19-10-2018, 08:05 PM
Όπου και να πας το τέρμα του Β12 (κορμός, Πανόραμα, τέρμα 735, προαστιακός κλπ) δεν πρόκειται να βελτιωθεί η συγκοινωνία γιατί το πρόβλημα δεν είναι στο που αράζει αλλά στη συχνότητα που δεν επαρκεί για τον κόσμο που του αναλογεί! Και το κύριο στοίβαγμα προκύπτει μετά τον προαστιακό και μέχρι Αγίους Αναργύρους με κατεύθυνση προς κέντρο. Με δεδομένο ότι αύξηση δρομολογίων που γίνονται στη πράξη (όχι τα επίσημα που δεν τηρούνται ποτέ) είναι αδύνατη το μόνο που μένει είναι να βάλεις νταλίκες που όμως δεν υπάρχουν πλέον διαθέσιμες ούτε για αστείο οπότε γενικά η φάση καταλήγει σε αδιέξοδο! Το 711 είναι πολύ αραιό για να βοηθήσει...
Το να πάει το τέρμα στον κορμό που ήταν παλιά και κάνουν αφετηρία/τέρμα τα 709 και 749 είναι μία εντελώς ανόητη κίνηση που δεν προσφέρει τίποτα! Κι αν το σκεπτικό πίσω από την πρόταση είναι να φύγει από τις περιοχές που έχει τσιγγάνους τότε να ενημερώσω ότι στον κορμό γύρω γύρω μόνο σπίτια τσιγγάνων έχει και γενικά σαν σημείο είναι χάλια!
Ούτε και στο Πανόραμα έχει λόγο να πάει που η επιβατική κίνηση είναι πολύ χαμηλή έτσι κι αλλιώς! Το 749 έχει πολύ περισσότερη κίνηση από το 713 κι ας έχει μόνο το πρώτο μιντι! Περισσότερη λογική έχει να μετατρέψεις το Β12 σε Α12 και να το πας μέχρι Φυλή παρά στο Πανόραμα που δεν έχει ούτε το μισό του μισού κόσμου σε σχέση με τη Φυλή! Οπότε μάλλον καλύτερα να το αφήσουμε και αυτό όπως είναι
Το 713 μαζί με 733, 404, 306, 100 και μερικά ακόμα πρέπει να αποτελούν τη δεκάδα των γραμμών με τη χαμηλότερη επιβατική κίνηση στην Αθήνα!
Πάμε στο σπάσιμο γραμμών τώρα! Η διάσπαση γραμμών σε μικρότερα μέρη δε βοηθάει αφού όπως λέει ο mercedes elbo η όποια τοπική προκύψει έχει άθλια συχνότητα που στη καλύτερη να είναι μισάωρο! Και εκτός αυτού ο κομμένος κορμός ακόμα και να έχει καλή συχνότητα στα χαρτιά δεν πρόκειται ποτέ να βγάζει όσα οχήματα χρειάζεται άρα απλά κάνεις μία προβληματική κατάσταση ακόμα χειρότερη! Το μόνο καλό που θεωρητικά προκύπτει είναι ότι σε περίπτωση που κάποιο τοπικό μείνει με ένα όχημα μόνο όχημα θα τηρεί δρομολόγια!
Το να πάει το τέρμα στον κορμό που ήταν παλιά και κάνουν αφετηρία/τέρμα τα 709 και 749 είναι μία εντελώς ανόητη κίνηση που δεν προσφέρει τίποτα! Κι αν το σκεπτικό πίσω από την πρόταση είναι να φύγει από τις περιοχές που έχει τσιγγάνους τότε να ενημερώσω ότι στον κορμό γύρω γύρω μόνο σπίτια τσιγγάνων έχει και γενικά σαν σημείο είναι χάλια!
Ούτε και στο Πανόραμα έχει λόγο να πάει που η επιβατική κίνηση είναι πολύ χαμηλή έτσι κι αλλιώς! Το 749 έχει πολύ περισσότερη κίνηση από το 713 κι ας έχει μόνο το πρώτο μιντι! Περισσότερη λογική έχει να μετατρέψεις το Β12 σε Α12 και να το πας μέχρι Φυλή παρά στο Πανόραμα που δεν έχει ούτε το μισό του μισού κόσμου σε σχέση με τη Φυλή! Οπότε μάλλον καλύτερα να το αφήσουμε και αυτό όπως είναι
Το 713 μαζί με 733, 404, 306, 100 και μερικά ακόμα πρέπει να αποτελούν τη δεκάδα των γραμμών με τη χαμηλότερη επιβατική κίνηση στην Αθήνα!
Πάμε στο σπάσιμο γραμμών τώρα! Η διάσπαση γραμμών σε μικρότερα μέρη δε βοηθάει αφού όπως λέει ο mercedes elbo η όποια τοπική προκύψει έχει άθλια συχνότητα που στη καλύτερη να είναι μισάωρο! Και εκτός αυτού ο κομμένος κορμός ακόμα και να έχει καλή συχνότητα στα χαρτιά δεν πρόκειται ποτέ να βγάζει όσα οχήματα χρειάζεται άρα απλά κάνεις μία προβληματική κατάσταση ακόμα χειρότερη! Το μόνο καλό που θεωρητικά προκύπτει είναι ότι σε περίπτωση που κάποιο τοπικό μείνει με ένα όχημα μόνο όχημα θα τηρεί δρομολόγια!