υπάρχει τώρα. Και λέω ενα απλό παράδειγμα για χρήστες που χρησιμοποιούν έστω το μετρό.
Όταν τα τοπικά τα έχουν ξεσκίσει και στην αιχμή δουλεύουν με 20’ γιατί να περιμένει κάποιος το τοπικό για να πάει μετρό αντί να πάρει το αμάξι του παρκάρωντας σχετικά κοντά γλυτώνοντας χρόνο;
Σοβαρή συγκοινωνία θέλει δρομολόγια που τηρούνται,αύξηση δρομολογίων σε γραμμες με μεγαλη επιβατικη κίνηση (608,250,Α7,550 κλπ) , 18μετρα οχήματα, νυχτερινές γραμμες κλπ.
Στην Αθήνα δυστηχώς αν δεν έχεις αμάξι οι μετακινήσεις σου ειναι περιορισμένες και χρονοβόρες είτε για δουλειά είτε για διασκέδαση. Με εξαίρεση βέβαια κάποιους βασικούς οδικούς άξονες που η χρήση αμαξιού τις ωρές αιχμής κρίνεται «απαγορευτική».
Εμάς μπορεί να μας αρέσει να πηγαίνουμε με τα λεωφορεία, να γνωρίζουμε αν κοβονται καποια δρομολόγια, πότε λείπει όχημα κλπ αλλά ο μέσος χρήστης δεν τα γνωριπζει αυτά και δεν θέλει και πολύ για να τον χάσεις.
Στην Ηλιούπολη για παράδειγμα ο κόσμος όλο διαμαρτύρεται για το 237 ακόμα και τώρα που δεν λείπει τόσο συχνά όχημα και ότι το 206 περνάει συχνότερα..και πως να μην διαμαρτύρεται όταν επι χρόνια έχεις καθημερινά κομμένο 1 όχημα ή το καλοκαίρι δουλευε με 2 αμάξια στην αιχμή. Τον κόσμο αυτον δύσκολα τον γυρίζεις πίσω.
Επίσης πλεον έχουν «καταστραφεί» και ολες οι παλιές γραμμές του ΕΛΛ. Το Α1 βλέεπει ελάχιστα 18μετρα, 171-122 λείεπει συχνά όχημα, το Α2 δουλεύει ακόμα και με 8 αμάξια κάποιες μέρες κλπ.
Τελος στο μετρό στο τμήμα ΕΛΛ-Αγ Δημ χτυπάει και 10-12’ στην αιχμή καποιες φορές ή αργά το απόγευμα.
Αυτό δυστηχώς δεν είναι συγκοινωνία αλλά βγάζουμε ότι κάτσει και βλέπουμε...