19-10-2018, 05:53 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 19-10-2018, 05:53 PM από mercedes elbo.)
(19-10-2018, 03:55 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Μια χαρά μπορεί να καταργηθεί το πάρκινγκ στον παράδρομο Ακαδημίας. Και λόγος μάλιστα υπάρχει: "αφήστε το αυτοκίνητο, πάρτε συγκοινωνία". Ήταν και ένα ωραίο motto που χρησιμοποιούσε κάποτε ο ΟΑΣΑ και μάλιστα είχαν μπει και αυτοκόλλητα σε κάποια Ν1! (τι θυμήθηκα τώρα...). Ίσα ίσα, η δημοτική αρχή της Αθήνας θα έπρεπε να προωθεί την χρήση ΜΜΜ και όχι να προτρέπει και με τη βούλα τον κάθε... τεμπέλη να έρχεται στο κέντρο με το ΙΧ του και να παρκάρει στην Ακαδημίας.
Πολύ όμορφα τα motto τύπου "αφήστε το αυτοκίνητο, πάρτε συγκοινωνία" (είχαν μπει και σε αρκετές GN κάποτε εκτός από Ν1) αλλά προϋποθέτουν να υπάρχει σοβαρή συγκοινωνία.. Την στιγμή που τα οδικά μέσα εδώ και χρόνια είναι υπό διάλυση από άποψη συχνοτήτων, οι συχνότητες του Μετρό έχουν μειωθεί σε σχέση με παλιότερα και γίνεται οτιδήποτε είναι δυνατόν ώστε να αυξηθεί ο συνολικός χρόνος μετακίνησης (είσοδος από την πρώτη πόρτα, μπάχαλο με την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου/πυλών) δεν είναι δυνατόν να κατηγορούμε όποιον επιλέγει το αυτοκίνητό του προκειμένου να μετακινηθεί σαν άνθρωπος και στην ώρα του. Ας μην προβαίνουμε σε χαρακτηρισμούς λοιπόν με μεγάλη ευκολία χωρίς να αναλογιζόμαστε αρκετές συνθήκες.
Όσο για το πάρκινγκ αυτό κάθε αυτό υπάρχουν και άλλα θέματα. Το πάρκινγκ αποφέρει και κάποια έσοδα στο Δήμο Αθηναίων οπότε αν σταματούσε τη λειτουργία του θα έπρεπε να βρεθούν από αλλού χρήματα, τα αυτοκίνητα που σταθμέυουν εκεί χωρίς να λειτουργούν οι κινητήρες τους θα αντικατασταθούν από αρθρωτά λεωφορεία Euro 2 με ότι αυτό συνεπάγεται σε περιβαλλοντική επιβάρυνση της περιοχή. Επιπλέον, κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι πάλι δεν θα παρκάρουν αυτοκίνητα εκεί όταν ήδη υπάρχει θέμα με παρκαρισμένα στη Σίνα και στη Ρήγα Φεραίου.
(19-10-2018, 03:55 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Το Ε14 το έχει το σουξέ του. Γεμάτο φτάνει Σύνταγμα, γεμάτο φέυγει από Σύνταγμα. Άρα υπάρχει ζήτηση. Δε το κόβεις αν δεν το αντικαταστήσεις με κάτι άλλο. Επίσης δε χρειάζεται να "μπουκώσουμε" και άλλο το μετρό. Τα 550 και 10 είχαν δημιουργηθεί πριν το μετρό (το 10 ως 450) και είχαν σκοπό να ενώσουν δύο μεγάλους οδικούς άξονες με μεγάλη ζήτηση, την Κηφισίας με τη Συγγρού, χωρίς να εισέρχονται στον πυρήνα του κέντρου. Σήμερα, απλά επικουρούν τα Α2/Β2 και Α7 είτε προωθώντας τον κόσμο στο μετρό, είτε "σκουπίζοντας" λίγο τον κόσμο από τις στάσεις.
Όντως το Ε14 μαζεύει κόσμο από το Σύνταγμα και στη Κηφισίας μπορείς να το δεις και τιγκαρισμένο. Η Κηφισίας όμως είναι από μόνη της ένας άξονας με μεγάλη επιβατική κίνηση και φυσικά αν περάσει πρώτο οι περισσότεροι το προτιμούν έναντι π.χ. των 3/10/550 που τους εξυπηρετούν εξίσου. Τα ΣΚ μην ξεχνάμε δεν υπάρχει Ε14 ενώ η ημερίσια λειτουργία του Χ14 καταργήθηκε πριν χρόνια.
(19-10-2018, 03:55 AM)N1Ellinikou Έγραψε: Τώρα, όσον αφορά το Β12, το Πανόραμα δε χρειάζεται απευθείας σύνδεση με Αθήνα. Με αυτή τη λογική, ας επεκταθεί το Α2 μέχρι Κόρμπι ή το Α3 μέχρι Κίτσι για να καταργηθούν το αραιά 117 και 116. Δε γίνεται προφανώς...
Αυτή τη λογική της "σωστής συγκοινωνίας" ποτέ δεν την κατάλαβα.. Να βγάλουμε λοιπόν όλες τις "καλές" γραμμές από τις "γειτονιές" (Α1/Α2 από τα ενδότερα της Βούλας, Α3 από Καραχάλιου, Β5 από Τσακό, Β9 από Λυκόβρυση/Ν. Κηφισιά, Α15 από Δάσος κλπ.) και να ιδρύσουμε νέα τοπικά με συχνότητες ασύλου και ωράρια 07:00-21:00 την Κυριακή (χωρίς να εξοικονομούμε κιόλας οχήματα) ώστε να βαράνε μύγες γιατί οι περισσότεροι είτε θα το κόβουν με τα πόδια είτε θα στραφούν στο ΙΧ (και θα κατεβαίνουν και στην Ακαδημία μ' αυτό..). Μετά θα αραιώνουμε το τοπικό και άλλο αφού δεν έχει κόσμο αλλά και τον "ίσιο" κορμό αφού έχασε επιβατικό κοινό και "σηκώνεται" με λιγότερα δρομολόγια.
Ο στόχος θα έπρεπε να είναι η επίτευξη όσο το δυνατόν καλύτερης εξυπηρέτησης με τα λιγότερα οχήματα με οποιονδήποτε τρόπο. Το να επεκτείνεις μια γραμμή κατά 1 χλμ και να κόψεις 1 άλλη γραμμή που έχει κατά 90% επικαλυπτόμενη διαδρομή δεν βλέπω τον λόγο να μην γίνει. Ακόμα και σήμερα άλλωστε όσοι κατευθύνονται προς Πανόραμα παίρνουν όποιο περάσει πρώτο (συνήθως Β12) και απλά πάνε με τα πόδια.. Τα 116/117 είναι τελείως διαφορετικές περιπτώσεις και προφανώς θα ήταν παράλογες τέτοιες επεκτάσεις..