21-10-2018, 09:40 AM
(21-10-2018, 01:35 AM)mercedes elbo Έγραψε: Σίγουρα το Πανόραμα δεν έχει σημαντική επιβατική κίνηση αφού πρόκειται για μια μικρή συνοικία, σχετικά αραιοκατοικημένη και η προτεινόμενη επέκταση είναι μόλις 3 στάσεις. Το σκεπτικό μου στην πρόταση να ανέβει το Β12 Πανόραμα και να καταργηθεί το 713 είναι περισσότερο στη λογική ότι με 10 λεπτά παραπάνω στον συνολικό χρόνο διαδρομής μπορείς να επιτύχεις έστω μια μικρή αύξηση δρομολογίων στο Β12 που έχει θέμα.
Ειδικά Κυριακές τις ώρες που λειτουργεί με 4 οχήματα και συχνότητα 25' (κύκλος 100') θα μπορούσε να δουλεύει με 5 και κύκλο 110' που θα έδινε και αρκετά 20λεπτα τα οποία πλέον είναι ανύπαρκτα. Παρομοίως και τις ώρες που δουλεύει με 5 αμάξια αλλά έχει διαλείμματα. Αντίστοιχα και το Σάββατο με 7 αμάξια και χρόνο 110' αν είχε 8 και χρόνο 120' θα μπορούσαμε να έχουμε σταθερά 15λεπτα και όχι τώρα που έχει και μερικές χρονοαποστάσεις στα 20'.
Επίσης, ένας ακόμα λόγος είναι κατά πόσο αξίζει να υπάρχει ολόκληρη γραμμή (713) για 3 στάσεις με χαμηλή επιβατική κίνηση η οποία στην υπόλοιπη διαδρομή παραλληλίζει εξ΄ολοκλήρου με μια άλλη (Β12) που έχει θεαματικά καλύτερες συχνότητες και άρα δεν "βοηθάει" πουθενά.
Την επέκταση του Β12 στη Φυλή την είχα προτείνει παλιότερα αλλά δεδομένου ότι η γραμμή της Φυλής πλεόν δε διέρχεται από Αμαξοστάσιο (ορθώς) θα έπρεπε πάλι ο επιβάτης που κατευθύνεται στη Φυλή να κάνει κύκλο (αφού το Β12 δεν γίνεται να μην περνάει από το Α/Σ) συν ότι δεν θα υπήρχε δυνατότητα αύξησης δρομολογίων για το Β12. Ενώ με τη συγχώνευση με το 713 με μια πολύ μικρή επέκταση του 1 χιλιομέτρου κερδίζουμε ολόκληρο όχημα, χώρια που πρόκειται για αίτημα των κατοίκων από χρόνια οπότε αρκετά πιθανό να πραγματοποιηθεί.
Εσύ μπορεί καλά να τα λες αυτά αλλά το μόνο σίγουρο όπως όλοι ξέρουμε και από άλλα παραδείγματα δεν υπάρχει περίπτωση ο ΟΑΣΑ να σκεφτεί κάτι τέτοιο ότι αφού κόβουμε την γραμμή ας το βάλουμε στο Β12. Το πιο πιθανό θα είναι να πει ααα ωραία ας αφήσουμε μέσα άλλο ένα όχημα να κάθεται όπως τόσα άλλα και αν χρειαστεί ας το κανιβαλισουμε κιόλας.