18-10-2018, 02:23 AM
(17-10-2018, 05:12 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το θέμα είναι ότι η σύνδεση Κηφισίας-Αλεξάνδρας επιτυγχάνεται ήδη, μερικώς, και από άλλες γραμμές (14, 18/19). Πιστεύω πως θα μπορούσε το Α7 να κατεβαίνει κέντρο από Βασ. Σοφίας-Παν/μίου και να κάνει τέρμα στον παράδρομο Ακαδημίας, δίπλα στο Α5. Προϋπόθεση βέβαια είναι να απομακρυνθεί το υπαίθριο πάρκινγκ του Δήμου Αθηναίων. Κατά συνέπεια, μπορεί άνετα να κοπεί το Ε14 (εξοικονόμηση οχημάτων), ενώ όποιος θέλει να συνεχίσει προς Αλεξάνδρας, μετεπιβιβάζεται σε 14 ή 18/19.
Το Β12, μετά από πρόσφατη "αυτοψία", πράγματι χρειάζεται πύκνωση ή αποκλειστικά νταλίκες, μιας και η γραμμή φτάνει γεμάτη κόσμο μεχρι τα Άνω Λιόσια. Ίσως καλό είναι να μην ανέβαινε μέχρι τα γύφτικα, αλλά να έκανε τέρμα είτε στον προαστιακό, είτε στον "Κορμό".
Το πάρκινγκ του παραδρόμου της Ακαδημίας δεν είναι δυνατό να καταργηθεί και δεν βρίσκω και τον λόγο. Το Α7 όπως είπε παραπάνω ο antonis σίγουρα δεν χρειάζεται στη Βασιλίσσης Σοφίας λόγω πληθώρας γραμμών λεωφορείων και κυρίως λόγω παράλληλης χάραξης του Μετρό. Τουναντίον, η Αλεξάνδρας δείχνει να έχει πρόβλημα ειδικά πλέον με το μπάχαλο που επικρατεί σε κάθε σχεδόν γραμμή που ανήκει στο Α/Σ Πέτρου Ράλλη.
Όσο για το Ε14 νομίζω μπορεί να καταργηθεί χωρίς να αναλάβει κάτι άλλο την διαδρομή του (μέχρι Ευαγγελισμό έχουμε και τα 10/550 και το Ευαγγελισμός - Σύνταγμα έχει πάμπολλες γραμμές).
Το Β12 όντως χρειάζεται νταλίκες και ο λόγος που κοπήκαν παλιότερα δεν ήταν τα νεκρά χιλιόμετρα όπως θα πίστευε κανείς αλλά οι συνεχείς επιθέσεις στα Volvo σε καθημερινή βάση.. Στον κορμό ήταν παλιότερα αλλά ανέβηκε στο Α/Σ Άνω Λιοσίων έπειτα από αίτημα του Σωματείου Εργαζόμενων ΟΑΣΑ το 2011 αν θυμάμαι καλά. Κατά τη γνώμη μου, ίσως θα ήταν καλύτερα να επεκτεινόταν στο Πανόραμα με κόψιμο του 713 και ενσωμάτωση του οχήματός του στο Β12. Έτσι, και το Πανόραμα θα είχε σωστή συγκοινωνία με καλές συχνότητες και πλήρες ωράριο έναντι των ... 35'-60' και τελευταίου 20:55 τα ΣΚ του 713 και ίσως θα μπορούσε να υπάρξει κάποιο μικρό κέρδος σε δρομολόγια στο Β12.