17-10-2018, 06:11 PM
(17-10-2018, 05:12 PM)N1Ellinikou Έγραψε: Το θέμα είναι ότι η σύνδεση Κηφισίας-Αλεξάνδρας επιτυγχάνεται ήδη, μερικώς, και από άλλες γραμμές (14, 18/19). Πιστεύω πως θα μπορούσε το Α7 να κατεβαίνει κέντρο από Βασ. Σοφίας-Παν/μίου και να κάνει τέρμα στον παράδρομο Ακαδημίας, δίπλα στο Α5. Προϋπόθεση βέβαια είναι να απομακρυνθεί το υπαίθριο πάρκινγκ του Δήμου Αθηναίων. Κατά συνέπεια, μπορεί άνετα να κοπεί το Ε14 (εξοικονόμηση οχημάτων), ενώ όποιος θέλει να συνεχίσει προς Αλεξάνδρας, μετεπιβιβάζεται σε 14 ή 18/19.Δεν μπορώ να καταλάβω προς τι όλη αυτή η μανία να αλλάξει η διαδρομή του Α7. Είναι καλή η συγκοινωνία της Αλεξάνδρας και θέλουμε να ενισχύσουμε τους άλλους άξονες; Φταίει το μέρος που είναι η αφετηρία; Ας δούμε λοιπόν και την νέα πρόταση:
1. Η συχνότητα επί της Αλεξάνδρας κάθε άλλο παρά ιδανική μπορεί να χαρακτηριστεί με Α7, Β5, 230 και 18/19, στην ουσία 4 γραμμές, οι οποίες όμως στην πραγματικότητα έχουν πλέον συχνότητα 20λεπτου. Η κατάσταση στην Βασιλίσσης Σοφίας δεν είναι ίσως και πολύ καλύτερη, αφού έχει το 3 (με πολύ καλύτερη συχνότητα όμως), Β5 και εν μέρει 550, έχει όμως παράλλλη κυκλοφορία με τη γραμμή του μετρό. Επομένως από όπου και να περάσει το Α7 θα λείψει, από την Αλεξάνδρας όμως θα λείψει περισσότερο.
2. Για ποιό λόγο πρέπει να κάνει αφετηρία το Α7 στην Ακαδημία; Έτσι μένει όλο το κέντρο χωρίς συγκοινωνία, ειδικά πλέον η Χ. Τρικούπη έχει ερημώσει. Αντίθετα το δρομολόγιο απο Ακαδημίας πλέον των προαναφερθέντων, είναι υπερκορεσμένο με πολλές γραμμές. Τώρα αν σας φαίνεται η περιοχή του Μουσείου κακόφημη, το ίδιο ισχύει και για πολλές άλλες περιοχές πλέον, όπως η Κάνιγγος, ενώ και το σημείο αφετηρίας του Α5 είναι στέκι παρεμπορίου και ναρκωτικών εδώ και πολλά χρόνια.
3. Τέλος η διαδρομή από Ακαδημίας προς Λ. Κηφισίας είναι κατά κανόνα πιο αργή από την αντίστοιχη της Λ. Αλεξάνδρας. Αυτό είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω επανειλημμένως στην πράξη, την εποχή που λειτουργούσε το Ε7, άρα περαιτέρω καθυστερήσεις.